obey-robots.txt
04 December 2016, 23:19
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken

Service telefoonnummer Ziggo tegen Lokaal tarief.

Zippo
Service nummer Ziggo tegen Lokaal tarief.

10 Juni '08 Zoals bekend zijn er sinds de fusie tussen Casema, @home en Multikabel naar Ziggo velen problemen. Zoals de vreselijke lange wachttijden als de klanten door problemen van Ziggo, de helpdesk moesten bellen. Deze bellers moesten tot aan de dag van vandaag € 0,10 betalen. Dit tot zeer grote ergenis van de gedupeerden zelf als voor de MGV en COAX NL. Eindelijk na een lange overdenkings tijd is Ziggo tijdelijk overstag gegaan om het service nummer aan te bieden tegen het lokale tarief. Wij ontvingen vandaag de volgende mededeling van Ziggo:
" De afgelopen periode hebben veel van onze klanten contact gezocht met onze Klantenservice. Hierdoor zijn we soms beperkt bereikbaar geweest om u snel en goed te helpen. Ook is het gebeurd dat klanten na lang wachten weer opnieuw contact moesten opnemen, omdat de verbinding verbroken werd. Dat spijt ons. Het kan nog steeds voorkomen dat de gemiddelde wachttijd voor onze klantenservice hoger is dan u verwacht en wij ook willen. Om die reden hebben wij tijdelijk de kosten voor het Servicenummer teruggebracht tot lokaal tarief. Wanneer u ons weer normaal snel kunt bereiken, zal ook het tarief van € 0,10 per minuut voor deze dienstverlening weer in rekening worden gebracht. U zult dit dan ook weer horen wanneer u dit nummer belt."
Over de laatste opmerking zal COAX NL nog verder onderhandelen met Ziggo, daar COAX NL. op het standpunt staat, dat het van de gekke is, als een klant moet bellen voor een probleem wat veroorzaakt wordt door de provider, hij daar weer € 0,10 cent moet gaan betalen.

Bron Coax.nl


Nu gaat de telefooncentrale daar helemaal plat!
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Service telefoonnummer Ziggo tegen Lokaal tarief.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Ziggo afstandbediening koppelen met Philips tv Algemeen 2 10-11-2016 16:02
ziggo bellen - altijd extreem druk Storing 4 07-11-2016 15:41
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| emiliovisser01:53:02
| buijs01:56:18
| Zippo03:07:21
| Bitfreak03:52:48
| kezeltje05:13:43
| MisterSenseo05:23:51
| Matty08:53:26
| Desmark09:29:26
| Black Tiger09:35:07
| jlebbink09:48:02
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan