obey-robots.txt
03 December 2016, 14:37
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Geen Telefonie. Nummer niet geporteerd

Joey_R
Onlangs ben ik overgestapt van telfort naar ziggo.
Toen ik het installatie pakket thuis heb gekregen heb ik alles netjes aangesloten zoals vermeld. mijn internet werkte meteen. dit tot mijn verbazing. (omdat ik het ook wel eens anders heb gezien.)

nu heb ik van telfort een brief thuis gekregen dat mijn telefoonnummer per 9 september klaar staat voor portering. dus heb ik netjes afgewacht tot 9 sept..

Mijn nummer werd op 9 september netjes afgesloten door telfort. maar niet meer geporteerd door ziggo. dus ik gebeld met de helpdesk.
Nadat ik het verhaal had uitgelegd werd er tegen mij gezegd dat ik contact op moest nemen met telfort omdat ze mijn nummer nog niet hadden vrijgegeven. Ik dus bellen met telfort. hier werd gezegd dat mijn nummer gewoon klaar stond voor portering maar dat ik dat niet zelf kan/mag doen omdat de nieuwe provider dit uit moet voeren.

Dus ik weer gebeld met ziggo.
Toen werd er gezegd dat de fout in hun eigen administratie lag. dus werd ik doorverbonden met de administratie. die wisten niet wat ze er mee moesten. en zeiden dat daar alles wel goed lag, dus werd ik weer doorverbonden met de technische dienst. (waar ik dus vandaan kwam). hier werd tegen mij gezegd dat ze er mee bezig waren en dat ik de volgende dag weer telefonie zou hebben.

de volgende dag. Geen Telefonie.
Dus ik weer bellen. nu hadden ze dus niets met mijn Call gedaan want er was geen prioriteit aan gegeven. dit hebben ze toen gedaan. en weer beloofd dat ik de volgende dag weer telefonie zou hebben.

Weer een dag verder. Geen Telefonie.
Ik weer bellen. nu bijna 2 uur aan de lijn gehangen. omdat ze mij weer eens door moeten verbinden met de administratie en daarna weer terug naar de technische dienst.
Toen moest er opeens een monteur komen. later werd ingezien dat alleen mijn nummer geporteerd moet worden dus is die monteur ook weer overbodig. Ook hij heeft later beloofd dat de volgende dag de telefonie weer zou werken.

We zijn nu inmiddels weer 2 dagen verder en ik heb nog steeds geen telefonie maar ik ben wel meer dan € 70,- lichter aan mobiele kosten. ik probeer steeds weer te bellen maar daar kom ik inmiddels ook niet meer door. ik word gewoon in de wacht gezet en daar blijft hij maar in staan.

Waar moet ik contact mee opnemen om mijn telefonie toch te laten activeren. WIE KAN MIJ HELPEN
ik ben inmiddels radeloos, ook omdat ik nog een hoogzwangere vriendin thuis heb zitten die me niet kan bereiken. moet ik dan alleen omdat ziggo mijn telefoonnummer nog steeds niet heeft geporteerd een extra mobieltje aanschaffen om bereikbaar te blijven. NEE Ziggo moet gewoon mjin nummer porteren. IETS WAT ZE AL LANG MOESTEN DOEN.

vriesf
Beste Joey

Meldt je klacht ook eens bij COAX kabelvereniging.
Zie links onderin deze homepage voor het klachtenformulier.
Ziggo is daar wel gevoelig voor zodat je eerder geholpen bent.
Hoop dat je dan snel weer kunt bellen

Frans

Joey_R
vriesf schreef:
Beste Joey

Meldt je klacht ook eens bij COAX kabelvereniging.
Zie links onderin deze homepage voor het klachtenformulier.
Ziggo is daar wel gevoelig voor zodat je eerder geholpen bent.
Hoop dat je dan snel weer kunt bellen

Frans

Dit heb ik inmiddels gedaan.
Heel erg bedankt voor het advies.
Het zal mij benieuwen of ze er daadwerkelijk wat met gaan doen.

Joey

Joey_R
Nu net weer gebeld met ziggo.

Nog steeds geen telefonie. Blijkt dus een storing bij ziggo te zijn. oplossing is nog niet in zicht. nu al wel 7 dagen geen telefonie meer bij ons.

Gekeken bij de OPTA. hier is dus mijn nummer nog steeds netjes geristreerd bij Telfort. dus nog steeds niet naar ziggo toe.

ik houd jullie op de hoogte.

cor_not_at_ziggo
Beste Joey,

Ook ik zit met het zelfde probleem.
Sinds 4-09 is mijn nummer opgeheven bij de KPN.
Volgens de Opta is dit ook juist.
Tot op heden (17-09-09) nog steeds geen telefonie !!!
Ik kan niet bellen en ook niet gebeld worden.
Ook meerdere malen gebeld (= wachten) met de storingsdienst telefonie van Ziggo. Volgens hen ligt het probleem bij de administratie. Vervolgens doorverbonden met de administratie.
Je raadt het al....................nee het ligt bij de storingsdienst !!!!!!
Op 15/9 een ticketnummer gevraagd.
Op 17-9 wederom gebeld naar de status en het ticketnummer doorgegeven.
Antwoord ziggo: " ik heb niets aan dit ticketnummer " ?!?!?
Okay ?!?
Ik: " Mag ik dan uw manager spreken, want ik heb het gevoel niet verder te komen"
Ziggo: " Mijn manager heeft hier geen verstand van"
Ik: " Geeft u hem/haar toch maar even"
Ziggo: " Dit heeft geen zin, hij heeft er geen verstand van. Goedemorgen" Klik !

Wie heeft een advies / ingang bij Ziggo, waar ze mijn probleem wel gaan oppakken ?
Gewijzigd door cor_not_at_ziggo op 17-09-2009 12:24

kezeltje
mailtje sturen aan Mevrouw Martine Ferment.
Zij is hoofd van de klantenservice
Make a daily backup of your obsolete files. Clap

Joey_R
kezeltje schreef:
mailtje sturen aan Mevrouw Martine Ferment.
Zij is hoofd van de klantenservice

dat is makkelijker gezegd dan gedaan. haar email krijg ik niet te pakken,

Toch bedankt

Mart47
Ik zou ook graag het e-mailadres van Martine Ferment willen.
Zit al een paar weken op een nieuwe modem te wachten,bestemd voor
alles in 1-extra.Bellen naar de HD van Ziggo helpt niks,en een klachtmail
nog minder.

Gr,Mart.

jong588
bewaar al je emailverkeer met ziggo en stuur dit alles in 1 keer op via de post naar klantenservice, maar pas als alles het ook daadwerkelijk doet. meld je klacht ook bij de stichting consuwijzer.
wat mij ook heeft geholpen is dat je een telefoongesprek met ziggo gaat opnemen op band. Meld dit wel bij degene met wie je spreekt. vraag ook om zn naam, noem de datum en tijd en zorg ervoor dat hij je ook terugbelt als alles klaar is. ze kunnen dan geen kant meer op, want jij hebt bewijs op tape staan.
ik ben zelf bezig geweest met dat alles in 1 pakket van eind maart tm half juli. toen werkte alles naar behoren.
Ziggo is met grote voorsprong het slechtste bedrijf van Nederland en ze doen er echt alles aan om dit zo te houden. Als er een goed alternatief zou zijn dan was ik al lang overgestapt, maar dat is hier niet.

Joey_R
Even Weer een UPDATE

We zijn inmiddels bijna een week verder.

ik ben in contact geweest met de voorzitter van COAX.nl die hebben mijn klacht wel serieus genomen en er wat mee gedaan want ik werd vorige week vrijdag gebeld door ZIGGO.

Ik moest mijn probleem opnieuw uitleggen. (Alsof ze dat niet terug kunnen lezen.) maar goed. ik weer alles uitgelegd.
hij heeft alles na gekeken en wat blijkt. Ziggo heeft mijn nummer alweer uitgegeven naar een ander toe. hier gaan ze nu aan werken om dit te verhelpen.

Ook wel een beetje vreemd. Mijn nummer niet porteren naar mij toe maar gewoon opnieuw uitgeven. Inmiddels weer 4 dagen verder en op de site van de opta staat mijn nummer nog steeds netjes bij KPN.

het is dus daar 1 grote leugen bak. omdat ze dingen zeggen wat ze niet doen.
hopenlijk is er hier iemand die me wel verder kan helpen.

zover de UPDATE.
ik laat het verder weten mochten er nog meer dingen bij komen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen Telefonie. Nummer niet geporteerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Ziggo komt niet opdagen. Zucht. Algemeen 2 22-10-2016 15:52
Telefonie via TC7210 slecht vaak eenzijdige spraak Storing 4 14-10-2016 19:24
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:36:54
| buijs01:06:01
| Black Tiger01:26:42
| Desmark03:00:33
| Gilex03:16:14
| kezeltje04:19:18
| Zippo04:27:59
| Bitfreak05:07:30
| Puma05:38:38
| Justin2305:44:21
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan