obey-robots.txt
06 December 2016, 13:09
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Digitale Televisie Module Ziggo

Citycanal
Ik heb een door Ziggo gecertificeerd HD toestel, Sony KDL-40WE5W5. Zie http://www.ziggo.nl/producten/televisie/ci-plus
Sinds 1 week de module in mijn bezit. Het toestel herkent de Irdento module en smartcard.
Frequentie en netwerkcodes ingevoerd en afwachten maar.

Helaas krijg ik geen beeld.

De volgende foutmeldingen worden gegeven bij authenticatie:
CI+ Error Toestel Certificaat
Ongeldig-Verlopen-17

De helpdesk van Ziggo kan niet verder helpen omdat het een te nieuw product betreft.
Ik word verwezen naar Sony maar heb de indruk dat ik hier niet aan het juiste adres ben.

Heeft iemand goede ervaringen met bovenstaande combinatie of kan mij verder helpen

HAW
Goedemorgen,

Ik heb sinds vorige week een Philips LCD met dezelfde Ziggo- module.
In eerste instantie kwam ik erachter, dat de smartcard met de chip naar achteren, dus naar de dikke kant van de module moet. De pijl dus naar je toe.
Dit is in de handleiding van de module verwarrend.
Het is nl. zo, dat ook bij verkeerde " insteek" de zenders wel worden gevonden, maar er, op NED. 1 en nog enkele andere vrije zenders, niets wordt weergegeven.

Nadat ik dit had gemerkt, werkte echter de combinatie nog niet. Dus naar de Philips- supportsite.
Daar bleek op 11-09-2009, dus ruim een week geleden, een software-update voor mijn model te zijn uitgebracht.
Na installatie via een USB- stick werkt nu alles perfect.

Misschien dat deze twee tips u ook verder kunnen helpen.

Succes,

Hans Weijkamp

Chieleman
Hey allemaal,

sinds korte tijd heb ik een philips lcd tv met digitale tuner (32PFL5403D). Nu lees ik overal dat televisies van Philips nog niet ondersteund worden.

Overal krijg ik hetzelfde antwoord: "Er wordt mee getest en de datum van de certificering kunnen we nog niet geven..."

Hans, nu is de post van jou het eerste goede bericht wat ik hoor. Welke televisie van Philips heb jij? Misschien dat ik dan toch de overstap ga wagen ook al is mijn televisie nog niet gecertificeerd...

Groetjes Chieleman

Chieleman
Oops,

het type nummer van mijn televisie is overigens niet 32PFL5403D maar 32PFL5604H...

weet niet of het iets uitmaakt Wink

Nogmaals gegroet... Chieleman

geastman
Volgends de site van philips zou het gewoon moeten werken.
http://www.consumer.philips.com/c/televisie/5000-serie-32-inch-1080p-full-hd-digitale-tv-32pfl5604h_12/prd/nl/

p.s. maakt inderdaad wel uit welk type-nummer je hebt aangezien de 32PFL5403D alleen een DVB-T tuner heeft. Voor Ziggo heb je nml. een DVB-C tuner nodig

rob47
Ik ben net in bezit van de sony KLD32V5500 is volgens ziggo geschikt voor de module. Module besteld en toestel herkent de module niet. Nieuwe firmware geinstalleerd en nog steeds niets. Kan ook niet de juiste en id nummer invullen. Weet hier iemand raad?

Chieleman
Inmiddels heb ik de digitale televisie module gewoon besteld in combinatie met digitaal totaal.... ben benieuwd...

Hoop dat hans gelijk heeft Smile

rob47
Citycanal schreef:
Ik heb een door Ziggo gecertificeerd HD toestel, Sony KDL-40WE5W5. Zie http://www.ziggo.nl/producten/televisie/ci-plus
Sinds 1 week de module in mijn bezit. Het toestel herkent de Irdento module en smartcard.
Frequentie en netwerkcodes ingevoerd en afwachten maar.

Helaas krijg ik geen beeld.

De volgende foutmeldingen worden gegeven bij authenticatie:
CI+ Error Toestel Certificaat
Ongeldig-Verlopen-17

De helpdesk van Ziggo kan niet verder helpen omdat het een te nieuw product betreft.
Ik word verwezen naar Sony maar heb de indruk dat ik hier niet aan het juiste adres ben.

Heeft iemand goede ervaringen met bovenstaande combinatie of kan mij verder helpen

rob47
Bij mij het zelfde. Sony KLD32V5500 werkt nu wel met installatie alleen ned 1 geeft hij weer. Verder met dezelfde onduidelijke foutmelding. Wie het weet mag het zeggen???
Gewijzigd door rob47 op 22-10-2009 20:33

Bitfreak
Als je alleen Ned 1 ontvangt dan is waarschijnlijk de smartcard niet geactiveerd.
Bij het instellen van ID en Frequentie een voorloop 0 gebruiken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale Televisie Module Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 2 06-12-2016 12:54
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing 15 21-11-2016 23:31
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:14:47
| Zippo00:17:33
| kezeltje00:46:41
| Desmark01:21:53
| buijs03:23:26
| jlebbink04:50:28
| Gilex05:58:29
| Matty11:48:49
| Drenthe201611:58:54
| Monteur_kees13:34:18
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan