Forum: Klacht over Ziggo
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Onderwerp | / | Laatste bericht | |
dns server Ip4 « Ga naar bericht Quoteik tik het bij lan verbinding dan eigenschappen vandaar naar internet Protocol versie 4 (tcp/ipv4 daar pak ik de volgende Dns serveradressen gebruiken daar tik in van google 8.8.8.8 en 8.8.4.4... |
: 3888
: 9
|
Auteur: Drenthe2016 Laatste bericht:
06-12-2016 12:52
Black Tiger |
|
Legitimatie plicht? « Ga naar bericht @Kezeltje: Nou, we kunnen er wel iets mee want het gaat immers over de overstap naar Ziggo, dus hij zit hier op het goede forum. Verder even het verzoek om geen hele berichten meer te quoten, dat ... |
: 1395
: 3
|
Auteur: nubro01 Laatste bericht:
04-12-2016 13:43
Black Tiger |
|
snelheid monteur? « Ga naar bericht Nee, alleen door het vervangen van een modem/router |
: 4881
: 8
|
Auteur: bedroomboy Laatste bericht:
29-11-2016 09:20
Hefaistos |
|
geen internet wel wifi « Ga naar bericht Beste Thessi, Als je mobiel wel internet heeft via wifi en je desktop computer niet zou ik overwegen om een andere netwerk kaart in je desktop te zetten, een kabel naar boven trekken is uiteraa... |
: 1464
: 2
|
Auteur: thessi Laatste bericht:
06-11-2016 17:14
Matty |
|
Verhuizing « Ga naar bericht Recentelijk ben ik verhuisd en heb deze verhuizing doorgegeven aan Ziggo. Per 6 okt zou ik op internet worden aangesloten. Aangezien ik bij een eerdere verhuizing tegen wat problemen aanliep heb ik... |
: 1690
: 1
|
Auteur: Jeffrey12 Laatste bericht:
10-10-2016 20:47
Jeffrey12 |
|
Fout op fout « Ga naar bericht Wat een zooitje ongeregeld. Een week geleden een nieuwe modem geplaatst, En toen begon het. Over 2 uur werkt het meneer dat weet ik zeker. De volgende was 4 uur toen 24 uur en dat hoorde ik 3 d... |
: 1668
: 1
|
Auteur: Jeroen Laatste bericht:
10-10-2016 11:27
Jeroen |
|
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 « Ga naar bericht Hijs fijn. Heel mooi dat het opgelost is, dank je wel voor de terugkoppeling..........;) |
: 7908
: 15
|
Auteur: schapendoes Laatste bericht:
07-10-2016 01:55
MisterSenseo |
|
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten « Ga naar bericht Beste Exospace, Graag gedaan! |
: 4030
: 5
|
Auteur: exospace Laatste bericht:
04-10-2016 14:53
Matty |
|
Automatische reset van Ubee EVW321B « Ga naar bericht Ik heb die resets in het verleden ook gehad op mijn Ubee 320B. Ik kon ze terugvoeren op een programma op mijn PC die een alternatieve DNS server gebruikte. Deze stuurde encrypted informatie via poo... |
: 5451
: 8
|
Auteur: Roelof Laatste bericht:
01-10-2016 10:06
briolet |
|
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV « Ga naar bericht sinds afgelopen maandag geen interne, telefonie en op slecht een TV beeld. Storing gemeld maar kon niet op afstand worden verholpen. Er moet een monteur langskomen, deze kan pas as woensdag. Anderh... |
: 2922
: 6
|
Auteur: dem007 Laatste bericht:
25-09-2016 02:20
Matty |
|
Cisco ITV E52 melding « Ga naar bericht Volgens de website werkt men nog steeds naar een definitieve oplossing dus het antwoord op je vraag ( had je zelf kunnen bedenken ) is volmondig nee. Laat haar anders overstappen naar de Horizon M... |
: 3151
: 2
|
Auteur: edwinvdb Laatste bericht:
20-09-2016 15:31
MisterSenseo |
|
Technicolor 7210 « Ga naar bericht Misschien handig om die gratis installatie monteur te laten komen? Zodat hij het netjes in orde maakt? |
: 7638
: 17
|
Auteur: Giovannitoo Laatste bericht:
15-09-2016 22:21
Matty |
|
spotnet « Ga naar bericht hoi bedank voor je mail ik had eerst Alles in 1 , maar veranderd naar Connect & Play Complete zou ik daarom niet meer in de nwesserver van Ziggo komen? moet ik Ziggo hierover bellen? George |
: 4713
: 3
|
Auteur: 1Lucgeo1 Laatste bericht:
27-07-2016 12:54
1Lucgeo1 |
|
Geen internet « Ga naar bericht Toppie dat het is opgelost !! |
: 2607
: 4
|
Auteur: Rommy Laatste bericht:
26-07-2016 00:35
Matty |
|
Activeren Technicolor modem « Ga naar bericht vanavond is het modem eindelijk geactiveerd, echter blijft mijn verbinding wegvallen. 10 dagen slecht tot geen internet hebben en dan alleen een korting krijgen op de factuur. Ik weet niet wie ze... |
: 3558
: 3
|
Auteur: Senna22 Laatste bericht:
26-05-2016 07:20
Senna22 |
|
Ziggo lost het niet op..... « Ga naar bericht Dat is in ieder geval goed om te horen dat het nu wel stabiel is :) (Pagina: 1 2) |
: 16418
: 22
|
Auteur: japio Laatste bericht:
11-05-2016 14:48
Matty |
|
4 maanden ellende « Ga naar bericht Hoi jc, Dat je enorm teleurgesteld bent in ziggo upc kan ik mij heel goed voorstellen echter wat ik raar vind en dan praat ik uit ervaring: de box doet het wanneer hij zin heeft. Ook ik heb zoie... |
: 2970
: 4
|
Auteur: JC Laatste bericht:
11-05-2016 04:35
Matty |
|
kan wifispots al ruim twee weken niet activeren. « Ga naar bericht Dat klopt, dan zou het verholpen moeten worden. Mocht dat niet het geval zijn, kun je het gerust hier weer komen melden. Alvast succes! |
: 2743
: 4
|
Auteur: Quijote242 Laatste bericht:
26-04-2016 13:01
Black Tiger |
|
2 gratis zenders weg bij ziggo tv extra pakket « Ga naar bericht Toenmalige reclame stunts van Ziggo actueel 31 maart 2015. tv plus en tv extra....*mad* |
: 7766
: 6
|
Auteur: simon77 Laatste bericht:
23-04-2016 16:23
simon77 |
|
Horizon Mediabox als internetmodem (not) « Ga naar bericht Beste mensen, Mijn dank voor de vlotte reacties. Jammer om te merken dat ik voorlopig (?) nog met mijn Ubee zit opgescheept. Ik begrijp de configuratie maar het is voor mij helaas niet mogeli... |
: 9198
: 5
|
Auteur: Dreves Laatste bericht:
31-03-2016 16:40
Dreves |
Spring naar forum:
- Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek | - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek. |
- Gesloten onderwerp. | - Sticky onderwerp. |
- Actief Onderwerp | - Enquêtes |
- Bestanden bijgevoegd | - Afbeelding bijgevoegd |