obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
nog steeds geen modem
Mart47
Hallo All

We zijn nu 14 dagen verder,en nog steeds geen modem.
Twee weken geleden een mail naar COAX en een klachtenmail naar Ziggo gestuurd,tot
op heden geen reactie gehad.
Afgelopen zondag ook een mail naar de directeur,Martine Ferment gestuurd,ook daarop
nog geen reactie gehad.
Gisteren maar weer eens gebeld naar Ziggo,werdt er weer toegezegd dat ik de modem voor
oktober in huis zou hebben,er werdt nu niet verteld dat ze OP waren?
Moedeloos wordt ik hiervan,vooral omdat je geen enkele reactie krijg op je mails.

Gr,van een zeer teleurgestelde ZIGGO klant,Mart.
 
The Unknown
@ Mart ,

ik kan jou situatie goed begrijpen,

Ik heb hem maandag gekregen. dezelfde dag geinstaleerd en hij deed het niet. 30/60 min was aangegeven.

Nou ik heb tot de volgende dag gewacht Smile toen heb ik gebeld en gelukkig vandaag in de avond werkte alles. Haal een mooie snelheid.

Of ik tevreden ben ? Nee !!

Kan gewoon niet begrijpen dat het bijna 2/3 maanden duurt voordag er een modem verstuurd wordt.

Een beetje goed bedrijf heeft zo zijn dingen goed geregeld.
Ik hoop voor alle andere die de modem niet hebben hem zsm zullen ontvangen.
 
Mart47
Hallo Forum

Ik werd vandaag door Ziggo telefonisch benadert,kreeg te horen dat de modem verstuurd zou worden,en het abonnement
zou worden aangepast,voor de tijd dat ik geen gebruik heb kunnen maken van Alles in 1-extra.Zou het nu,doordat ik een mail heb gestuurd naar het hoofd van de klantenafdeling,wel snel in orde komen,of is het toeval????Ik wacht maar weer geduldig af.

Gr,Mart.
 
Mart47
Hallo Forum

Na telefonische toezegging op 23-09-2009,dat ik de modem zo snel mogelijk zou krijgen,heb
ik hem tot nu toe nog niet ontvangen.Afgelopen dinsdag,30-09-2009 zelf maar weer eens gebeld met ZIGGO,kreeg
de afdeling te pakken die de modems verzendt,kreeg te horen,u krijgt uw modem deze week toegezonden.Kreeg
zelfs een track&trace nummer om de zending te volgen.Ga ik naar de site van TNTpost,en vul ik daar het nummer in,krijg
ik de melding,geen zending bekend voor dit nummer???Ik weet het niet meer wat ik moet doen om de modem te krijgen.

Gr,Mart.
 
Mart47
Hallo Forum.

Lang gewacht,(niet stil gezwegen)
Nooit gedacht,vandaag toch gekregen.
Eindelijk na bijna 4 maanden na aanmelden Alles in 1-extra,vandaag de modem ontvangen.
Binnen 5 minuen geactiveerd,via helpdesk van Ziggo,en alles werkt.
Via speedtest 48MB
http://www.speedtest.net/result/585789267.png
Alleen downloaden via payserver Hitnews,ondanks de snelste abbo,schommelende snelheid tussen de 20 en 35 MB
Mb.
Dat moet beter kunnen.
Iemand idee hoe???

Gr,Mart
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nog steeds geen modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie