obey-robots.txt
31 Januari 2015, 15:33
Navigatie
Ziggo acties
Vergelijkers
Ledenenquête
Van Ziggo gedwongen naar Caiway?

No (Cai)Way
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? No (Cai)Way 40% [4 stemmen]
40% [4 stemmen]

Ja, het moet maar
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ja, het moet maar 10% [1 stem]
10% [1 stem]

Ja, maar alleen met glasvezel aanbod
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ja, maar alleen met glasvezel aanbod 20% [2 stemmen]
20% [2 stemmen]

Ja ik maak gebruik van het kabel aanbod
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ja ik maak gebruik van het kabel aanbod 0% [0 stemmen]
0% [0 stemmen]

Misschien
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Misschien 0% [0 stemmen]
0% [0 stemmen]

Ik ben boos op Cogas
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ik ben boos op Cogas 20% [2 stemmen]
20% [2 stemmen]

Ik bekijk nog alternatieven
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ik bekijk nog alternatieven 10% [1 stem]
10% [1 stem]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 17-10-2014

Enquête-archief
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

lage download snelheid

sese
heb al sinds drie weekenden een heel lage download snelheid op nieuwsgroepen normaal door de week 1,25 mb maar in weekend zakt deze naar 350 kb. ben in het bezit van een power account maar hiervoor betaal ik niet hebben meer mensen hier last van ???
ShockShockShock
helpdesk weet van niks
 
ziggo-user
Wanneer er een snelheidsprobleem op de nieuwsgroepen is, wordt de helpdesk overspoeld met telefoontjes. Je bent namelijk niet de enige die nieuwsgroepen gebruikt.

Wanneer de helpdesk zegt van niets te weten, kun je er gerust vanuit gaan dat het probleem bij jou ligt en niet bij Ziggo Smile

Probeer bijvoorbeeld eens een ander programma voor nieuwsgroepen of schakel je beveiligings software eens uit. Het komt regelmatig voor dat een update van een virusscanner of firewall problemen veroorzaakt Smile
 
muziekfan
frappant, sinds orange over gegaan is naar ziggo problemen met downloaden, nog nooit problemen gehad in ruim 10 jaar tijd, altijd lekker snel en goede verbindingen!!!! en nu ziggo , zorgo geen mail heeel erg vaaak.. geen internet, of computer heeft zeer langzaam internet en de laptops niets geen contact .... ja ja ja en dan mag dat ineens aan een binnenhuis systeem liggen ik geloof er niets van, tenzij ziggo zorgt dat alle systemen niet meer werken en de klanten dus noodgedwongen systemen aan moeten kopen, bepaalde tactiek nietwaar, ben al op zoek naar ander provider ziggo is mij te veel zorgo, zakelijk een te groot probleem...prive trouwens ook...
eigenlijk voel ik mij door ziggo gediscrimineerd, ik wordt onthouden van werk en sociale contacten ondanks het vele geld dat ik maandelijks in ziggo stort, als ik bij de bakker voor een brood betaal verwacht ik niet een luchtgebakje te krijgen, dat is wel wat ziggo doet.....

 
bigjoe
ziggo-user schreef:

Wanneer de helpdesk zegt van niets te weten, kun je er gerust vanuit gaan dat het probleem bij jou ligt en niet bij Ziggo Smile

Smile


U werkt zeker op de ziggo helpdesk??

Waarom moet je als eindgebruiker toch altijd bewijzen dat het probleem bij Ziggo ligt, voordat ze bereid zijn om überhaupt iets te gaan doen?

Het ontbreekt gewoon te vaak aan kennis. Veel studenten/parttimers die zowat wit wegtrekken als je een paar technische termen tegen ze aangooit.

Snelheid testen:
Zorg dat je met één (ingeschakeld) systeem op je internetaansluiting zit
Schakel firewalls en virusscanners tijdelijk uit
start een snelheidsmeting bijv op www.speedtest.net (wordt ook door veel supportmedewerkers gebruikt)
Doe meerdere metingen op verschillende tijdstippen (ga niet van één resultaat uit)

Wat voor je snelheid net zo belangrijk is (maar vaak over het hoofd wordt gezien) is je latency (ook wel ping snelheid genoemd)
Dit is de tijd die een datapakketje nodig heeft om van jouw systeem naar de betreffende server te komen (en weer terug voor ping). Hoe minder milliseconden hoe beter. Hoe dichter de server die je gebruikt in de buurt staat, hoe sneller dit gaat
Thuis kunnen zaken als een brakke router en een wifi verbinding voor extra latency (en dus traagheid) zorgen.
Het moment waarop ziggo iets aanbiedt dat niet zuigt, is het moment waarop ze stofzuigers gaan verkopen.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'lage download snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo test veel hogere up- en download snelheid. Ziggo nieuws 5 15-01-2015 15:00
Wel download geen upload Storing 3 29-10-2014 21:27
download limiet. Nieuwsgroepen 2 25-08-2014 17:30
UPC verdubbeld upload snelheid Ziggo nieuws 3 09-07-2014 18:08
snelheid alles in 1 plus ziggo Algemeen 2 13-06-2014 12:02
Goedemiddag bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
MisterSenseo00:56:48
Black Tiger01:10:25
Zippo01:47:00
Desmark01:48:16
Justin2302:36:54
Gilex03:08:57
ruudb03:22:07
Puma03:23:30
kobus196004:12:36
mesa5704:21:52
Laatste Artikelen
PHP-Fusion
Nieuwe regels voor v...
Ziggo Mail / Email i...
Ubee Stappenplan rou...
Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-01-2015 21:18
Beter laat dan nooit maar van mij ook nog voor iedereen de beste wensen voor 2015! Yeah Grin

03-01-2015 15:39
LOL

01-01-2015 22:04
Blblblblblblblblbl
blblblblbl, met ons is niks mis hoor, toch voor iedereen de beste wensen en niet te dichtbij komen, kweenie of het besmettelijk is Pfft Pfft Pfft

01-01-2015 11:31
Dat de koffie maar mag smaken Senseo Grin hihi Voor alle leden en crew een fantastisch en vooral gezond 2015 toegewenst Thumbs Up

31-12-2014 23:19
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer