obey-robots.txt
07 December 2016, 17:26
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Forum bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp
  Onderwerp Auteur X bekeken antwoorden Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

AOP vervangen « Ga naar bericht

Hoi jvd1946, De horizon heeft inderdaad de mogelijkheid om hem aan te sluiten op je bestaande thuisnetwerk. Matty

jvd1946 1802 3 30-09-2015
door Matty
Geen nieuwe berichten[Enquête]

HD ontvanger/recorder ZIGGO niet geleverd « Ga naar bericht

Kan misschien nog even duren voordat dit door de "molen" is. Voor hetzelfde geld heb je binnen een paar dagen opeens een pakket aan de deur met die ontvanger er in. Ik zou even nog een week afwac...

desmollies 1519 1 25-03-2015
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Hoofdaansluiting verouderd mbt nieuwe modem? « Ga naar bericht

Draadloos TV signaal doorgeven is in bepaalde gevallen wel mogelijk. Kijk eens naar de Marmitek producten. Of anders heeft Philips tegenwoordig ook dingen er voor. Zoek op Google even op "draadl...

shanexxx 4798 9 21-03-2015
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Ziggo pakket binnen, volgens modules aangesloten maar geen signaal! « Ga naar bericht

Als je gewoon je TV op het antenne stopcontact aansluit, dus gewoon analoog met behulp van de coax kabel. kun je dan zender ontvangen? Nederland 1 moet sowieso altijd aanwezig zijn. Als dat niet ...

sharonc1 3401 2 02-01-2015
door pxist
Geen nieuwe berichten

voorbereiding installatie alles in 1 « Ga naar bericht

Heeft Ziggo die kabel in de woning gebracht? Ik ben bang van niet, degene die de kabel in de woning gebracht heeft was/is ook verantwoordelijk voor een hoofdaansluiting van waaruit je verder k...

lonneke254 2824 1 27-06-2014
door kobus1960
Geen nieuwe berichten

Z2 internet - geen internetverbinding mogelijk met oude XP computer (met UTP) « Ga naar bericht

Aha, ja dat kan nog vast worden ingesteld ondanks dat het ip wel op dhcp staat. Als dat echter fout staat werkt het niet inderdaad.:) Fijn te horen dat je het gevonden hebt en bedankt voor de t...

Jerutten 3557 7 14-01-2014
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Perfecte verhuizing « Ga naar bericht

dit soort berichten zijn altijd welkom :)

Justin23 3076 2 02-04-2013
door Monteur_kees
Geen nieuwe berichten

Interne communicatie matig ervaren « Ga naar bericht

Daar heb je zonder meer gelijk in, bij de meesten gaat het goed. Het is ook niet mijn bedoeling om aan te duiden dat alles mis gaat. Er zijn er aan diverse ervaringen te merken, een paar die mi...
(Pagina: 1 2)

Kelvinator 9695 31 14-02-2013
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

2e of 3e smartcard « Ga naar bericht

1200 bellen, want met een AiE pakket moet je die 3 smartcards zonder problemen kunnen activeren. Dus Ziggo moet deze kaarten voor je activeren.

ruudencarola 3377 1 26-12-2012
door MisterSenseo
Gesloten onderwerp

Geen signaal hoofdaansluiting « Ga naar bericht

Mooi dat alles is opgelost. Slotje er op :)

Darian111 6637 13 18-11-2012
door BMP
Geen nieuwe berichten

Geen signaal hoofdkabel « Ga naar bericht

Goed nieuws !! Veel plezier (hopelijk) straks ! *byehappy*

ronniebastard 9228 14 22-05-2012
door
Geen nieuwe berichten

Hoe moeilijk is het? « Ga naar bericht

Goed, je hebt dus, even samengevat, nog nooit gekeken of er signaal op de aansluiting zit. Zou je dat niet eens proberen?? Stel dat dat er wel op staat, dan omzeil je heel veel bellen en schrijve...

Nicolaas 4918 6 22-05-2012
door Zippo
Geen nieuwe berichten

ervaring met Ziggo « Ga naar bericht

Indien je op papier of per mail een bevestiging hebt van die datum, heeft Ziggo een probleem. Dan dienen zij voor een verbinding te zorgen. Heb je die niet, maar alleen mondelinge toezeggingen, h...

geradus 3576 1 22-05-2012
door Zippo
Geen nieuwe berichten

Smartcard activatie. « Ga naar bericht

Vanwege de problemen met het (re)activeren van de smartcard heb ik maandag een mailtje gestuurd naar de CTO van ziggo. En niet geheel onverwachts werd ik vanmorgen gebeld door een ziggo-medewerker...

kezeltje 10884 9 22-05-2012
door
Gesloten onderwerp

Wel verbinding maar geen internet op laptop « Ga naar bericht

Dit topic was van July vorig jaar. Omhoog kicken is niet de bedoeling. Hierbij gesloten, later vandaag verwijderd.

claudiaboel 6088 5 20-04-2012
door kobus1960
Geen nieuwe berichten

Monteur niet opkomen dagen « Ga naar bericht

Ik zou zeker even een klachtenformulier invullen. Bij een familielid van mij waren ze vergeten een knop om te zetten in een wijkkast. Geen internet/telefoon/televisie. Ik heb toen zelf pre-paid moe...

Userpk 3650 2 31-03-2012
door Nicholas
Geen nieuwe berichten

Ziggo monteur en afhandeling internetsignaal « Ga naar bericht

annab, mij collega`s van de verantwoordelijke afdelingen zijn volop in beweging en het verheugd mij te vertellen dat dat voorspoedig gaat wellicht morgen een update :) gr, Piotje Automatis...

annab 5353 13 30-03-2012
door Monteur_kees
Geen nieuwe berichten

Monteur zonder bericht niet op komen dagen « Ga naar bericht

rabbi schreef: Vandaag, zaterdag 17 maart, zou een monteur tussen 12 en 18 komen om alles-in-1 te installeren. De afspraak was via internet gemaakt, en zowel via post als via telefoon door zigg...

rabbi 7043 11 22-03-2012
door Ziggo-WebCare_Jelle
Geen nieuwe berichten

Installatieafspraak en klantenservice « Ga naar bericht

Kijk dit is nog eens feedback ! Een goed bericht is altijd welkom op dit forum..... Veel plezier met je pakket......;)

EWWWTB 4953 2 13-01-2012
door MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Smart card « Ga naar bericht

Als je een Ziggo alles in 1 abbo hebt kan je 1200 bellen. Kom je ook bij de helpdesk terecht.;)

Merte78 4087 3 25-12-2011
door kobus1960
 Nieuw onderwerp
Spring naar forum:

Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek
Geen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.
Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Matty00:34:23
| Black Tiger00:43:53
| Desmark01:31:33
| kezeltje01:50:12
| Zippo05:27:54
| MisterSenseo05:49:26
| Gilex10:14:10
| Justin2310:23:06
| Bitfreak19:06:32
| Hefaistos23:14:38
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan