obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Continue Doven en slechthorende ondertiteling op alle uitzendingen van Ned 1
grazz
Ik heb onderstaande bericht al bij algemeen geplaatst maar dit lijkt me meer de plek om het bericht te plaatsten

De laatste weken is standaard elke uitzending op Nederland 1 voorzien van ondertiteling voor DSH. Manueel is deze dus niet uit te zetten, zoals je dat gewoonlijk doet met TT888. Ziggo erkent het probleem maar geeft aan dat het probleem bij Ned 1 ligt en niet bij hen. Ik heb inmiddels een mail aan Ned 1 verzonden maar nog geen reactie gehad.

Ik heb momenteel een Humax 5000C.
Zijn er anderen die hetzelfde probleem ondervinden of wellicht al een antwoord op het probleem hebben ontvangen?
 
Zippo
Ik heb het bericht bij algemeen voor je verwijderd.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
grazz
Hartelijk dank Zippo.

Het volgende antwoord heb ik van Ned 1 (NPO) terug gekregen (snelle response BTW!). Vanavond zal ik checken of het werkt.

"Sinds kort is er een nieuwe techniek toegevoegd aan de setupboxen voor digitale televisie voor doven en slechthorende waardoor er standaard ondertiteling verschijnt in beeld en er kleurverschil is in het beeld bij de mensen die aan het woord zijn.Deze instelling kan uitgeschakeld worden, via het menu van uw setupbox, u gaat naar ondertiteling/subtitles en schakelt deze uit, het kan ook via uw afstandsbediening. Onze excuses voor het ongemak."
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Continue Doven en slechthorende ondertiteling op alle uitzendingen van Ned 1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fullscreen bij 4:3 uitzendingen Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 6 17-04-2018
Klacht ziggo - Alle tv kanalen doen het niet Klacht over Ziggo : 8 15-12-2016
Replay TV nu voor alle Ziggo klanten op Horizon Go Ziggo nieuws : 6 03-04-2016
Tijdelijke geen (gesproken) ondertiteling via Ziggo TV App en Horizon Go. Ziggo nieuws : 6 16-07-2015
Disney Channel moet analoog voor alle Ziggo klanten beschikbaar komen voor me kinders op de slaapkam Analoge radio of televisie storing : 2 06-06-2015
Advertentie