obey-robots.txt
08 December 2016, 07:00
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

advies ziggo

remco66
hoi

ik wou ziggo alles in 1 nemen ,snelste optie.

hoe weet ik wat voor snelheid ik ong kan verwachten.

ik zit in den haag centrum.
mvg

remco
Gewijzigd door remco66 op 03-07-2009 21:35

Decibert

Je kijkt op de website van Ziggo welke snelheid erbij hoort. De snelste optie is Alles in 1 Extra van €64,95/maand (internet, telefoon, RTV, gratis installatiepakket DTV, gratis modeminstallatie door monteur). Dan heb je een snelheid van 20Mbps, die binnenkort verhoogd gaat worden naar 50Mbps.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties

remco66
haha nee dat begrijp ik.
ik heb gelezen dat een aantal mensen niet hun volle snelheid krijgen.
ik bedoel krijg ik het volle pond?
is het afhankelijk van bep factoren?
Decibert schreef:

Je kijkt op de website van Ziggo welke snelheid erbij hoort. De snelste optie is Alles in 1 Extra van €64,95/maand (internet, telefoon, RTV, gratis installatiepakket DTV, gratis modeminstallatie door monteur). Dan heb je een snelheid van 20Mbps, die binnenkort verhoogd gaat worden naar 50Mbps.

Puma
Nee, is niet afhankelijk van bepaalde factoren zoals reeds bekend bij ADSL verbindingen.

Dit komt omdat de backbone (ruggengraat) van CAI netwerken volledig uit glasvezel bestaan en slechts de laatste paar honderd meter (hooguit 300 meter) uit coax bestaat.

Waar het wel van af hangt:

Drukte. Wanneer Ziggo geen genoeg capaciteit heeft geplaatst! Dan zul je dat merken.

KPN is al enkele jaren bezig om hun backbone ook te verglazen en dat noemen ze het "All IP" netwerk. Sommige plaatsen beschikken reeds over zo'n opzet, zoals Hengelo, Enschede en Haaksbergen.
Gewijzigd door Puma op 03-07-2009 22:02

Decibert
ik bedoel krijg ik het volle pond?

In principe: ja. Zoals uitgelegd hierboven is 95% van de kabels van Ziggo glasvezel. Er zijn nog een paar voorwaarden waaraan moet worden voldaan: de aansluiting van Ziggo moet in orde zijn (kabelkreuk, kapotte signaalverdelers), er moet voldoende capaciteit op het netwerk zijn (gezien de efficiënte werking van Euro-Docsys 3.0 modems moet dat bij een hoger abonnement ook wel meevallen) en als laatste moet bij jou thuis je netwerk de snelheid aankunnen. Als je een draadloos netwerk gebruikt, dienen router en netwerkkaart voldoende doorvoersnelheid te hebben. Let erop dat de geadverteerde doorvoersnelheid vaak twee keer zo hoog is als de werkelijk haalbare. Verder komt bij downloaden de schrijfsnelheid van je schijf meespelen. Dan zijn er nog 100.000 factoren bij jou thuis die invloed kunnen hebben.

Kort gezegd: in de praktijk levert Ziggo bijna altijd tot aan de deur de snelheid waar je voor betaalt. En zolang je thuissituatie, waarin de meeste fouten worden gemaakt, maar op orde is, kun je vaak van bijna de volle snelheid genieten.

Zie overigens ook dit topic:
http://ziggo.gebr...rowstart=0
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties

remco66
hoi

op mijn kleine dell xps zit een 100 mbit netwerk kaart.
en een wifi van intel 4965AGN [draadloos]

Tot 5x sneller
De ondersteuning voor 802.11n (Draft-N) maakt het mogelijk een doorvoersnelheid van 300 Mbps op de 2,4 Ghz band te bereiken, dit is een een belangrijke verbetering tegenover de 54 MBps verbinding van 802.11a/g. Hierdoor wordt er mogelijk om meer gelijktijdige activiteiten uit te voeren, hier zullen activiteiten zoals informatieoverdracht, streaming video, multiplayer gaming en VoIP (Voice over IP) veel soepeler verlopen.

ik denk op mijn grote pc een 100 mbit kaart.
router apart gebruik ik niet,de modem zelf gebruik ik als router.

remco66
hmm ik zie net dat ik een aparte router moet bestellen voor draadloos internet.
ook heb ik meerdere aansluitingen nodig voor mijn dreambox....ps3.....etc etc

kan ik die bij casema nodig?
beter?

Roxmarie
remco66 schreef:
hoi

mvg

remco

Ik heb ook ziggo alles in 1 plus, en ik zou volgens de website 20 mb moeten kunnen dowloaden en 3 mb uploaden, nou dat haal ik dus niet hé!

Ik haal maar 10 mb down en 1.4 up. Ik heb er vandaag over gebeld, zegt de helpdesk doodleuk, dat dit niet haalbaar is. Staat wel op hun site, ze maken wat mij betreft dus niet waar wat op hun site staat. Om nog maar te zwijgen over de digitale tv basis pakket. Waarvan 7 zenders het niet doen. Tig keer over gebeld, maar niet opgelost. Analoog kijken doet het net zo goed.
begon die vent van de heldesk ook nog te vertellen dat ik mijn firewall wel af kon zetten, zou sneller zijn, wederom een snelheidstet gedaan, maakt dus geen verschil, met en zonder router ook niet trouwens.

Ik zou nog maar even nadenken of je, dit pakket wel zou afsluiten.
Gewijzigd door Roxmarie op 04-07-2009 15:13

Bordewolf
Roxmarie schreef:
remco66 schreef:
hoi

mvg

remco

Ik heb ook ziggo alles in 1, en ik zou volgens de website 20 mb moeten kunnen dowloaden en 3 mb uploaden, nou dat haal ik dus niet hé!

Ik haal maar 10 mb down en 1.4 up. Ik heb er vandaag over gebeld, zegt de helpdesk doodleuk, dat dit niet haalbaar is. Staat wel op hun site, ze maken wat mij betreft dus niet waar wat op hun site staat. Om nog maar te zwijgen over de digitale tv basis pakket. Waarvan 7 zenders het niet doen. Tig keer over gebeld, maar niet opgelost. Analoog kijken doet het net zo goed.

Deze sbnelheden gaan pas in per 1 september.
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos

Roxmarie
Bordewolf schreef:
Roxmarie schreef:
remco66 schreef:
hoi

mvg

remco

Ik heb ook ziggo alles in 1, en ik zou volgens de website 20 mb moeten kunnen dowloaden en 3 mb uploaden, nou dat haal ik dus niet hé!

Deze sbnelheden gaan pas in per 1 september.

Aha, dankjewel, wel raar dat het dan al wel op de site staat.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'advies ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 6 07-12-2016 16:52
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Ziggo afstandbediening koppelen met Philips tv Algemeen 2 10-11-2016 16:02
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:18:37
| Black Tiger05:45:13
| fblemans07:34:08
| Puma08:06:09
| Matty08:13:00
| Zippo10:19:09
| Bitfreak11:20:18
| emiliovisser11:37:01
| buijs11:42:17
| Justin2313:06:58
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan