obey-robots.txt
02 Juli 2016, 02:19
Navigatie
Ledenenquête
Na de fusie met UPC is Ziggo,

gelijk gebleven
Ledenenquête: Na de fusie met UPC is Ziggo, gelijk gebleven 24% [23 stemmen]
24% [23 stemmen]

slechter geworden
Ledenenquête: Na de fusie met UPC is Ziggo, slechter geworden 59% [56 stemmen]
59% [56 stemmen]

duurder geworden
Ledenenquête: Na de fusie met UPC is Ziggo, duurder geworden 17% [16 stemmen]
17% [16 stemmen]

Stemmen: 95
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30-05-2015

Enquête-archief
Haal meer uit Usenet
Giganews Newsgroups
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Zonder zorgen gebruik maken van internet. Dat kan met Internetbeveiliging van Ziggo.
 Onderwerp afdrukken

Ziggo Internetbeveiliging weigert dienst

Dixie27
Hallo,

Ik heb maanden geleden een Ziggo Internetbeveiliging Standaard abonnement genomen. Deze week e.e.a. nader beschouwd. Toen bleek dat ik het pakket van F-Secure nog moest downloaden en installeren. Zo gezegd en gedaan. Maar het icoon in het systeemvak geeft een rood kruis: storing. De helpdesk zei eergisteren dat dit een 2e lijns geval was; en ik moest afwachten. Vandaag zei de helpdesk dat Ziggo niks kan doen.
Ik moet eerst iemand anders mijn registers laten repareren. En dan kan ik F-Secure opnieuw installeren. Ik kan F-Secure niet zelf deïnstalleren, want hij staat niet in de Software via het Configuratiescherm.
Wie kan mij helpen met een handiger oplossing?
Waarom is F-Secure niet gewoon bij de eerste keer normaal gaan werken.
En waarom zou een tweede poging wel lukken?
Zijn er ook mensen met goede ervaringen met F-Secure?

Groeten, Dixie27


Ongeveer 3 uur later.
Maar het verhaal is niet uit. De helpdesk adviseerde namelijk eerst om F-Secure te verwijderen via Software. Ik vertelde dat ik geen F-Secure kon vinden in de lijst. Er stond wel een programma genaamd "fsc". Zou het dat misschien zijn? Nee, antwoordde de helpdesk. Dergelijke cryptische termen gebruiken wij nooit!
Later heb ik dit fsc toch verwijderd. En warempel was mijn F-Secure verdwenen!
Echter krijg ik nu bij een nieuwe schone installatie de mededeling: Kan de installatie niet voortzetten. Incompatible F-Secure product.
Ik heb alles gecheckt, maar ik zie geen conflicterende software in mijn lijst.
Heeft F-Secure misschien problemen met de standaard Windows beveliging?

Wie kan mij meer vertellen?

groet, Dixie27
Gewijzigd door Dixie27 op 26-08-2009 16:07
 
Zippo
Pak de eerste niet gesponserde link uit dit zoekresultaat; Google Search RegCleaner 4.3

Installeer het en zoek in de lijst naar alle verwijzingen naar fsc of F-secure. Verwijder deze.

Probeer opnieuw te installeren.

Je kunt ook proberen een restore punt terug te zetten van voor de installatie van F-secure.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Dixie27
Hallo Zippo,

Bedankt voor het juiste antwoord. F-Secure draait nu op mijn pc. Updates zijn geïnstalleerd op 4 na. 2 mislukt en 2 niet geïnstalleerd. Trouwens, het programma in de Softwarelijst heet niet fsc, maar psc, zie ik nu het er weer staat. Gelukkig had F-Secure wel alle onderdelen in de Reg benoemd met een fsc of Secure term.

We surfen tevreden verder,
Dixie27
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Internetbeveiliging weigert dienst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo en Media Markt sluiten partnership Ziggo nieuws 1 20-06-2016 12:42
Beleid Ziggo smartcards? Ziggo nieuws 5 12-06-2016 09:51
Ziggo heeft nu één naam in de zakelijke markt Ziggo nieuws 1 07-06-2016 09:41
Ziggo lost het niet op..... Klacht over Ziggo 22 11-05-2016 14:48
Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde Ziggo nieuws 7 06-05-2016 22:21
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Zippo02:42:46
MisterSenseo02:47:02
jlebbink02:58:55
Matty04:02:12
Bitfreak04:58:55
BMP07:05:06
Desmark09:55:42
bert5310:00:44
Bert_11:10:51
Rcjb11:36:12
Laatste Artikelen
Verhoog je privacy e...
PHP-Fusion
Nieuwe regels voor v...
Ziggo Mail / Email i...
Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

01-06-2016 21:42
Ligt het aan een ip blokkade? Probeer dan eens een VPN! http://ziggo.gebr.
..icle_id=27

16-05-2016 22:00
steam ineens geblokkeerd

19-02-2016 19:00
Hoe kan ik mijn ip veranderen op een cisco router?

03-02-2016 15:17
Momenteel is er een storing met Mijn Ziggo, je kunt geen wachtwoord resetten of nieuwe accounts maken.

03-02-2016 15:15
Het is een stuk later geworden dan 23.30 uur voor velen. Volgens Ziggo zelf om 05.45.