obey-robots.txt
06 December 2016, 13:07
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

nog steeds geen modem

bert-delft
ik heb ook een alles in 1 extra besteld maar nog steeds geen pakket ontvangen
als je beld met Ziggo dan vertellen ze me vrolijk dat ik moet wachten
tja lekker is dat ik zit nu bij Xs4all maar de Kpn monteur heeft mijn telefoon lijn afgekeurd
om dat de lijn zeer rot is en niet geschikt is voor data over dracht
dus ik dacht ik ga naar Ziggo dan is het allemaal zo geregeld
niks is minder waar
ik vind het en grote teleur stelling
Grt Bert
 
Mart47
Hallo Forum

Hier nog iemand die op zijn modem wacht.
14 Juni me aangemeld voor alles in 1extra,31 juli geactiveerd,snelheid 20Mb.
Paar keer naar Ziggo gebeld,krijg ook als antwoord,wachten en geduld hebben.
Voor 1 septemer moet ik mijn modem hebben,zeggen ze.

Gr,Mart
 
Puma
Ze hebben nog altijd de tijd tot 31 augustus.

De helpdesk medewerkers hebben geen flauw idee en roepen zomaar wat. De één zegt dat je al de snelheid hebt (zonder nieuwe modem) en de ander roept dat de modems op zijn en dat ze eind augustus nieuwe krijgen.

Gewoon geduld hebben. Ik heb hem ook sinds een aantal dagen, via de officiële weg. Voor die tijd kreeg ik er één van een monteur om uit te proberen.
 
Mart47
We zijn nu 10 dagen verder,en raad eens,nog steeds geen nieuwe modem,pfffffffffffffffffffff.
Wordt er een beetje moe van,en ik betaal al voor alles in 1-extra,sinds 01-08-2009,niet zo leuk dus.
Ik ga maar niet meer bellen,ze weten het toch niet,wanneer de modem wel geleverd wordt.
Valt me zwaar tegen van Ziggo,iedereen gek maken om over te stappen,maar leveren ho maar.

Gr,Mart.
 
The Unknown
Ook ik heb hem nog niet gekregen ( amersfoort)

Wel jammer, heb al een mail gestuurd ga na 31 augustus geld eisen ! Smile afspraak was 1 juli tot 31augustus . Na 31augustus is het een klacht dat ik me snelheid niet haal. 2 maanden een modem toesturen is wel een beetje te lang vind ik.

Dat de modem op is is bull shit ! Ik bedoel voordat er sprake was om een nieuwe modem te leveren zijn er zat onderzoeken gedaan hoeveel het allemaal gaat kosten ect. Ook wisten ze hoeveel ze der nodig hadden en ook ziggo weet dat er een extra 10/15 % extra klanten zich zullen aanmelden omdat de 50mbit zo interessant is.

Maar jah , tel de dagen af tot maandag , dan zou die er moeten zijn.

we will see
 
Mart47
Hallo All.

Vandaag maar weer eens gebeld waar de modem bleef,krijg ik nu als antwoord,voor 1 Oktober?????
Terwijl er eerder was vertelt dat het voor 1 September zou zijn.
Moet toch niet gekker worden met Ziggo.
Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden,abonnement voor alles in 1 extra al voor 2 maanden geincasseerd,maar
ze leveren de snelheid al een maand van alles in 1 plus.
Dit klopt toch niet????


Gr,Mart.
 
The Unknown
Zeker dat het niet klopt. Afspraak is afspraak zeg ik altijd. Als je een afspraak niet na kan komen hoor je op z'n minst degene op de hoogte te houden.

Ik heb al een brief klaargezet voor de directie van ziggo die 2sep. de deur uit gaat aangetekend want anders gaan ze weer zeggen dat die nooit is aangekomen.

Ben altijd tevreden geweest maar dit vind ik wel een wanprestatie.

 
Mart47
Hallo All

Vandaag maar weer eens gebeld naar Ziggo waar de modem blijft.
Krijg ik nu te horen,sorry meneer,ze zijn momenteel op.
Zodra er nieuwe modems zijn,krijgt u er een.
14 Juni alles in 1 extra besteld,31 augustus geactiveerd,20MB snelheid met de oude modem,reeds voor 2 maanden
betaald voor alles in 1 extra.
Had eind augustus al een mail gestuurd,wanneer ik een nieuwe modem zou krijgen,kreeg als antwoord,binnen een week.
Had ik dan nog geen nieuwe,moest ik Ziggo bellen.
Je staat gewoon met je rug tegen de muur.
Zeer slecht geregeld bij Ziggo.

Gr,Mart
 
abraxis
ik heb al 10 keer gebelt voor mijn nieuwe modem
ik ben al 12 jaar bij @home / ziggo
maar afspraken nakomen is altijd al slecht geweest
je bent inderdaad machteloos en de helpdesk lijken een stel pubers die nergens van weten en alleen mensen aan het lijntje houden
maar goed ik heb dus ook nog steeds geen modem
 
Mart47
Mart47 schreef:
Hallo All

Vandaag maar weer eens gebeld naar Ziggo waar de modem blijft.
Krijg ik nu te horen,sorry meneer,ze zijn momenteel op.
Zodra er nieuwe modems zijn,krijgt u er een.
14 Juni alles in 1 extra besteld,31 Juli geactiveerd,20MB snelheid met de oude modem,reeds voor 2 maanden
betaald voor alles in 1 extra.
Had eind augustus al een mail gestuurd,wanneer ik een nieuwe modem zou krijgen,kreeg als antwoord,binnen een week.
Had ik dan nog geen nieuwe,moest ik Ziggo bellen.
Je staat gewoon met je rug tegen de muur.
Zeer slecht geregeld bij Ziggo.

Gr,Mart
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nog steeds geen modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing 5 17-08-2016 12:30
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:12:21
| Zippo00:15:07
| kezeltje00:44:15
| Desmark01:19:27
| buijs03:21:00
| jlebbink04:48:02
| Gilex05:56:03
| Matty11:46:23
| Drenthe201611:56:28
| Monteur_kees13:31:52
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan