obey-robots.txt
02 December 2016, 19:04
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nog niet mogen genieten van mijn Ziggo alles in een abonnement

dunjohn
Wil even mij ongenoegen hier kwijt want wast is er aan de hand;

19 juni 2009 hadden wij besloten om van de provider Wanadoo over te stappen naar Ziggo, omdat zij een snellere download verbinding garandeerde.
De afspraak werd gemaakt dat zij zeker voor 1 augustus 2009 een installateur zouden sturen zodat deze alles zou aansluiten zodat ik niet met 2 providers, dan wel zonder provider zou zitten. Na telefonisch contact (Men belde ons netjes op en deelde ons mede dat op maandag 27 juli 2009 de installateur langs zou komen tussen 08.00 en 13.00 uur. (Netjes vrij genomen want ja het is toch wat als je een afspraak maakt en er dan niet bent) effijn, ik wachten en wachten en wachten maar u raad het al er kwam niemand. Bel ik om 13.30 uur voor informatie wordt m,ij verteld dat men onderweg is. Ik dus weer wachten. Dan wordt ik om 14.30 uur gebeld met de mededeling dat de afspraak niet doorgaat want de installateur is vrij????? Of ik even een andere afspraak wilde maken. Na veel 5-en en 6-en vertelde men dat ik dinsdag 28 juli 2009 gebeld zou worden en dat men dan nog de zelfde dag zou komen al zou het om 2200 uur worden want men maakte er een spoedopdracht van (mevr. Axxx Hxxx). U raad het al ik dinsdag wachten op een telefoontje (niks). Ik woensdag 30 juli weer gebeld en mijn beklag gedaan. Kreeg ik na flink wat mopperen dhr. Kxxx Hxxx aan de lijn. Deze vond alles spijtig en vond dat Ziggo zo niet met haar klanten om hoorde te gaan. Deze goede man gaf te kennen dat donderdag zeker de boel geinstalleerd zou worden. We kregen voor het ongemak zelfs nog een maand kosteloos internetten erbij. Maar wat schetst mijn verbazing, u raadt het al, er kwam niemand opdagen. Dit gaat zo door tot vrijdag 31 juli 2009. Dan bellen we maar weer eens (voor de zoveelste maal mobiel, ja het mag wat kosten om lid te worden) Dan krijg je te horen ohhhhh is dat zo wij weten niet beter dan dat er een afspraak staat voor 14 augustus 2009 en zij van niets weten. Al met al kreeg men toen natuurlijk tehoren dat dit de welbekende druppel was en dat wij van het abonnement afzagen. (Als uitresultaat omdat oude provider opgezegd is zitten wij nu vanaf 1 augustus 2009 zonder telfoon en zonder internet) Ik wil afsluiten met een enkel woord BEDANKT!!!

Enkele namen onherkenbaar gemaakt.
Gewijzigd door Zippo op 01-08-2009 21:35

The Unknown
Dunjohn , bedankt voor je post...

Maar ik denk niet dat het de bedoeling is om namen van medewerkers hier te melden.

Niet overal is het goed geregeld. Hoop dat alles zsm goed gaat komen.

dunjohn
The Unknown Bedankt voor je berichtje. Heb getracht de namen te verwijderen maar volgens mij is dat niet helemaal gelukt. Als je me kunt vertellen hoe ik dat het beste kan doen dan zal dit gaan gebeuren

Zippo
dunjohn schreef:
The Unknown Bedankt voor je berichtje. Heb getracht de namen te verwijderen maar volgens mij is dat niet helemaal gelukt. Als je me kunt vertellen hoe ik dat het beste kan doen dan zal dit gaan gebeuren

@dunjohn, ik heb de namen van de medewerkers onherkenbaar gemaakt. Dit alleen gedaan omdat je dit zelf getracht hebt te doen.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Dorisdee
Sad
dunjohn schreef:
Wil even mij ongenoegen hier kwijt want wast is er aan de hand;

19 juni 2009 hadden wij besloten om van de provider Wanadoo over te stappen naar Ziggo, omdat zij een snellere download verbinding garandeerde.
De afspraak werd gemaakt dat zij zeker voor 1 augustus 2009 een installateur zouden sturen zodat deze alles zou aansluiten zodat ik niet met 2 providers, dan wel zonder provider zou zitten. Na telefonisch contact (Men belde ons netjes op en deelde ons mede dat op maandag 27 juli 2009 de installateur langs zou komen tussen 08.00 en 13.00 uur. (Netjes vrij genomen want ja het is toch wat als je een afspraak maakt en er dan niet bent) effijn, ik wachten en wachten en wachten maar u raad het al er kwam niemand. Bel ik om 13.30 uur voor informatie wordt m,ij verteld dat men onderweg is. Ik dus weer wachten. Dan wordt ik om 14.30 uur gebeld met de mededeling dat de afspraak niet doorgaat want de installateur is vrij????? Of ik even een andere afspraak wilde maken. Na veel 5-en en 6-en vertelde men dat ik dinsdag 28 juli 2009 gebeld zou worden en dat men dan nog de zelfde dag zou komen al zou het om 2200 uur worden want men maakte er een spoedopdracht van (mevr. Axxx Hxxx). U raad het al ik dinsdag wachten op een telefoontje (niks). Ik woensdag 30 juli weer gebeld en mijn beklag gedaan. Kreeg ik na flink wat mopperen dhr. Kxxx Hxxx aan de lijn. Deze vond alles spijtig en vond dat Ziggo zo niet met haar klanten om hoorde te gaan. Deze goede man gaf te kennen dat donderdag zeker de boel geinstalleerd zou worden. We kregen voor het ongemak zelfs nog een maand kosteloos internetten erbij. Maar wat schetst mijn verbazing, u raadt het al, er kwam niemand opdagen. Dit gaat zo door tot vrijdag 31 juli 2009. Dan bellen we maar weer eens (voor de zoveelste maal mobiel, ja het mag wat kosten om lid te worden) Dan krijg je te horen ohhhhh is dat zo wij weten niet beter dan dat er een afspraak staat voor 14 augustus 2009 en zij van niets weten. Al met al kreeg men toen natuurlijk tehoren dat dit de welbekende druppel was en dat wij van het abonnement afzagen. (Als uitresultaat omdat oude provider opgezegd is zitten wij nu vanaf 1 augustus 2009 zonder telfoon en zonder internet) Ik wil afsluiten met een enkel woord BEDANKT!!!

Enkele namen onherkenbaar gemaakt.

Dorisdee
Ja Het is even niet leuk, vooral als je niet weet hoe je dit moet aanpakken.
Ik heb ook meleur met Ziggo, ik ben al vanaf 7 Juli bezig om alles in pakket te krijgen,
Maar elke keer loopt het vast in de computer zeggen ze, en wordt de aanmelding weer geannuleerd.
Totdat ik gewoon naar de winkel ben gestapt en een pakket heb opgehaald. Daar moet je je weer aanmelden
Ik heb gebeld en de laaste deze weer geannuleerd, en opnieuw aangemeld, daarbij hoefde ik geen modum meer natuurlijk, deze hoeft nu alleen nog geactiveerd te worden (vandaag zeggen ze) ik heb geen vertrouwen.
Het lijkt of ze geen klanten er meer bij willen hebben.
Ik zat bij telfort en die wordt 7 augustus opgezegt zodat ik zonder internet en telefoon zit.
Wordt vervolgt.
4 Augustus: Eindelijk, ze hebben het aangesloten en het internet werkt, maar geen 50 MBPS, die snelheid moeten ze nog verhogen,
Telefoon werkt nog niet, i.v.m het abbonement van telfort die tot 7 augustus loopt,
Wordt vervolgt.

P.S. Ik zou het ook zo doen, misschien heb je dan meer gelukt

Groet Dorisdee
Gewijzigd door Dorisdee op 04-08-2009 09:53

dvanlit
Goedendag,

Ik ben hier terecht gekomen naar aanleiding van mijn bestelling bij ZIGGO.
Ik heb het hele pakket besteld van 50MB. Ik had reeds digitale televisie en heb dit uitgebreid naar telefonie en internet.
Nu hebben ze voor mij de oude verbinding reeds opgezegd en op 7 augustus word dit afgesloten. Nu is het 4 augustus en ik heb nog geen installatie pakket mogen ontvangen. Ik heb dus met Ziggo contact gezocht vorige week om te vragen wat de status was. Ik moest op op maandag 3 augustus terug bellen, omdat de status bij TNT nog niet was gewijzigd naar levering. Nu heb ik een dag later gebeld naar Ziggo om te vragen wat nu de status is en deze is nog steeds niet veranderd. Ik vroeg dus simpel weg wanneer het dus wel geleverd gaat worden en dat kon de ziggo mederwerkster niet vertellen ( even geen namen genoemd) Dus wilde ik iemand spreken die dat wel kon vertellen, lochisch neem ik aan.
Zelf werkzaam bij Stedin ( Eneco ) dus weet wat een klantenservice inhoud. Na een 20 minuten gespfroken te hebben met Ziggo kwam ze toto de conclusie dat ze beter kan ophangen en dat deed ze dan ook zonder pardon. terwijl ik niet ben gaan schelden en me normaal bleef gedragen. Dit is terug te horen in het opgenomen gesprek bij Ziggo.

Nu ben ik zover dat ik niet weet wanneer er geleverd gaat worden terwijl mijn internet en telefonie afgesloten worden op 7 augustus.

Mijn vrouw ligt op alledaags en zijn we afhankelijk van onze huistelefoon. Elk moment kan het zijn dat mijn vrouw me kan bellen op m'n werk dat ze kan bevallen. Ik werk vrij dicht in de buurt namelijk.

Ik weet dat het pakket nog niet aangemeld is bij TNT post en wel besteld is door ZIGGO. Dus het externe bedrijf die de pakketten aan TNT post leveren heeft de bestelling nog niet door gezet aan TNT.
Mijn vermoeden is dan ook dat de apparatuur niet leverbaar is, MAAR ZEG DAT DAN.

Nu krijg je alleen maar te horen: IK WEET HET NIET.

Als bedrijf zijnde wil je je klachten oplossen......BEGIN DAN OM EERLIJK TE ZIJN !!!!!.

Sorry liet me even gaan.

met vriendelijke groet

Danny

The Unknown
Soms hoef je niet te schelden , aandringen en een antwoord willen horen die iemand niet kan geven is soms ook niet fijn.
Een Callcenter medewerker kan en mag dan ook ophangen.

Kan me voorstellen dat iemand het niet weet. maar die zou het altijd kunnen navragen. Mochten ze het dan ook niet weten tjah dan weten ze het gewoon niet. Een antwoord krijgen is dan ook moeilijk, want ook ik heb een hekel aan valse beloftes.

Daarnaast zou ik in jou situatie de mobiele telefoon erbij pakken. Iedereen heeft er tegenwoordig 1.

Daarnaast stel dat er stroomstoring is Smile dan kan je ook niet bellen met je vaste telefoon. Dus een plan a en b , zou in zulke situaties wel handig zijn.

Ik heb trouwens mijn Modem ook niet ontvangen , Heb afgelopen maandag gebeld en toen gaven ze mijn ook niet een antwoord van op deze datum kan je het ontvangen.

ze gaven aan tot einde van de maand .Tjah zo gezegd en zo opgehangen. Afwachten dan maar.

denk dat het in jou geval ook handig is. Steeds bellen en geld verspillen aan een call center is ook niks.

dvanlit
The Unknown,

Ik krijg een beetje de indruk dat u zelf werkzaam ben bij Ziggo gezien uw reactie op mijn bericht en op de andere berichten van de mensen.
maar tuurlijk heb ik een mobieltje en zal ik deze natuurlijk wel gebruiken, maar ziggo zorgt ervoor dat de verbinding afgesloten wordt dus zullen ze toch minstens kunnnen aangeven wat de status is.
Wanneer ik op de ziggo site kijkt bij mijn ziggo zie ik bij orders dat op 11 jullie allees geleverd zou worden, zet dit er dan ook niet op.

Wat ik wel doet is jouw advies om niet meer te bellen over zal nemen, dan kost het me niet zo veel.

Het is is alleen jammer dat de ene medewerker zegt, geen zorgen alles komt binnen voor die tijd en de ander ziet gewoon geen activiteiten plaats vinden bij dat extern bedrijf die de pakketten samen steld. Weet iemand welk extern bedrijf dat is waar de pakketen samen worden gesteld?

gr

Dorisdee
Je kunt het wel vergeten om telefoon te krijgen op 7 Augustus, het heeft nl 6 werkdagen nodig om deze te activeren
Wat je wel kan doen is gewoon naar de winkel gaan en zo'n pakket ophalen, Dan hoeven ze dat niet meer op te sturen.
bel Ziggo op en laat de aanmelding van de winkel dan annuleren. en tevens de modem door hun activeren. Dan ben je veel sneller, nu heb je alleen maar stress en je komt niet een stap verder.
Vraag meteen een e-mail aan, die kun je eerst even niet aanmaken.
O Ja Je hebt je aangemeld Alles in 1 pakket extra 50 MBPS, Vergeet het maar, is nog steeds 20 MBPS, omdat het administratief een zootje is bij Ziggo, hebben ze de snelheidsverhoging niet door kunnen voeren.

Met vriendelijke groet Dorisdee

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog niet mogen genieten van mijn Ziggo alles in een abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Ziggo afstandbediening koppelen met Philips tv Algemeen 2 10-11-2016 16:02
ziggo bellen - altijd extreem druk Storing 4 07-11-2016 15:41
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:25:18
| Desmark02:22:53
| MisterSenseo03:39:48
| bertusdh04:37:54
| Black Tiger07:09:22
| Gilex08:39:01
| jlebbink10:38:30
| frankgr17:48:39
| Bitfreak20:58:58
| Hefaistos21:28:23
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan