obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Digitale Televisie Module Ziggo
Citycanal
Ik heb een door Ziggo gecertificeerd HD toestel, Sony KDL-40WE5W5. Zie http://www.ziggo.nl/producten/televisie/ci-plus
Sinds 1 week de module in mijn bezit. Het toestel herkent de Irdento module en smartcard.
Frequentie en netwerkcodes ingevoerd en afwachten maar.

Helaas krijg ik geen beeld.

De volgende foutmeldingen worden gegeven bij authenticatie:
CI+ Error Toestel Certificaat
Ongeldig-Verlopen-17

De helpdesk van Ziggo kan niet verder helpen omdat het een te nieuw product betreft.
Ik word verwezen naar Sony maar heb de indruk dat ik hier niet aan het juiste adres ben.

Heeft iemand goede ervaringen met bovenstaande combinatie of kan mij verder helpen
 
HAW
Goedemorgen,

Ik heb sinds vorige week een Philips LCD met dezelfde Ziggo- module.
In eerste instantie kwam ik erachter, dat de smartcard met de chip naar achteren, dus naar de dikke kant van de module moet. De pijl dus naar je toe.
Dit is in de handleiding van de module verwarrend.
Het is nl. zo, dat ook bij verkeerde " insteek" de zenders wel worden gevonden, maar er, op NED. 1 en nog enkele andere vrije zenders, niets wordt weergegeven.

Nadat ik dit had gemerkt, werkte echter de combinatie nog niet. Dus naar de Philips- supportsite.
Daar bleek op 11-09-2009, dus ruim een week geleden, een software-update voor mijn model te zijn uitgebracht.
Na installatie via een USB- stick werkt nu alles perfect.

Misschien dat deze twee tips u ook verder kunnen helpen.

Succes,

Hans Weijkamp
 
Chieleman
Hey allemaal,

sinds korte tijd heb ik een philips lcd tv met digitale tuner (32PFL5403D). Nu lees ik overal dat televisies van Philips nog niet ondersteund worden.

Overal krijg ik hetzelfde antwoord: "Er wordt mee getest en de datum van de certificering kunnen we nog niet geven..."

Hans, nu is de post van jou het eerste goede bericht wat ik hoor. Welke televisie van Philips heb jij? Misschien dat ik dan toch de overstap ga wagen ook al is mijn televisie nog niet gecertificeerd...

Groetjes Chieleman
 
Chieleman
Oops,

het type nummer van mijn televisie is overigens niet 32PFL5403D maar 32PFL5604H...

weet niet of het iets uitmaakt Wink

Nogmaals gegroet... Chieleman
 
Chieleman
Inmiddels heb ik de digitale televisie module gewoon besteld in combinatie met digitaal totaal.... ben benieuwd...

Hoop dat hans gelijk heeft Smile
 
Bitfreak
Als je alleen Ned 1 ontvangt dan is waarschijnlijk de smartcard niet geactiveerd.
Bij het instellen van ID en Frequentie een voorloop 0 gebruiken.
 
mireille
Hoi,
Ik heb een Philips 42PLF8404H tv, waarin een DVB-C tuner zit, aangesloten op de module van Ziggo. De smartcard zit met de chip naar het dikke deel van de IRDETO module, en de module met de Ziggo sticker naar achteren (streepjescode dus aan de beeldschermkant).
Mijn tv is aangesloten op m'n router (Net TV doet het), en er zouden geen software updates meer zijn.
Ik heb in de configuratie Kabel geselecteerd en de Frequentie en Netwerknummer (met de 0 ervoor) ingevoerd.
Ziggo zegt dat mijn smartcard geactiveerd is.
Helaas kan ik alleen Nederland 1 HD ontvangen, bij alle andere zenders wordt er "Gecodeerd Programma" in het beeldscherm gezet.
Mijn ideeen zijn op, heeft iemand nog een idee voor mij?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten Mireille
 
mesa57
Je moet de zenders eerst instellen zonder CI+ module en dan pas de CI+ module aanbrengen.
Er is natuurlijk altijd ook een kans dat de CAM of je TV defect is.
Soms wil een software update ook helpen.
 
Bordewolf
Ook ik heb een Philips LED uit de 8000-serie., de 37'', mijn opmerkingen:

- Ook ik krijg steeds meldingen bij het zappen 'gecodeerd programma' wanneer je dan opnieuw het kanaal intoest doet het opeens wel. Hoe kan dit?? Daarnaast ook vaak E-... meldingen die je weer weg moet klikken.
- Zappen gaat heel traag en het geluid is er nog eerder dan het beeld, steeds haperingen en bovenstaande foutmelding zo af en toe.
- Ik vindt het bezopen dat Philips op deze tv geen 3D ondersteund! Ik kan gezien mijn huiskamer geen grotere tv kopen dan deze en wil gewoon 3D kunnen kijken!

Wie heeft oplossingen en komen er updates om bovenstaande te verhelpen. Dan alvast voor de antwoorden
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
Undertaker
Nouja dat 3d zal nooit in een update komen, want je moet dan een MINIMAAL 120Hertz tv hebben, en op dit moment is 3d nog zo in de kinderschoenen, wat schiet je er mee op nu zo een TV tekopen, ze zijn nog vol in ontwikkeling.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale Televisie Module Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie