obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwsgroep issue
romboud
sinds een drietal dagen heb ik gigantische problemen met het downloaden via nieuwsgroepen. Zowel via de newsserver van Ziggo als via een 2 payservers.
Het downloaden werkt wel, maar 95% van de gedownloade bestanden zijn incompleet. Wat ik ook probeer te downloaden, 95% is incompleet.
5 dagen geleden heb ik iets gedownload, dat werkte perfect, vandaag heb ik als test hetzelfde gedownload en 95% is incompleet...

heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
 
timbo25

Quote

romboud schreef:
sinds een drietal dagen heb ik gigantische problemen met het downloaden via nieuwsgroepen. Zowel via de newsserver van Ziggo als via een 2 payservers.
Het downloaden werkt wel, maar 95% van de gedownloade bestanden zijn incompleet. Wat ik ook probeer te downloaden, 95% is incompleet.
5 dagen geleden heb ik iets gedownload, dat werkte perfect, vandaag heb ik als test hetzelfde gedownload en 95% is incompleet...

heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?


Ja, waarschijnlijk is een geheugenreepje niet meer 100%
probeer eerst eens met 1 reepje?
 
Zippo
Gaat het om een payserver of om de gratis dienst van Ziggo?

Hierbij is de retentie tijd van belang. Retentie=de tijd dat een bestand beschikbaar blijft.

Payservers hebben vaak een retentie tijd van ongeveer 100 dagen. Terwijl Ziggo soms al binnen een dag het bestand verwijderd heeft.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
romboud
ik heb het probleem reeds opgelost. uiteindelijk ben ik maar eens de modem en router gaan resetten, dit bleek de oplossing......

zeer vaag allemaal
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwsgroep issue', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwsgroep Algemeen : 13 18-10-2012
OE nieuwsgroep Storing : 10 24-09-2010
Advertentie