obey-robots.txt
29 Mei 2015, 16:04
Navigatie
Ledenenquête
Van Ziggo gedwongen naar Caiway?

No (Cai)Way
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? No (Cai)Way 44% [8 stemmen]
44% [8 stemmen]

Ja, het moet maar
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ja, het moet maar 11% [2 stemmen]
11% [2 stemmen]

Ja, maar alleen met glasvezel aanbod
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ja, maar alleen met glasvezel aanbod 17% [3 stemmen]
17% [3 stemmen]

Ja ik maak gebruik van het kabel aanbod
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ja ik maak gebruik van het kabel aanbod 0% [0 stemmen]
0% [0 stemmen]

Misschien
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Misschien 0% [0 stemmen]
0% [0 stemmen]

Ik ben boos op Cogas
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ik ben boos op Cogas 17% [3 stemmen]
17% [3 stemmen]

Ik bekijk nog alternatieven
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ik bekijk nog alternatieven 11% [2 stemmen]
11% [2 stemmen]

Stemmen: 18
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 17-10-2014

Enquête-archief
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken

Service telefoonnummer Ziggo tegen Lokaal tarief.

Zippo
Service nummer Ziggo tegen Lokaal tarief.

10 Juni '08 Zoals bekend zijn er sinds de fusie tussen Casema, @home en Multikabel naar Ziggo velen problemen. Zoals de vreselijke lange wachttijden als de klanten door problemen van Ziggo, de helpdesk moesten bellen. Deze bellers moesten tot aan de dag van vandaag € 0,10 betalen. Dit tot zeer grote ergenis van de gedupeerden zelf als voor de MGV en COAX NL. Eindelijk na een lange overdenkings tijd is Ziggo tijdelijk overstag gegaan om het service nummer aan te bieden tegen het lokale tarief. Wij ontvingen vandaag de volgende mededeling van Ziggo:
" De afgelopen periode hebben veel van onze klanten contact gezocht met onze Klantenservice. Hierdoor zijn we soms beperkt bereikbaar geweest om u snel en goed te helpen. Ook is het gebeurd dat klanten na lang wachten weer opnieuw contact moesten opnemen, omdat de verbinding verbroken werd. Dat spijt ons. Het kan nog steeds voorkomen dat de gemiddelde wachttijd voor onze klantenservice hoger is dan u verwacht en wij ook willen. Om die reden hebben wij tijdelijk de kosten voor het Servicenummer teruggebracht tot lokaal tarief. Wanneer u ons weer normaal snel kunt bereiken, zal ook het tarief van € 0,10 per minuut voor deze dienstverlening weer in rekening worden gebracht. U zult dit dan ook weer horen wanneer u dit nummer belt."
Over de laatste opmerking zal COAX NL nog verder onderhandelen met Ziggo, daar COAX NL. op het standpunt staat, dat het van de gekke is, als een klant moet bellen voor een probleem wat veroorzaakt wordt door de provider, hij daar weer € 0,10 cent moet gaan betalen.

Bron Coax.nl


Nu gaat de telefooncentrale daar helemaal plat!
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Service telefoonnummer Ziggo tegen Lokaal tarief.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo Wifispots- Bijna geen verbinding Klacht over Ziggo 17 24-05-2015 15:21
Amerikaanse baas Ziggo en UPC ziet brood in fusie Vodafone Ziggo nieuws 1 20-05-2015 00:03
Mijn ziggo aanmelding. Klacht over Ziggo 8 13-05-2015 19:31
13TH Street, Syfy en E! weg bij oude UPC klanten, blijft bij Ziggo Ziggo nieuws 3 10-05-2015 20:47
Veel klanten vertrekken na fusie Ziggo en UPC Ziggo nieuws 2 09-05-2015 01:58
Goedemiddag bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
terror10000:34:21
kobus196003:52:20
bob132404:42:20
Mr ziggo04:52:15
Gilex05:13:13
mesa5706:26:17
Marion06:40:31
Sitecom Webcare06:59:39
Zippo07:53:19
Becia14:03:27
Laatste Artikelen
PHP-Fusion
Nieuwe regels voor v...
Ziggo Mail / Email i...
Ubee Stappenplan rou...
Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

27-05-2015 12:15
Hoi Becia, welkom op het forum... Wink

27-05-2015 09:17
Goedemorgen ;-)

22-05-2015 01:12
BRULLLLLLLL !!!!!!!!!!!!!!!

15-03-2015 19:01
Tsssss het is alweer voorbij Angry

13-03-2015 13:21
Nog ff en dan weeeeeekend!