obey-robots.txt
09 December 2016, 20:21
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ziggo aansluiten

willemkooper
Ik zal hier geen emotie uiten maar mij slechts tot de feiten beperken. Ik heb twee dochters. de oudste woonde samen met een vriendin. Deze vriendin was eigenares van de aansluiting. op een gegeven moment ging de vriending met zuzie uit huis en nam het modem mee. Dochter wilde toch wel internet blijven houden en contact met Ziggo opgenomen. Ja dit gaan we snel regelen. Toen begon de leidensweg. Veel gebeld, mails gestuurd, veel beloftes, uiteindelijk maar over gestapt op de klassieke methode aangetekende brieven. Dat werkte enigzins maar meer als een onderwerp per brief is toch wel erg moeilijk te behandelen. Gelukkig stuurde Ziggo op een gegeven moment een brief dat er een bus op de markt een aantal dagen zou staan. Dochter erheen, een uur gewacht. Eerst een jongen die net begonnen was, nee ik wil met een supervisor spreken. Daar mee gesproken en alles uitgelegd. Toen waren we al zes maanden bezig. Daarna was het toen na twee dagen geregeld.

Goed er kan iets weleens goed fout lopen, maar los dat dan op. Escalatieniveaus kent Ziggo niet en ik weet niet hoe het Ziggo systeem werkt maar ik kan wel concluderen dat er duidelijk ruimte voor verbetering is. Mondelinge afspraken of afspraken via email worden compleet genegeerd. Call center medewerkers doen toezeggingen die absoluut niet waargemaakt worden. Op basis van dit gebeuren kan ik alleen maar concluderen Ziggo er is duidelijk ruimte voor verbetering en zo moeilijk lijkt het me niet om de grootste problemen op te lossen.

Paar simpele suggesties:
1. Zorg dat helpdesk medewerkers duidelijke toezeggingen doen en als het niet gaat dit ook melden.
2. Bevestiging via email en niet via een brief over twee weken.
3. Afspraken maken die staan en ook nagekomen worden.

Dit zal al veel irritatie wegnemen

Tweede voorbeeld.
Jongste dochter gaat uit huis en wilt een Ziggo aansluiting (ondanks alles blijven we positief)
Netjes aangemeld en een afsrpaak voor een monteur op 18 juni. Niemand komt opdagen, gebeld waar hij blijft. antwoord, nee er staat niks in het systeem. Afspraak gemaakt voor 's avonds dezelfde dag. Vriend had extra vrijgenomen, dus een vrije dag geofferd, maar dat terzijde. Kwam weer niemand opdagen ne ja hoor en staat geen afspraak in het systeem.
Nieuwe afspraak op 2 juli. Paar dagen later gebeld om te checken. Nee mevrouw er staat geen afsrpaak in het systeem. Nieuwe afspraak gemaakt voor 4 juli.

Toen kwam de klapper. Brief modem terugsturen. waar zit de kink?? Volgens mij in het systeem, want mijn dochter wil wel degelijk een aansluiting, maar het is erg lastig om dit geregeld te krijgen. Vooral als Ziggo het modem terug wilt hebben.

Dit twee gevallen
 
willemkooper
Ook zo iets, dan ben je een bericht aan het plaatsen en je kan het niet afmaken.
Goed gaan we hier maar verder.

Ik ben zelf ook aan het overwegen om over te stappen naar Ziggo. Deze beide situaties maken me toch wel erg huiverig. Het zijn wellicht incidenten, maar voor mij is dit een 100% foutscore op twee willekeurige situaties. De eerste is dan wellicht wat complexer, maar de tweede lijkt me toch redelijk simpel. Nieuwe klant. at moet het systeem toch normaal aankunnen zonder echte problemen en dan drie keer een nieuwe afspraak maken lijkt mij in ieder geval iets teveel van het goede.

Ziggo mensen zullen zeker dit forum volgen. Lijkt me wel logisch. Mochten jullie aanleiding zien om mij te benaderen. Mijn email is bekend bij het forum, dus graag benader me maar.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit ervaren hebben. Voor mij gaat in ieder geval het gezegde de klant is koning niet op voor Ziggo. Hier is de klant slechts een nummer en heeft geen recht op service. Ik werk zelf bij een bedrijf wat recentelijk de europese supply chain award overal heeft gewonnen en daar wordt er heel anders met klanten omgegaan.

Service maakt het verschil en daar kan Ziggo nog heel veel in verbeteren. Ik nodig mensen van Ziggo hierbij uit om dit eens te komen bekijken. Jullie zijn welkom!
 
renebettenb
Ik ben ook overgestapt op Ziggo, keurig aangemeld, met monteur. Donderdag 18 juni zou de monteur langskomen. Overdag werd de decoder gebracht en 's avonds stond de monteur ruim op tijd voor de deur. Alles netjes aangesloten en binnen een uur was hij weer weg, alles werkt prima.

Hopelijk is het toch incidenteel en overal gaat wel eens iets mis. Als ik de klantenservice nodig heb, heb ik ze binnen 10 minuten te pakken en word ik zeer goed geholpen, misschien heb ik ook wel geluk gehad.

Hopelijk ziet Ziggo de fouten die ze bij je gemaakt hebben en lossen ze deze snel op!

Succes!
 
Decibert
Ik nodig mensen van Ziggo hierbij uit om dit eens te komen bekijken. Jullie zijn welkom!


Als je al een Ziggo-medewerker op een forum ziet is hij er in zijn vrije tijd. Kan wel gebeuren dat ze iets voor je oppikken, maar het is niet iets waar je vanuit kan gaan.

Hopelijk is het toch incidenteel en overal gaat wel eens iets mis


Natuurlijk is het incidenteel. Elk groot bedrijf maakt grote fouten. KPN, Ziggo, TNT Post, UPC for that matter, 't is allemaal een bende. Ten eerste omdat gespecialiseerde afdelingen langs elkaar heen communiceren, ten tweede omdat je statistisch gezien bij een groot bedrijf nou eenmaal meer gedupeerde klanten hebt, zelfs als het percentage laag ligt.

Dat zegt niet dat er geen verbeteringen mogelijk zijn natuurlijk.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
willemkooper
het feitelijke aansluiten loopt perfect, maar mijn jongste dochter heeft nu al drie weken het spul staan. Tuurlijk gaat er weleens iets mis, maar twee willekeurige gevallen en daar 100% op scoren is toch iets anders.

Ik zie een positieve reactie, maar hier zijn er twee negatief. Ps ik ken ook wat statistiek, maar twee gevallen die allebei fout lopen is toch wel erg veel.

Grins mijn loonstrookje wordt gegenereerd bij een ander logistiek bedrijf. kijk maareens op internet en je hebt die zo te pakken.
 
toshaka
Ik heb het aangevraagd via internet (website).
Geen gebel of wat dan maar ook.
Binnen 10 dagen spul binnen en aangesloten.

Alles werkt perfect tot nu toe Smile

Bellen krijg je callcenters!! Callcenters zijn bij de meeste grote bedrijven het probleem.
Het is niet het bedrijf zelf maar ingehoorde callcenter.
Als die alles niet goed doorgeeft ja dan loopt alles langs elkaar heen.

Groet
557644362
 
Decibert
Bellen krijg je callcenters!! Callcenters zijn bij de meeste grote bedrijven het probleem.


Wie denk je dat die weborders invoeren. Het voordeel van bellen is dat je zelf kunt beoordelen of een idioot of een topmedewerker je bestelling gaat invoeren, en dat ze het je meteen kunnen vertellen als er een kink in de kabel zit (een nog niet afgeronde order bijvoorbeeld).
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
toshaka
Lol true,

Maar in de meeste gevallen gaan weborders automatisch en niet via een callcenter medewerker die het moet invoeren.
Zou een beetje raar zijn ook in deze tijd he.
Toevallig een zussie gehad die bij 3 verschillende callcenters werkte bij 3 verschillende bedrijven.

Bij het bellen is het wel hetzelfde systeem waar het ingevoerd word als bij internet aanmelding.

Groet

PS Als bij internet aanmelding niet verwerkt is krijg je ook niet de bevestigings brief binnen 2 a 3 dagen.
Dan weet je ook of het fout is gegaan.
Gewijzigd door toshaka op 25-06-2009 11:15
557644362
 
Decibert
Maar in de meeste gevallen gaan weborders automatisch en niet via een callcenter medewerker die het moet invoeren.


Tja zo doen ze het dus wel.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
willemkooper
Hoi mensen,

Mag ik even de discussie terug naar het essentiele punt? Dit is iemand die Ziggoeen alles in 1 pakket besteld en vraagt om een monteur om alles te installeren. Dus heel simpel een afspraak om alles te laten installeren.

Bij ons is nu het resultaat dat er inmiddels vier verschillende afspraken zijn gemaakt. Mijn dochter zit inmiddels zeer kort op de bal en heeft zojuist weer een uur met Ziggo aan de foon gehangen Inmiddels wordt het een en ander toegegeven en is men bereid tot compensatie. Ook is al bekend dat er op dit forum een discussie loopt. Dus Ziggo volgt het wel degelijk.

Ziggo is bereid tot kosten vergoedingen en heeft zelfs al het een en ander aangeboden. Afspraken die gemaakt zijn en deels al zoek zijn zijn 2 juli, 4 juli (jaja) en 8 juli. er is nu een afspraak gemaakt en er is gevraagd om de per brief te bevestigen. Dit is toegezegd.

het is toch jammer dat je tot dit soort drastische maatregelen moet overgaan en alles driedubbel moet gaan checken. Ziggo ga eens kijken waar de snelle verbeterscores zijn te maken en ik wil jullie hier graag bij helpen. Ik wil nl ook overschakelen, maar dan wel met iets wat betrouwbaar is.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo introduceert TV Italiana Welke zender wil je er nog bij hebben? 1 08-12-2016 12:44
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 6 07-12-2016 16:52
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| kezeltje00:57:30
| Black Tiger00:58:47
| Zippo01:44:56
| MisterSenseo01:54:52
| ArieBuu02:21:27
| Desmark06:28:03
| Tomar07:53:19
| knilleske08:17:38
| gerrelle09:41:06
| Gilex09:46:19
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan