obey-robots.txt
Forum: Klacht over Ziggo
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Diverse » Klacht over Ziggo
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
  Onderwerp /      Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

Zelfs op dit forum kom je niets verder te weten « Ga naar bericht

Dat is ook triest, maar dat kunnen wij niet ruiken alleen aan de hand van je eerste opmerking als nieuwe gebruiker. Dit is geen officieel Ziggo forum, maar een forum wat ondersteuning biedt voor...

: 1102
: 4
Auteur: Epa

Laatste bericht:
03-09-2020 19:52
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

abuse@vodafoneziggo.com « Ga naar bericht

Ik denk dat het een of ander botje of stukje malware op de Banco server is die continue aan de gang blijft. Een beetje hacker had al heel erg lang door gehad dat er op die poort en op dat ip adres...

: 4272
: 12
Auteur: SaintArnoulf

Laatste bericht:
27-01-2020 21:05
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Na boot van TC72XX wordt Wifi steeds weer ingeschakeld « Ga naar bericht

Jodocus2 schreef: ↑Ik heb gisteren een nieuwe connectbox ontvangen van Ziggo, wat een geweldige service. Met de nieuwe connectbox is het probleem(pje) opgelost. Het wifi signaal van de connect...

: 3696
: 8
Auteur: Jodocus2

Laatste bericht:
03-12-2019 10:11
Avatar van gebruiker
Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. « Ga naar bericht

Goedemorgen! Dat is absoluut geen pretje als je sinds zaterdag al geheel zonder zit *cry* Als nieuwe klant krijg je zo niet de ervaring dat het een stabiele situatie is, terwijl dat wel kan! Ik sn...

: 1702
: 2
Auteur: KZiggo

Laatste bericht:
25-11-2019 10:14
Avatar van gebruiker
Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

settop box modem « Ga naar bericht

Hi Iam, Geen retourdoos ontvangen? Bel dan even met ons, stuur een e-mailtje of vraag een nieuwe doos aan via onze website (https://www.ziggo.nl/retourdoos). Mocht je er dan nog niet uitkomen, l...

: 2427
: 3
Auteur: lam

Laatste bericht:
09-05-2018 14:13
Avatar van gebruiker
Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

Verbindingsproblemen Horizon Box « Ga naar bericht

Beste Ziggobird, Als je al 2 jaar bezig bent om fatsoenlijk te tv te kunnen kijken, vind ik dat je behoorlijk wat geduld hebt! Ik weet dat er een zogenoemde 'handshake' probleem kan voordoen t...

: 2838
: 3
Auteur: ZiggoBird

Laatste bericht:
27-02-2018 15:30
Avatar van gebruiker
Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

Ik krijg mail van andere ziggo klanten « Ga naar bericht

Dag John, Het lijkt mij zeker niet de bedoeling dat jij e-mail bedoelt voor andere klanten ontvangt! Kun je de voorbeelden doorsturen via een privébericht? Vermeld daarbij ook even jouw postcod...

: 2726
: 3
Auteur: John39

Laatste bericht:
06-02-2018 17:52
Avatar van gebruiker
Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

2 externe box traag « Ga naar bericht

Hoi Dennis, Ik vroeg het omdat we ook wel problemen hadden met onze exra box nu hebben we hem via de coax verbonden en doet hij het prima vorige update van de horizon deed hij het beter via de ...

: 2549
: 7
Auteur: Dennis29

Laatste bericht:
06-02-2018 13:57
Avatar van gebruiker
Matty
Geen nieuwe berichten

netflix « Ga naar bericht

ik heb een abo en een horizon box en het werkt gewoon al moet ik zeggen dat de netflix app op mijn smart tv vele malen sneller is..

: 2301
: 4
Auteur: grt13

Laatste bericht:
29-12-2017 04:11
Avatar van gebruiker
Matty
Geen nieuwe berichtenEnquêtes  [Enquête]

Snelheid nieuwe modem ZEER slecht « Ga naar bericht

Quotehaykeh schreef: Een 6 dradige kabel voor ethernet? Volgens mij zouden er dat 8 moeten zijn. Of bedoel je een CAT 6 kabel. Strikt genomen bepaald de Cat6 norm niet hoeveel aderparen er zi...

: 9043
: 12
Auteur: PeterGroot

Laatste bericht:
16-12-2017 12:23
Avatar van gebruiker
briolet
Geen nieuwe berichtenAfbeelding bijgevoegd  

horizon storing. « Ga naar bericht

De kabel rechtstreeks op het Ziggoblokje aangesloten, dus zonder het verdelerblokje. Dan neemt de signaalsterkte toe tot halverwege goed. Dat zou betekenen dat het verdeelblokje teveel signaal verz...
Bestanden bijgevoegd

: 5414
: 6
Auteur: sanssouci46

Laatste bericht:
13-12-2017 16:33
Avatar van gebruiker
sanssouci46
Geen nieuwe berichten

Storingen « Ga naar bericht

Ja ik begrijp de frustratie, zou ik ook onderhand een beetje gek van worden. Maar met Webcare er achter zal er vermoedelijk wel wat meer onderzocht worden, want het zal ook wel bekend zijn dat er ...

: 5452
: 13
Auteur: Dennis29

Laatste bericht:
08-11-2017 15:11
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Connect box « Ga naar bericht

Klopt, zelfs de dag nadat gemeld werd dat de Facebook storing opgelost was, lag ie er bij ons enige tijd volledig uit, was heel Facebook niet eens bereikbaar via de browser. Dus ik zou eens kijken...

: 2597
: 3
Auteur: Tex

Laatste bericht:
21-10-2017 14:52
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

SBS6 « Ga naar bericht

Op dit moment zijn er geen problemen bekend in Soest / met SBS6. Loop in ieder geval voor de zekerheid toch nog eens /klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/blokken-of-strepen-in-beeld/ door. L...

: 3498
: 5
Auteur: Jean Surplus

Laatste bericht:
10-10-2017 09:54
Avatar van gebruiker
Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

deactivatie van smartcard!!?? « Ga naar bericht

het is omgekeerd: ik heb meer smartcards dan apparaten (waar een smartcard in kan). ongebruikte smartcards doen het na verloop van tijd niet meer.

: 7575
: 7
Auteur: kezeltje

Laatste bericht:
02-09-2017 11:44
Avatar van gebruiker
kezeltje
Geen nieuwe berichten

horizon « Ga naar bericht

Beste Jean, Ik zou als ik jou was op het aanbod van Ben ingaan en hem een prive bericht sturen om dan samen naar een oplossing te zoeken.. groeten Matty

: 4141
: 7
Auteur: Jean Surplus

Laatste bericht:
15-08-2017 22:50
Avatar van gebruiker
Matty
Geen nieuwe berichten

Modem « Ga naar bericht

thx

: 2356
: 3
Auteur: Jean Surplus

Laatste bericht:
05-08-2017 09:43
Avatar van gebruiker
Jean Surplus
Geen nieuwe berichten

ZEER SLECHTE SERVICE « Ga naar bericht

QuoteChou schreef: Matty je vergeet een ding MARTECK gaf aan dat dit probleem al een paar weken aan de gang is en dat dan een monteur ook niet komt opdagen is zeer slecht en dat zijn minpunten v...

: 4685
: 9
Auteur: MARTECK

Laatste bericht:
01-08-2017 21:13
Avatar van gebruiker
Matty
Geen nieuwe berichten

Spoedmonteur klacht « Ga naar bericht

Dat zijn inderdaad wel opties om iets snel te verhelpen, ben ik met je eens, maar er is een enkele provider die het zo doet. Geeft misschien weer logistieke of boekhoudkundige problemen? Dat 6 ...

: 6352
: 12
Auteur: TheoC

Laatste bericht:
14-07-2017 20:00
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

ziggo bellen « Ga naar bericht

Kijk, hebben we samen toch nog íets kunnen doen. Succes,

: 5012
: 8
Auteur: robert ooms

Laatste bericht:
06-07-2017 18:07
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd