obey-robots.txt
10 December 2016, 17:35
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

lage download snelheid

sese
heb al sinds drie weekenden een heel lage download snelheid op nieuwsgroepen normaal door de week 1,25 mb maar in weekend zakt deze naar 350 kb. ben in het bezit van een power account maar hiervoor betaal ik niet hebben meer mensen hier last van ???
ShockShockShock
helpdesk weet van niks
 
ziggo-user
Wanneer er een snelheidsprobleem op de nieuwsgroepen is, wordt de helpdesk overspoeld met telefoontjes. Je bent namelijk niet de enige die nieuwsgroepen gebruikt.

Wanneer de helpdesk zegt van niets te weten, kun je er gerust vanuit gaan dat het probleem bij jou ligt en niet bij Ziggo Smile

Probeer bijvoorbeeld eens een ander programma voor nieuwsgroepen of schakel je beveiligings software eens uit. Het komt regelmatig voor dat een update van een virusscanner of firewall problemen veroorzaakt Smile
 
muziekfan
frappant, sinds orange over gegaan is naar ziggo problemen met downloaden, nog nooit problemen gehad in ruim 10 jaar tijd, altijd lekker snel en goede verbindingen!!!! en nu ziggo , zorgo geen mail heeel erg vaaak.. geen internet, of computer heeft zeer langzaam internet en de laptops niets geen contact .... ja ja ja en dan mag dat ineens aan een binnenhuis systeem liggen ik geloof er niets van, tenzij ziggo zorgt dat alle systemen niet meer werken en de klanten dus noodgedwongen systemen aan moeten kopen, bepaalde tactiek nietwaar, ben al op zoek naar ander provider ziggo is mij te veel zorgo, zakelijk een te groot probleem...prive trouwens ook...
eigenlijk voel ik mij door ziggo gediscrimineerd, ik wordt onthouden van werk en sociale contacten ondanks het vele geld dat ik maandelijks in ziggo stort, als ik bij de bakker voor een brood betaal verwacht ik niet een luchtgebakje te krijgen, dat is wel wat ziggo doet.....

 
bigjoe
ziggo-user schreef:

Wanneer de helpdesk zegt van niets te weten, kun je er gerust vanuit gaan dat het probleem bij jou ligt en niet bij Ziggo Smile

Smile


U werkt zeker op de ziggo helpdesk??

Waarom moet je als eindgebruiker toch altijd bewijzen dat het probleem bij Ziggo ligt, voordat ze bereid zijn om überhaupt iets te gaan doen?

Het ontbreekt gewoon te vaak aan kennis. Veel studenten/parttimers die zowat wit wegtrekken als je een paar technische termen tegen ze aangooit.

Snelheid testen:
Zorg dat je met één (ingeschakeld) systeem op je internetaansluiting zit
Schakel firewalls en virusscanners tijdelijk uit
start een snelheidsmeting bijv op www.speedtest.net (wordt ook door veel supportmedewerkers gebruikt)
Doe meerdere metingen op verschillende tijdstippen (ga niet van één resultaat uit)

Wat voor je snelheid net zo belangrijk is (maar vaak over het hoofd wordt gezien) is je latency (ook wel ping snelheid genoemd)
Dit is de tijd die een datapakketje nodig heeft om van jouw systeem naar de betreffende server te komen (en weer terug voor ping). Hoe minder milliseconden hoe beter. Hoe dichter de server die je gebruikt in de buurt staat, hoe sneller dit gaat
Thuis kunnen zaken als een brakke router en een wifi verbinding voor extra latency (en dus traagheid) zorgen.
Het moment waarop ziggo iets aanbiedt dat niet zuigt, is het moment waarop ze stofzuigers gaan verkopen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'lage download snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
snelheid monteur? Klacht over Ziggo 8 29-11-2016 09:20
Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde Ziggo nieuws 7 06-05-2016 22:21
Ziggo verhoogt snelheid 120Mbit/s-abonnementen naar 150Mbit/s Snelheid 10 14-03-2016 14:32
laptop en computer verschillende snelheid Snelheid 5 03-02-2016 13:17
internet snelheid Snelheid 13 25-12-2015 15:23
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo00:07:22
| Black Tiger00:34:25
| Justin2301:13:20
| MisterSenseo01:37:56
| John Rueck02:43:58
| ArieBuu03:29:18
| Bitfreak04:01:45
| Desmark05:33:25
| Gilex06:07:56
| lammi06:09:43
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan