obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Onderwerp afdrukken
Loont overstappen
pinobird
Van een goede kennis heb ik begrepen dat je alleen gebruik kunt maken van de hogere snelheden als je een nieuw modem krijgt. Dit modem krijg je alleen bij de Ziggo alles in één, of niet?

Omdat ik van @Home kom heb ik blijkbaar nog een gesplitst pakket:
Telefonie Z1
Internet Z3
televisie Z1
Digitale televisie
Digitaal totaal pakket

Ik heb mij laten vertellen dat het goedkoper is om over te stappen van abonnement naar een alles in 1. Zo krijg je dan een nieuw modem dat de hogere snelheden wel aankan en een nieuwe (tweede) decoder met smartcard. Deze smartcard kun je gebruiken naast de reeds bestaande decoder en smartcard. Bovendien zou je dan de kosten voor de kabeltelevisie van € 16,25 over de gele periode terug krijggen.

Kan iemand commentaar geven op dit verhaal.

Groeten,
Pinobird
 
Puma
Je hebt nu losse abonnementen en door deze aan elkaar te koppelen in een alles in één pakket, kom je goedkoper uit!

Je krijgt indd een nieuwe decoder + smartcard.
Mits je het duurste Alles in één pakket neemt, dan krijg je ook het nieuwe type modem, gebaseerd op euroDocsis 3.0. Alles daaronder krijgt de bekende Motorola.

Even telefonisch doorgeven dat je losse pakketten hebt en over wilt naar een AiE pakket. Je kunt het ook via Mijn Ziggo doen, maar dat gaat vaak verloren.
Gewijzigd door Puma op 30-08-2009 20:03
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Loont overstappen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstappen Algemeen : 4 22-01-2014
Overstappen Ziggo Algemene computer en software vragen. : 2 28-09-2013
DRAMA: overstappen op alles-in-1 Klacht over Ziggo : 18 16-03-2013
Overstappen naar Ziggo Alles in 1 pakket. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 36 10-12-2012
Aanbiedingen interactieve HD ontvanger/recorder nu ook voor bestaande klanten die overstappen naar a Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 10 01-11-2012
Advertentie