obey-robots.txt
25 Mei 2016, 22:41
Navigatie
Ledenenquête
Na de fusie met UPC is Ziggo,

gelijk gebleven
Ledenenquête: Na de fusie met UPC is Ziggo, gelijk gebleven 26% [23 stemmen]
26% [23 stemmen]

slechter geworden
Ledenenquête: Na de fusie met UPC is Ziggo, slechter geworden 57% [51 stemmen]
57% [51 stemmen]

duurder geworden
Ledenenquête: Na de fusie met UPC is Ziggo, duurder geworden 17% [15 stemmen]
17% [15 stemmen]

Stemmen: 89
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30-05-2015

Enquête-archief
Haal meer uit Usenet
Giganews Newsgroups
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken

Service telefoonnummer Ziggo tegen Lokaal tarief.

Zippo
Service nummer Ziggo tegen Lokaal tarief.

10 Juni '08 Zoals bekend zijn er sinds de fusie tussen Casema, @home en Multikabel naar Ziggo velen problemen. Zoals de vreselijke lange wachttijden als de klanten door problemen van Ziggo, de helpdesk moesten bellen. Deze bellers moesten tot aan de dag van vandaag € 0,10 betalen. Dit tot zeer grote ergenis van de gedupeerden zelf als voor de MGV en COAX NL. Eindelijk na een lange overdenkings tijd is Ziggo tijdelijk overstag gegaan om het service nummer aan te bieden tegen het lokale tarief. Wij ontvingen vandaag de volgende mededeling van Ziggo:
" De afgelopen periode hebben veel van onze klanten contact gezocht met onze Klantenservice. Hierdoor zijn we soms beperkt bereikbaar geweest om u snel en goed te helpen. Ook is het gebeurd dat klanten na lang wachten weer opnieuw contact moesten opnemen, omdat de verbinding verbroken werd. Dat spijt ons. Het kan nog steeds voorkomen dat de gemiddelde wachttijd voor onze klantenservice hoger is dan u verwacht en wij ook willen. Om die reden hebben wij tijdelijk de kosten voor het Servicenummer teruggebracht tot lokaal tarief. Wanneer u ons weer normaal snel kunt bereiken, zal ook het tarief van € 0,10 per minuut voor deze dienstverlening weer in rekening worden gebracht. U zult dit dan ook weer horen wanneer u dit nummer belt."
Over de laatste opmerking zal COAX NL nog verder onderhandelen met Ziggo, daar COAX NL. op het standpunt staat, dat het van de gekke is, als een klant moet bellen voor een probleem wat veroorzaakt wordt door de provider, hij daar weer € 0,10 cent moet gaan betalen.

Bron Coax.nl


Nu gaat de telefooncentrale daar helemaal plat!
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Service telefoonnummer Ziggo tegen Lokaal tarief.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo lost het niet op..... Klacht over Ziggo 22 11-05-2016 14:48
Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde Ziggo nieuws 7 06-05-2016 22:21
slechte compensatie Ziggo UPC Klacht over Ziggo 1 02-05-2016 16:14
Ziggo wijzigt beveiliging WifiSpots Ziggo nieuws 2 25-04-2016 17:37
2 gratis zenders weg bij ziggo tv extra pakket Klacht over Ziggo 6 23-04-2016 16:23
Goedenavond bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Zippo00:34:05
Senna2200:37:24
BMP00:43:24
Bitfreak00:44:28
MisterSenseo01:00:52
RKiekebos01:47:29
Quentin03:08:36
kezeltje04:35:40
Gilex05:26:51
bob132408:03:16
Laatste Artikelen
PHP-Fusion
Nieuwe regels voor v...
Ziggo Mail / Email i...
Ubee Stappenplan rou...
Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16-05-2016 22:00
steam ineens geblokkeerd

19-02-2016 19:00
Hoe kan ik mijn ip veranderen op een cisco router?

03-02-2016 15:17
Momenteel is er een storing met Mijn Ziggo, je kunt geen wachtwoord resetten of nieuwe accounts maken.

03-02-2016 15:15
Het is een stuk later geworden dan 23.30 uur voor velen. Volgens Ziggo zelf om 05.45.

02-02-2016 23:41
Storing van de Email servers is verholpen om 23.30 op 02--2-2016!

Vergelijkers