obey-robots.txt
09 December 2016, 18:29
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Onregelmatige storing

jaap84
Hallo allemaal,

De afgelopen dagen treden er steeds storingen op. De verbinding valt weg een uur, 15 minuten of 45 minuten. Elke keer moet ik ongeveer een paar minuten de stroom van zowel de modem en de router afhalen, voordat het internet het pas weer doet. De modem is van Motorola en de router van Belkin.
Doordat ik de stroom eraf heb gehaald zijn ze dus gereset, maar de problemen blijven zich maar voordoen.
Met de instellingen van de router en modem lijkt op het eerste gezicht niks mis. Er is in ieder geval niks veranderd ten opzichte van vorige week toen er nog geen storing was.
Weet iemand wat ik zo kunnen doen?

Alvast hartelijk bedankt.

Jaap

Phaedora
Geen oplossing helaas, maar ik kamp sinds een week met dezelfde problemen. Mijn verbinding valt tussen 10:00 en 22:00 zo goed als helemaal weg. Ook de modem en router van de stroom afhalen, werkt nauwelijks. Soms kan ik het IP-adres via de router vernieuwen en dan heb ik even verbinding, maar over het algemeen is het gewoon zwaar pet. Ziggo meldt verder geen storing in mijn gebied (postcodegebied 6400).
Mijn modem is overigens een aantal keer wél online geweest (als ik de ledjes mocht geloven), maar pas toen ik gebruik maakte van OpenDNS kreeg ik verbinding...

kiechot
516282632

Ook geen oplossing dus met mijn Z2 postcode 9700...
Mijn probleem ook vanaf begin juli (1 juli ???). Eén dag wel 5,01 Mb/s gehad (drie dagen geleden) en de overige 18 metingen verschikkelijk traag.
Ook metingen van de klantenservice geven aan dat er iets mis is. Ik zit dan ook al 7 dagen te wachten op een toegestuurd pakketje om een nieuwe meting te laten doen ("kan 5 tot 10 dagen duren" pfff 'service ziggo' ).
Heb meer dan 5 jaar amper problemen gehad en een paar dagen geleden ook niet, ben benieuwd of er meer gebruikers zijn met dezelfde plotselinge ervaring (onregelmatig).
Gewijzigd door kiechot op 13-07-2009 13:27

Tappy
Hallo,

Ik heb hetzelfde gehad, nav een nieuw modem, viel iedere keer de verbinding weg van zowel internet als telefoon, meerder malen een monteur gehad en ik weet niet hoe vaak gebeld en de laatste keer dat monteur hier was vertelde hij dat er stralingsproblemen waren, een conflict tussen het modem en ,in mijn geval een splitter voor tv een verdieping hoger,splitter weggehaald..........probleem opgelost.Voordat hij er achter was dat het mijn splitter was,vertelde hij ook nog dat het aan mijn fax,cq telefoon kon liggen, misschien een ideetje voor jullie om in ieder geval te proberen alle andere elektrische apparaten uit de buurt van modem te halen....Het schijnt dus zo te zijn dat er conflicten kunnen ontstaan en ze mekaar in de weg gaan zitten,

mvg Tappy

jovanzeijl
De afgelopen dagen treden er steeds storingen op. Geen telefoon en internet. De verbinding is verbroken voor ongeveer een uur, 10 minuten of 20 minuten.
Gewijzigd door jovanzeijl op 22-07-2009 10:59

keultje
Tot voor 1 juli had ik geen problemen. Na de snelheidsverhoging heb ik zo'n beetje elke dag wel een uitval van de modem. Soms komt ie er zelf weer in andere keren haal ik de spannig eraf en de kabelaansluiting los.
Twee keer is er een monteur geweest en beide keren werd er gezegd dat het bij mij thuis allemaal in orde is. Voor de zekerheid het modem vervangen. De eerste keer zei de monteur tegen mij dat vanaf 1 juli half nederland er bij Ziggo is uit gegooid. Ze hebben daar een gigantisch probleem maar houden het stil.
Vandaag komt er weer een monteur langs, en die gaat weer hetzelfde zeggen. Zodra de monteur is geweest en het modem knalt er uit dan hang ik weer aan de lijn net zolang totdat ze helemaal gek van me worden. AIk hou de dagen bij en als het eindelijk in orde is dan claim ik ze.
Mijn postcode is trouwens 4271

rider1
Sinds verleden week de nieuwe modem gekregen, het regelmatig uitvallen
van internet is nog erger geworden.

keultje
Woensdag 29 juli weer een monteur geweest. Weer alles door gemeten en weer de conclusie dat het bij mij thuis allemaal in orde is. Nieuwe coax kabel tussen modem en de aansluiting gezet en weer online......... tot donderdag weer de modem eruit springt. Ziggo gebeld en deze zlefbenoemde techneut weet het ineens!! Mijn modem is kapot, Einstein nog uitgelegd dat er niets met mijn modem is, maar hij is niet van zijn stuk te brengen dus woesdag 5 augustus komt er weer een monteur met een modem om het niet kapotte modem te vervangen. En zo blijven ze lekker bezig.

huibertschurink
mede ziggo gebruikers
Bij mij het zelfde probleem modem em belkin router als ik ga downloaden dan knalt verbinding eruit is sinds ik weer eens een nieuw modem van ziggo kreeg oplossing van kastje naar de muur ziggo geeft router de schuld en belkin geeft modem de schuld dus we komen niet verder even afwachten maar weer
Shock

kooiw00
Ik heb de laatste tijd ook het zelfde probleem. Ben al jaren Ziggo vh Home lid en nooit geen problemen. De laatste maanden uitval van internet en telefoon. Resetten van de modem levert wel weer internet en telefoon op maar drie a vier keer op een dag resetten is niet normaal lijkt mij. Maar eens een formulier opgezonden. Hopelijk volgt een oplossing maar ik heb er een hard hooft in.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onregelmatige storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing 15 21-11-2016 23:31
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
storing bij Ziggo Meel servers Storing 5 04-02-2016 14:34
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo< 5 mins
| ArieBuu00:29:36
| Zippo01:25:26
| Desmark04:36:12
| Tomar06:01:28
| Black Tiger06:09:23
| knilleske06:25:47
| gerrelle07:49:15
| Gilex07:54:28
| kezeltje08:58:34
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan