obey-robots.txt
08 December 2016, 07:02
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

interactieve televisie foutmelding

criscross
ik heb een probleem. als ik op mijn Cisco ontvanger van ziggo op menu klik en dan op net gemist geeft de ontvanger aan zoekt netwerk. weet iemand hoe dit is op te lossen?

het signaal van is goed ik kan alle kanalen gewoon kijken ik zit momenteel ook nog in de proef fase en kan nu alle kanalen kijken. alleen als ik dus net gemist of video on demand wil doen dan krijg ik een die foutmelding.

BVD chris

MisterSenseo
Net gemist is alleen als je extra pakket interactieve tv hebt,als je alleen het AiE pakket hebt zonder extra pakketten gaat net gemist het nooit doen.

Groet MisterSenseo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

criscross
oke bedankt voor je reactie
geld dat ook voor video on demand?

MisterSenseo
Yep........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

criscross
bedankt ik weet voldoende. vind het wel jammer dat je daarvoor geld moet betalen want je kan het toch gewoon op internet gratis nakijken zou fijn zijn als ziggo dat als service zou leveren.

stephan
Interactieve tv moet het gewoon doen maar ik krijg ook steeds die foutmelding. De eerst 2 weken heb je nml toegang tot alles en je hebt ook zoiezo als je een abb. hebt op tv totaal toegang tot ooit gemist. Je moet ten alle tijden in het menu kunnen komen. Weet iemand misschien wel hoe dit probleem op te lossen is?

criscross
ik heb op dit moment interactieve televisie aangevraagd op mijn ziggo (zonder abbo) als ik dan niet meer die foutmelding krijg zal ik weer een update plaatsen.

stephan
Bij mij werkt het nu wel, heb alles opnieuw geinstalleerd

criscross
Reset naar factory settings? heb jij gedaan?

stephan
nadat ik de nieuwe aansluitdoos met versterker had geinstelleerd terug gebracht naar fabrieksinstallatie kon de itv geactiveerd worden

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactieve televisie foutmelding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Televisie NPO3 op zwart, SBS6 stoort enorm Klacht over Ziggo 13 29-01-2016 16:17
Loewe Connect ID TV met Interactieve CI+1.3 Digitale radio of televisie storing 6 24-07-2015 03:08
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 8 28-03-2015 19:20
Ziggo legt kijkgedrag interactieve televisie vast Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 8 09-02-2015 22:55
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:20:28
| Black Tiger05:47:04
| fblemans07:35:59
| Puma08:08:00
| Matty08:14:51
| Zippo10:21:00
| Bitfreak11:22:09
| emiliovisser11:38:52
| buijs11:44:08
| Justin2313:08:49
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan