obey-robots.txt
14 Juli 2014, 13:49
Navigatie
Ledenenquête
Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden?

Upload tenminste 100%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 100% 27% [16 stemmen]
27% [16 stemmen]

Upload tenminste 75%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 75% 13% [8 stemmen]
13% [8 stemmen]

Upload tenminste 50%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 50% 42% [25 stemmen]
42% [25 stemmen]

Upload tenminste 25%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 25% 17% [10 stemmen]
17% [10 stemmen]

Upload zoals nu +/- 10%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload zoals nu +/- 10% 2% [1 stem]
2% [1 stem]

Stemmen: 60
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 02-01-2014

Enquête-archief
Onderwerp bekijken
Zonder zorgen gebruik maken van internet. Dat kan met Internetbeveiliging van Ziggo.
 Onderwerp afdrukken

Ziggo Internetbeveiliging weigert dienst

Dixie27
Hallo,

Ik heb maanden geleden een Ziggo Internetbeveiliging Standaard abonnement genomen. Deze week e.e.a. nader beschouwd. Toen bleek dat ik het pakket van F-Secure nog moest downloaden en installeren. Zo gezegd en gedaan. Maar het icoon in het systeemvak geeft een rood kruis: storing. De helpdesk zei eergisteren dat dit een 2e lijns geval was; en ik moest afwachten. Vandaag zei de helpdesk dat Ziggo niks kan doen.
Ik moet eerst iemand anders mijn registers laten repareren. En dan kan ik F-Secure opnieuw installeren. Ik kan F-Secure niet zelf deïnstalleren, want hij staat niet in de Software via het Configuratiescherm.
Wie kan mij helpen met een handiger oplossing?
Waarom is F-Secure niet gewoon bij de eerste keer normaal gaan werken.
En waarom zou een tweede poging wel lukken?
Zijn er ook mensen met goede ervaringen met F-Secure?

Groeten, Dixie27

Ongeveer 3 uur later.
Maar het verhaal is niet uit. De helpdesk adviseerde namelijk eerst om F-Secure te verwijderen via Software. Ik vertelde dat ik geen F-Secure kon vinden in de lijst. Er stond wel een programma genaamd "fsc". Zou het dat misschien zijn? Nee, antwoordde de helpdesk. Dergelijke cryptische termen gebruiken wij nooit!
Later heb ik dit fsc toch verwijderd. En warempel was mijn F-Secure verdwenen!
Echter krijg ik nu bij een nieuwe schone installatie de mededeling: Kan de installatie niet voortzetten. Incompatible F-Secure product.
Ik heb alles gecheckt, maar ik zie geen conflicterende software in mijn lijst.
Heeft F-Secure misschien problemen met de standaard Windows beveliging?

Wie kan mij meer vertellen?

groet, Dixie27
Gewijzigd door Dixie27 op 26-08-2009 16:07

Zippo
Pak de eerste niet gesponserde link uit dit zoekresultaat; Google Search RegCleaner 4.3

Installeer het en zoek in de lijst naar alle verwijzingen naar fsc of F-secure. Verwijder deze.

Probeer opnieuw te installeren.

Je kunt ook proberen een restore punt terug te zetten van voor de installatie van F-secure.
Zippo

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Scarlet, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Dixie27
Hallo Zippo,

Bedankt voor het juiste antwoord. F-Secure draait nu op mijn pc. Updates zijn geïnstalleerd op 4 na. 2 mislukt en 2 niet geïnstalleerd. Trouwens, het programma in de Softwarelijst heet niet fsc, maar psc, zie ik nu het er weer staat. Gelukkig had F-Secure wel alle onderdelen in de Reg benoemd met een fsc of Secure term.

We surfen tevreden verder,
Dixie27

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Internetbeveiliging weigert dienst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verzamelklachtentopic Ziggo terugplaatsen ci+ update @Smit module (Paarse en blauwe) Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 8 13-07-2014 20:24
Ziggo en IE Storing 7 12-07-2014 14:26
Wi-Fi-bellen met Ziggo Bapp tegen normale beltarieven Ziggo mobiel telefonie 15 10-07-2014 21:36
Voip icm Ziggo Z1 Eigen telefoon netwerk 10 09-07-2014 17:37
Nieuwe WifiSpots van Ziggo zijn veilig WiFi, draadloos netwerk 3 04-07-2014 09:31
Goedemiddag bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ziggo-WebCar...01:28:26
pgmvveld01:46:19
kobus196003:15:01
Desmark03:30:48
Zippo05:09:29
Gilex06:39:32
Bitfreak14:20:02
Puma14:35:22
wurth14:47:57
vredeveld0115:45:57
Laatste Artikelen
PHP-Fusion
Nieuwe regels voor v...
Ziggo Mail / Email i...
Ubee Stappenplan rou...
Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogt zijn om een bericht te plaatsen.

13-07-2014 21:05
@Ipeetje, overgestapt van tele2 naar ziggo?

13-07-2014 20:27
ja idd een grote familie Grin

13-07-2014 19:52
mooi shoutbox, lijkt veel op die van tele2gebruikers.eu
? Smile

13-07-2014 12:05
Brazilie (Brazilig) niet zo erg vernederd als de Duitsers dat deden. Als Argentinie vanavond wint, dan kunnen we ons eigenlijk wereldkampioen wanen.

13-07-2014 00:44
Bijna goed Pfft