obey-robots.txt
28 Januari 2015, 02:18
Navigatie
Ziggo acties
Vergelijkers
Ledenenquête
Van Ziggo gedwongen naar Caiway?

No (Cai)Way
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? No (Cai)Way 40% [4 stemmen]
40% [4 stemmen]

Ja, het moet maar
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ja, het moet maar 10% [1 stem]
10% [1 stem]

Ja, maar alleen met glasvezel aanbod
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ja, maar alleen met glasvezel aanbod 20% [2 stemmen]
20% [2 stemmen]

Ja ik maak gebruik van het kabel aanbod
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ja ik maak gebruik van het kabel aanbod 0% [0 stemmen]
0% [0 stemmen]

Misschien
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Misschien 0% [0 stemmen]
0% [0 stemmen]

Ik ben boos op Cogas
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ik ben boos op Cogas 20% [2 stemmen]
20% [2 stemmen]

Ik bekijk nog alternatieven
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ik bekijk nog alternatieven 10% [1 stem]
10% [1 stem]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 17-10-2014

Enquête-archief
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken

Service telefoonnummer Ziggo tegen Lokaal tarief.

Zippo
Service nummer Ziggo tegen Lokaal tarief.

10 Juni '08 Zoals bekend zijn er sinds de fusie tussen Casema, @home en Multikabel naar Ziggo velen problemen. Zoals de vreselijke lange wachttijden als de klanten door problemen van Ziggo, de helpdesk moesten bellen. Deze bellers moesten tot aan de dag van vandaag € 0,10 betalen. Dit tot zeer grote ergenis van de gedupeerden zelf als voor de MGV en COAX NL. Eindelijk na een lange overdenkings tijd is Ziggo tijdelijk overstag gegaan om het service nummer aan te bieden tegen het lokale tarief. Wij ontvingen vandaag de volgende mededeling van Ziggo:
" De afgelopen periode hebben veel van onze klanten contact gezocht met onze Klantenservice. Hierdoor zijn we soms beperkt bereikbaar geweest om u snel en goed te helpen. Ook is het gebeurd dat klanten na lang wachten weer opnieuw contact moesten opnemen, omdat de verbinding verbroken werd. Dat spijt ons. Het kan nog steeds voorkomen dat de gemiddelde wachttijd voor onze klantenservice hoger is dan u verwacht en wij ook willen. Om die reden hebben wij tijdelijk de kosten voor het Servicenummer teruggebracht tot lokaal tarief. Wanneer u ons weer normaal snel kunt bereiken, zal ook het tarief van € 0,10 per minuut voor deze dienstverlening weer in rekening worden gebracht. U zult dit dan ook weer horen wanneer u dit nummer belt."
Over de laatste opmerking zal COAX NL nog verder onderhandelen met Ziggo, daar COAX NL. op het standpunt staat, dat het van de gekke is, als een klant moet bellen voor een probleem wat veroorzaakt wordt door de provider, hij daar weer € 0,10 cent moet gaan betalen.

Bron Coax.nl


Nu gaat de telefooncentrale daar helemaal plat!
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Service telefoonnummer Ziggo tegen Lokaal tarief.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
4 feb ziggo werkzaamheden digitale tv Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie 3 27-01-2015 23:05
Ziggo legt kijkgedrag interactieve televisie vast Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 5 25-01-2015 22:56
Ziggo HD-zenders nu met variabele bitrate Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 5 25-01-2015 01:23
Ziggo test veel hogere up- en download snelheid. Ziggo nieuws 5 15-01-2015 15:00
Interactieve HD Recorder Ziggo Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 9 13-01-2015 06:42
Goedenacht bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Bitfreak02:25:47
Zippo02:29:44
MisterSenseo03:56:37
kobus196005:15:18
Justin2305:48:28
harryd07:01:04
briolet08:02:30
mesa5708:49:19
Black Tiger09:27:38
Gilex09:33:03
Laatste Artikelen
PHP-Fusion
Nieuwe regels voor v...
Ziggo Mail / Email i...
Ubee Stappenplan rou...
Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-01-2015 21:18
Beter laat dan nooit maar van mij ook nog voor iedereen de beste wensen voor 2015! Yeah Grin

03-01-2015 15:39
LOL

01-01-2015 22:04
Blblblblblblblblbl
blblblblbl, met ons is niks mis hoor, toch voor iedereen de beste wensen en niet te dichtbij komen, kweenie of het besmettelijk is Pfft Pfft Pfft

01-01-2015 11:31
Dat de koffie maar mag smaken Senseo Grin hihi Voor alle leden en crew een fantastisch en vooral gezond 2015 toegewenst Thumbs Up

31-12-2014 23:19
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer