obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo valt om de 3 minuten weg, enige oplosing modem resetten en terug bij af
Quincy
Hey iedereen.

De laatste tijd hebik erg,erg veel last van een verbinding die wegvalt, De enige oplossing die werkt is de modem resetten(stekker eruit) en dan heb ik nogmaals rond de 3a5 minuten.

Wat is hier de oorzaak van en wat is de definitieve olossing _als_ het geen storing is?
 
Nietes

Quote

Quincy schreef:
Hey iedereen.

De laatste tijd hebik erg,erg veel last van een verbinding die wegvalt, De enige oplossing die werkt is de modem resetten(stekker eruit) en dan heb ik nogmaals rond de 3a5 minuten.

Wat is hier de oorzaak van en wat is de definitieve olossing _als_ het geen storing is?


Wat voor modem heb je ???. Als je de motorola met telefonie erbij hebt zou je kunnen proberen om een harde reset te doen. Aan de achter kant in het kleine gaatje even een paperclip in duwen. Lampjes gaan dan uit en vervolgens weer aan. Bij kennissen van mij was daarna ( niet meteen ) het probleem opgelost.
Stja Annoying
 
Quincy

Quote

Nietes schreef:

Quote

Quincy schreef:
Hey iedereen.

De laatste tijd hebik erg,erg veel last van een verbinding die wegvalt, De enige oplossing die werkt is de modem resetten(stekker eruit) en dan heb ik nogmaals rond de 3a5 minuten.

Wat is hier de oorzaak van en wat is de definitieve olossing _als_ het geen storing is?


Wat voor modem heb je ???. Als je de motorola met telefonie erbij hebt zou je kunnen proberen om een harde reset te doen. Aan de achter kant in het kleine gaatje even een paperclip in duwen. Lampjes gaan dan uit en vervolgens weer aan. Bij kennissen van mij was daarna ( niet meteen ) het probleem opgelost.


Ik heb dit ook al geprobeerd maar jammer genoeg,het is idd eeen Motorola SurfBOARD SBV5120E + Telefonie

Ik zal het zometreen zodra mn verbinding weer eens wegvalt wel eens een keer proberen

bedanktSmile
 
Quincy
So far so good:

Ik zitr nu al een half uur op dezelfde verbindingGrin

morgen hopen dat die er nog aan liigt
 
creepers
Ik vind het geen stijl ik heb op 3 locatie,s het zelfde probleem

2 keer eurodoccis 2
1 maal eurodoccis 3

alle 3 wegvallende verbinding

het is irritant want de helpdesk sturen je met een kluitje het bos

1 ste persoon hagenees die ahh nee u heeft een ander probleem is niet de storing ik ga uw modems even uit het netwerk halen dan weer terug zetten

belt u over 10 min maar terug of het goed is

(na deze handeling deed niks het meer ik bellen)

2 de persoon ergens uit noorden of k@t accent
kwam er op neer bek houden we hebben storing niet bellen we werken eraan

3 de persoon dacht even dat ik in india terecht gekomen was die had weer iets aangepast en het werkt weer half

dus ervaring is bel liever niet want de helpdesk is k@tSad
 
Quincy

Quote

creepers schreef:
Ik vind het geen stijl ik heb op 3 locatie,s het zelfde probleem

2 keer eurodoccis 2
1 maal eurodoccis 3

alle 3 wegvallende verbinding

het is irritant want de helpdesk sturen je met een kluitje het bos

1 ste persoon hagenees die ahh nee u heeft een ander probleem is niet de storing ik ga uw modems even uit het netwerk halen dan weer terug zetten

belt u over 10 min maar terug of het goed is

(na deze handeling deed niks het meer ik bellen)

2 de persoon ergens uit noorden of k@t accent
kwam er op neer bek houden we hebben storing niet bellen we werken eraan

3 de persoon dacht even dat ik in india terecht gekomen was die had weer iets aangepast en het werkt weer half

dus ervaring is bel liever niet want de helpdesk is k@tSad

creepers, wat voor mij heeft gewerkt is een zogenoemde "Hard Reset" en ik heb helemaal geen contact gehad met Ziggo omdat ik wist dat je met de helpdesk ook nergens komt(bedankt nietes voor die oplossing van hardresetten).
 
Quincy
Ik kom nog maar eens terug, want het probleem was een dag later g*dv*rd*mm* weet terug

Iemand een oplossing?
 
Ziggo doei
Heel herkenbaar probleem om de paar minuten even wegvallende verbinding!! GRRRRR.

En die helpdesk is echt Angry grrrrrrrrr. Maar goed woensdag krijg ik een monteur voor mijn digitale tv, heb namelijk 7 zenders niet uit mijn digitale basis pakket, kan er gelijk naar mijn internet gekeken worden. Het heeft altijd gewerkt tot dat de snelheid verhoogd is. Ik heb geen nieuw modem. Resetten helpt eventjes.
 
Zippo
Dat soort consumenten programma's komen alleen in actie als heel veel mensen hetzelfde probleem hebben.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
hapahani
Ik had het zelfde probleem,ook steeds internet uitval.Volgens Ziggo lag het aan mijn router(SMC 2804WBR).Maar ik heb nu sinds een jaar een andere provider,ik gebruik nog steeds dezelfde router maar nog nooit uitval gehad.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo valt om de 3 minuten weg, enige oplosing modem resetten en terug bij af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie