obey-robots.txt
03 December 2016, 14:38
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ziggo valt om de 3 minuten weg, enige oplosing modem resetten en terug bij af

Quincy
Hey iedereen.

De laatste tijd hebik erg,erg veel last van een verbinding die wegvalt, De enige oplossing die werkt is de modem resetten(stekker eruit) en dan heb ik nogmaals rond de 3a5 minuten.

Wat is hier de oorzaak van en wat is de definitieve olossing _als_ het geen storing is?

Nietes
Quincy schreef:
Hey iedereen.

De laatste tijd hebik erg,erg veel last van een verbinding die wegvalt, De enige oplossing die werkt is de modem resetten(stekker eruit) en dan heb ik nogmaals rond de 3a5 minuten.

Wat is hier de oorzaak van en wat is de definitieve olossing _als_ het geen storing is?

Wat voor modem heb je ???. Als je de motorola met telefonie erbij hebt zou je kunnen proberen om een harde reset te doen. Aan de achter kant in het kleine gaatje even een paperclip in duwen. Lampjes gaan dan uit en vervolgens weer aan. Bij kennissen van mij was daarna ( niet meteen ) het probleem opgelost.
Echte HD kijk je op een plasma TV Cool

Quincy
Nietes schreef:
Quincy schreef:
Hey iedereen.

Wat voor modem heb je ???. Als je de motorola met telefonie erbij hebt zou je kunnen proberen om een harde reset te doen. Aan de achter kant in het kleine gaatje even een paperclip in duwen. Lampjes gaan dan uit en vervolgens weer aan. Bij kennissen van mij was daarna ( niet meteen ) het probleem opgelost.

Ik heb dit ook al geprobeerd maar jammer genoeg,het is idd eeen Motorola SurfBOARD SBV5120E + Telefonie

Ik zal het zometreen zodra mn verbinding weer eens wegvalt wel eens een keer proberen

bedanktSmile

Quincy
So far so good:

Ik zitr nu al een half uur op dezelfde verbindingGrin

morgen hopen dat die er nog aan liigt

creepers
Ik vind het geen stijl ik heb op 3 locatie,s het zelfde probleem

2 keer eurodoccis 2
1 maal eurodoccis 3

alle 3 wegvallende verbinding

het is irritant want de helpdesk sturen je met een kluitje het bos

1 ste persoon hagenees die ahh nee u heeft een ander probleem is niet de storing ik ga uw modems even uit het netwerk halen dan weer terug zetten

belt u over 10 min maar terug of het goed is

(na deze handeling deed niks het meer ik bellen)

2 de persoon ergens uit noorden of k@t accent
kwam er op neer bek houden we hebben storing niet bellen we werken eraan

3 de persoon dacht even dat ik in india terecht gekomen was die had weer iets aangepast en het werkt weer half

dus ervaring is bel liever niet want de helpdesk is k@tSad

Quincy
creepers schreef:
Ik vind het geen stijl ik heb op 3 locatie,s het zelfde probleem

2 keer eurodoccis 2
1 maal eurodoccis 3

alle 3 wegvallende verbinding

het is irritant want de helpdesk sturen je met een kluitje het bos

1 ste persoon hagenees die ahh nee u heeft een ander probleem is niet de storing ik ga uw modems even uit het netwerk halen dan weer terug zetten

belt u over 10 min maar terug of het goed is

(na deze handeling deed niks het meer ik bellen)

2 de persoon ergens uit noorden of k@t accent
kwam er op neer bek houden we hebben storing niet bellen we werken eraan

3 de persoon dacht even dat ik in india terecht gekomen was die had weer iets aangepast en het werkt weer half

dus ervaring is bel liever niet want de helpdesk is k@tSad

creepers, wat voor mij heeft gewerkt is een zogenoemde "Hard Reset" en ik heb helemaal geen contact gehad met Ziggo omdat ik wist dat je met de helpdesk ook nergens komt(bedankt nietes voor die oplossing van hardresetten).

Quincy
Ik kom nog maar eens terug, want het probleem was een dag later g*dv*rd*mm* weet terug

Iemand een oplossing?

Roxmarie
Heel herkenbaar probleem om de paar minuten even wegvallende verbinding!! GRRRRR.

En die helpdesk is echt Angry grrrrrrrrr. Maar goed woensdag krijg ik een monteur voor mijn digitale tv, heb namelijk 7 zenders niet uit mijn digitale basis pakket, kan er gelijk naar mijn internet gekeken worden. Het heeft altijd gewerkt tot dat de snelheid verhoogd is. Ik heb geen nieuw modem. Resetten helpt eventjes.

columbo
Hallo Forumleden,Smile
Noord-Holland het zelfde gezeur minimaal 6 keer per uur offline ,wordt er naar van.Angry
Ziggo gebeld ligt bij u melde meneer.
Nu Motorola gereset ,router update niets helpt.

ecvdv
Ik heb hetzelfde probleem. Heb de Arris modem.
Rechtstreeks via de kabel geen probleem.
Maar via mijn router, Sitecom 300N Gigabit Router XR, om de minuut eruit. Niets helpt.
Heb een zelfde router gekoppeld van een vriend, maar deze werkte wel leek wel. Enige verschil was de firmware (oude versie 1.2 ipv 1.3)

Mijn eigen router weer aangesloten, gedowngrade naar v1.2, maar helaas, blijft uitval houden. Ook resetten etc werkt niet.

Is hier niets aan te doen? We hebben toch programma's als TrosRadar en zo?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo valt om de 3 minuten weg, enige oplosing modem resetten en terug bij af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 1 03-12-2016 13:31
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Ziggo afstandbediening koppelen met Philips tv Algemeen 2 10-11-2016 16:02
ziggo bellen - altijd extreem druk Storing 4 07-11-2016 15:41
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:37:46
| buijs01:06:53
| Black Tiger01:27:34
| Desmark03:01:25
| Gilex03:17:06
| kezeltje04:20:10
| Zippo04:28:51
| Bitfreak05:08:22
| Puma05:39:30
| Justin2305:45:13
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan