obey-robots.txt
09 Februari 2016, 04:03
Navigatie
Ledenenquête
Na de fusie met UPC is Ziggo,

gelijk gebleven
Ledenenquête: Na de fusie met UPC is Ziggo, gelijk gebleven 26% [19 stemmen]
26% [19 stemmen]

slechter geworden
Ledenenquête: Na de fusie met UPC is Ziggo, slechter geworden 55% [41 stemmen]
55% [41 stemmen]

duurder geworden
Ledenenquête: Na de fusie met UPC is Ziggo, duurder geworden 19% [14 stemmen]
19% [14 stemmen]

Stemmen: 74
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30-05-2015

Enquête-archief
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken

Service telefoonnummer Ziggo tegen Lokaal tarief.

Zippo
Service nummer Ziggo tegen Lokaal tarief.

10 Juni '08 Zoals bekend zijn er sinds de fusie tussen Casema, @home en Multikabel naar Ziggo velen problemen. Zoals de vreselijke lange wachttijden als de klanten door problemen van Ziggo, de helpdesk moesten bellen. Deze bellers moesten tot aan de dag van vandaag € 0,10 betalen. Dit tot zeer grote ergenis van de gedupeerden zelf als voor de MGV en COAX NL. Eindelijk na een lange overdenkings tijd is Ziggo tijdelijk overstag gegaan om het service nummer aan te bieden tegen het lokale tarief. Wij ontvingen vandaag de volgende mededeling van Ziggo:
" De afgelopen periode hebben veel van onze klanten contact gezocht met onze Klantenservice. Hierdoor zijn we soms beperkt bereikbaar geweest om u snel en goed te helpen. Ook is het gebeurd dat klanten na lang wachten weer opnieuw contact moesten opnemen, omdat de verbinding verbroken werd. Dat spijt ons. Het kan nog steeds voorkomen dat de gemiddelde wachttijd voor onze klantenservice hoger is dan u verwacht en wij ook willen. Om die reden hebben wij tijdelijk de kosten voor het Servicenummer teruggebracht tot lokaal tarief. Wanneer u ons weer normaal snel kunt bereiken, zal ook het tarief van € 0,10 per minuut voor deze dienstverlening weer in rekening worden gebracht. U zult dit dan ook weer horen wanneer u dit nummer belt."
Over de laatste opmerking zal COAX NL nog verder onderhandelen met Ziggo, daar COAX NL. op het standpunt staat, dat het van de gekke is, als een klant moet bellen voor een probleem wat veroorzaakt wordt door de provider, hij daar weer € 0,10 cent moet gaan betalen.

Bron Coax.nl


Nu gaat de telefooncentrale daar helemaal plat!
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Service telefoonnummer Ziggo tegen Lokaal tarief.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
fout Ziggo betekent 72 uur wachten op beeld Klacht over Ziggo 10 08-02-2016 14:09
Ziggo overname T-Mobile gaat niet door Ziggo mobiel telefonie 1 05-02-2016 16:28
storing bij Ziggo Meel servers Storing 5 04-02-2016 14:34
Ziggo verhoogt snelheid 120Mbit/s-abonnementen naar 150Mbit/s Snelheid 1 03-02-2016 13:00
Ziggo heeft geen modems ik geen tel en internet meer Klacht over Ziggo 7 02-02-2016 07:05
Goedenacht bezoeker
Positive SSL Wildcard
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Black Tiger00:50:03
MisterSenseo02:41:06
Monteur_kees06:44:55
kezeltje07:28:34
Zippo09:05:06
BMP09:57:14
ronihd10:47:56
Justin2312:30:42
Desmark13:56:53
Matty15:30:59
Laatste Artikelen
PHP-Fusion
Nieuwe regels voor v...
Ziggo Mail / Email i...
Ubee Stappenplan rou...
Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

03-02-2016 15:17
Momenteel is er een storing met Mijn Ziggo, je kunt geen wachtwoord resetten of nieuwe accounts maken.

03-02-2016 15:15
Het is een stuk later geworden dan 23.30 uur voor velen. Volgens Ziggo zelf om 05.45.

02-02-2016 23:41
Storing van de Email servers is verholpen om 23.30 op 02--2-2016!

02-02-2016 20:14
Zijn er storing bekend bij Ziggo E-mail servers? zovel bij in en uitgaande Server's? ik heb begrepen dat dit pakweg tot (02-02-2016) 23 uur zou duren!

25-01-2016 22:37
Mensen zijn er soms denail of service attarc gaande op ziggo ?

Vergelijkers