obey-robots.txt
06 December 2016, 13:08
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken

nog steeds geen verhoging ziggo

loudness
Ik heb een alles in 1 pakket van ziggo.
Na het zien en horen dat het pakket van 10 mb naar 20 mb zal gaan was ik hier erg blij mee.
Op 1 juli rond 17.00 gebeld omdat ik nog steeds 10 mb had .
Hier werd mij verteld dat ik het modem en mijn router moest resetten modem 15 minuten van stroom en de router 20 min en alles zal moeten werken.
Inmidels is het 12 juli en heb in de tussentijd al 10 keer gebeld en telkens hoor je een andere verhaal.
er was zelfs een mederwerker die bij hoog en laag beweerde dat er geen verhoging aan zat te komen en dat dit een valse bericht zal zijn.
weer een andere mederwerker vertelde me dat ik de pc maar eens opnieuw moest instaleren want de verhoging zal er moeten zijn en het zal aan mijn netwerk kaart liggen.
(het moet niet gekke worden.)
afgelopen donderdgis mij verteld dat ik nog geduld moest hebben want de nieuwe modems die daar voor gestuurd moest worden waren op.
heb de mevr van de ks uit haar droom geholpen en verteld dat ik een sbv5121e modem heb en dat ik in mijn modem zat en dat mijn RF Downstream Interface voor 1 juli op 15331 Mbps stond en nu op 55.616 Mbps .
Deze mevr hield vol dat ik een nieuwe modem nodig had.
Heb gister avond maar weer eens gebeld en mijn beklacht gedaan over de slechte service van de ks.
Ik kreeg een aardige man aan de lijn en deze vertelde me dat de verhoging pas in september in gaat.
vertelde de man dat ik hem niet geloofde omdat ik al meer dan 10 x gebeld heb en in alle gevalen een andere verhaal heb gekregen.
dolgraag zal ik nu van ziggo af willen maar heb geen andere optie dan ziggo mijn adsl lijn heeft een behoorlijke demping in de grond en daar haal ik max 2 mb uit ongeacht wat mijn snelheid is.

Wie heeft nog meer dit probleem met ziggo

Zippo
Glasvezel is in opkomst, wellicht kun je daar binnenkort op aangesloten worden.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Bordewolf
loudness schreef:
Ik heb een alles in 1 pakket van ziggo.
Na het zien en horen dat het pakket van 10 mb naar 20 mb zal gaan was ik hier erg blij mee.
Op 1 juli rond 17.00 gebeld omdat ik nog steeds 10 mb had .
Hier werd mij verteld dat ik het modem en mijn router moest resetten modem 15 minuten van stroom en de router 20 min en alles zal moeten werken.
Inmidels is het 12 juli en heb in de tussentijd al 10 keer gebeld en telkens hoor je een andere verhaal.
er was zelfs een mederwerker die bij hoog en laag beweerde dat er geen verhoging aan zat te komen en dat dit een valse bericht zal zijn.
weer een andere mederwerker vertelde me dat ik de pc maar eens opnieuw moest instaleren want de verhoging zal er moeten zijn en het zal aan mijn netwerk kaart liggen.
(het moet niet gekke worden.)
afgelopen donderdgis mij verteld dat ik nog geduld moest hebben want de nieuwe modems die daar voor gestuurd moest worden waren op.
heb de mevr van de ks uit haar droom geholpen en verteld dat ik een sbv5121e modem heb en dat ik in mijn modem zat en dat mijn RF Downstream Interface voor 1 juli op 15331 Mbps stond en nu op 55.616 Mbps .
Deze mevr hield vol dat ik een nieuwe modem nodig had.
Heb gister avond maar weer eens gebeld en mijn beklacht gedaan over de slechte service van de ks.
Ik kreeg een aardige man aan de lijn en deze vertelde me dat de verhoging pas in september in gaat.
vertelde de man dat ik hem niet geloofde omdat ik al meer dan 10 x gebeld heb en in alle gevalen een andere verhaal heb gekregen.
dolgraag zal ik nu van ziggo af willen maar heb geen andere optie dan ziggo mijn adsl lijn heeft een behoorlijke demping in de grond en daar haal ik max 2 mb uit ongeacht wat mijn snelheid is.

Wie heeft nog meer dit probleem met ziggo

Lees eerst de Ziggo-site eens beter! De verhoging voor alles in 1 plus gaat in per 1 september (ik weet het vanaf 1 juli is dan wel een heel ruim begrip maar Ziggo kan nu eenmaal niet communiceren!)
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos

redlin
Ik snap ziggo niet meer. Er wordt gezegd dat er vanaf 1 julli een snelheidsverhoging is. Het leuk is dat ik 2 weken daarvoor moest overstappen van z3i naar alles in 1 extra ( volgens een brief van ziggo). Nu zie ik op steeds meer forums dat de Z3I automatisch alles in 1 extra worden en dus een nieuw modem krijgen.Ik heb daar entegen wel niet 1 maar 2 nieuwe sbv5121e gekregen. Maar geen ander gezien. De snelheidsverhoging is er ook niet. De helpdesk hangt elke keer een ander verhaal op. Sinds dat ik ben overgestapt zijn mijn powerlevels veranderd. van 0dBmV naar -4. Steeds beweest de helpdesk dat er niets is veranderd. Hoe kan dan deze waarde toch anders zijn. Mijn lijn dropped van 20mb naar 0,01kb. Na reset werkt het weer even.

De helpdesk weet echt niet wat ze doen. Ze blijven beweren dat het probleem bij de gebruiker ligt. Het probleem kan niet bij ziggo liggen want alles werkt (jaja). Denk dat ze toch maar iets aan procedures en misschien aan itil moeten gaan werken. Laat ze zeker maar is mensen opleiden die weten wat ze zeggen. Wat een bedrijf. Veel zaken een afspraak maar puntje bij paaltje alles ontkennen.

Het is dat ziggo een snellere lijn bied dan adsl. Glas kan ik voorlopig hier wel vergeten. Dus kan niet anders dan ermee leren leven. Zodra de mogelijkheid glas er is ben ik weg. Wat een bedrijf.

ShockAngry

lassie
ik heb helemaal nog niets gehoord over die verhoging! ik heb alles in 1 extra, dus ik zou, uitgaande van de verhalen hier, in julie een nieuw modem gehad moeten hebben. niks gehoord heur.. en van een verhoging merk ik ook nog steeds helemaal nix :S

Bazb
Geachte heer, mevrouw,

U heeft van Ziggo een e-mail ontvangen met het goede nieuws over de verhoging van uw internetsnelheid.

Uw nieuwe snelheid is zo hoog, dat u hiervoor een speciaal nieuw modem nodig heeft. Met dit nieuwe modem bent u klaar voor de toekomst.

U kunt binnen enkele dagen een pakket met het nieuwe modem thuis verwachten. In dit pakket treft u de activatiecode aan, zodat u het modem zelf kunt aansluiten. Binnen enkele eenvoudige stappen kunt u dan gebruik maken van uw nieuwe snelheid van 50 Mb/s.

Vergeet u niet het oude modem naar ons terug te sturen? Gebruik hiervoor de doos met retoursticker, waarin u het nieuwe modem ontvangt.

Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid.

Met vriendelijke groet,

Marcel Nijhoff
Directeur Marketing & Sales

Deze verscheen vandaag (Donderdag 30-7-09) in m'n mailbox. Dit is Beverwijk. Noord-Holland.

Nu maar hopen dat ik meteen gebruik kan maken van de nieuwe snelheid. Met m'n huidige modem is geen verhoging merkbaar.

Bas

Nietes
dat mailtje heeft mijn broer 2 maanden geleden ook gehad, wel een nieuwe modem gekregen maar
nog steeds geen snelheid verhoging. ziggo kan zo lekker wel nieuwe klanten trekken met deze belofte

Bazb
Dat belooft wat... Als ik mn modem heb laat ik ze niet met rust voordat ik een datum van mn nieuwe snelheid heb.

kbijl
Ls, Ik ben inmiddels al weer jaren klant voor internet bij Ziggo en moet concluderen dat net als de vorige keren het bericht van verhoging al maanden van te voren via de pers naar buiten gebracht word en mijn ervaring daarna is dat men zelfs (in dit geval 1 sept) de streef datum dat alles naar de nieuwe snelheid over moet zijn niet haalde.

Bazb
Nieuw modem gekregen, en direct nieuwe snelheid.

531077157

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nog steeds geen verhoging ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 2 06-12-2016 12:54
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Ziggo afstandbediening koppelen met Philips tv Algemeen 2 10-11-2016 16:02
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:13:22
| Zippo00:16:08
| kezeltje00:45:16
| Desmark01:20:28
| buijs03:22:01
| jlebbink04:49:03
| Gilex05:57:04
| Matty11:47:24
| Drenthe201611:57:29
| Monteur_kees13:32:53
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan