obey-robots.txt
09 December 2016, 20:19
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Waardeloos Webformulier Ziggo

fresto
Vanwege regelmatige storing (Digitale TV) probeer ik contact op te nemen met Ziggo. Principieel doe ik dit niet via telefoon vanwege € 0.10 kosten.
Bovendien: Mijn ervaring via telefoon is daarbij erg slecht: Er is nauwelijks deskundigheid te vinden en de "Service" wordt waarschijnlijk bemand door vakantiehulpjes.........
Probeer dus via het (onnodig omslachtige) webformulier, (erg grote aanslag op privacy, moet bijvoorbeeld een tel.nr. ingeven waar ik pertinent op tegen ben, anders krijg ik weer een of andere flapdrol aan mijn telefoon)
Ik probeer iets in te vullen bij "ONDERWERP", dit lukt niet, formulier kan niet verzonden worden omdat "ONDERWERP" niet ingevuld is...........
Over mijn klacht/vraag, die overigens ook bij de buren actueel is, kan ik bij de FAQ niets terugvinden.
Zeer regelmatig storing op ALLE duitstalige kanalen (Basispakket) waardoor deze absuluut niet te bekijken zijn.
@Home werd Ziggo: Niet alleen de organisatie maar ook de problemen zijn nu kennelijk (nog) groter!

Heeft iemand een "Normaal" mailadres waar ik Ziggo kan bereiken en zodoende het gehate webformulier kan omzeilen?
Ik kan het op hun vrij warrige site niet vinden..............
 
Zippo
Probeer de aandacht van ziggo te trekken via deze website! Je schrijft dat je buren er ook last van hebben. En wie weet nog meer!

Mobiliseer ze en laat ze hier je probleem steunen.

Daarnaast kun je het formulier linksonder op de website invullen. Dit gaat naar Coax en kan je wellicht verder helpen.

Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
CableGuy
Op 28-7-2009 is de situatie onveranderd. Ik weiger ook uit principiele gronden dat %$#$^0900 nummer te bellen (mede veroorzaakt door een ernstige flapdrollen-allergie).
Ziggo heeft zich heel listig afgeschermd voor een klachtenregen over dat nieuwe modem.... dat niet werkt.

Ik ben er niet in geslaagd Ziggo per e-mail te bereiken...
Waar-de-loos!

Als ik een keuze had, zou ik heel snel een andere aanbieder zoeken.
 
Zippo
Ik heb Ziggo op de hoogte gebracht van dit probleem. Ze gaan dit oplossen.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Zippo
Willen jullie nog een keer testen? Het is vermoedelijk opgelost.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
fresto
Fresto gaat het komende week extra in de gaten houden en zal dan een bericht plaatsen met zijn bevindingen!
Vandaag, 28/7 sloeg de Humax verschillende keren op hol, zit wellicht samenhang in.
Jullie horen van me!
 
CableGuy
Ik heb het net getest (op 28-7-2009, 20.02 uur) en het probleem is nog als vanouds...
 
Zippo
Ook verschillende browsers geprobeerd?
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
CableGuy
Ja, FireFox en Explorer...
 
Bitfreak
Met Google Chrome is het webformulier bij [Onderwerp] wel in te vullen.Wink
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waardeloos Webformulier Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo introduceert TV Italiana Welke zender wil je er nog bij hebben? 1 08-12-2016 12:44
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 6 07-12-2016 16:52
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| kezeltje00:55:19
| Black Tiger00:56:36
| Zippo01:42:45
| MisterSenseo01:52:41
| ArieBuu02:19:16
| Desmark06:25:52
| Tomar07:51:08
| knilleske08:15:27
| gerrelle09:38:55
| Gilex09:44:08
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan