obey-robots.txt
08 December 2016, 06:59
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

sites die niet openen

shadow
Hoi

Ik weet niet of ik het hier goed plaatst maar ik heb sinds een paar maanden @home tv internet en telefoon.
De tv werkt perfect.
De telefoon ligt er regelmatig uit enhet internet werkt eigenlijk over het algemeen goed maar er zijn bepaalde sites die ik niet geopend krijg, dit is oa de site www.ad.nl. Het gebeurt regelmatig en steeds bij dezelfde sites hij begint dan te laden en stopt er gewoon mee.
Bij mijn vorige provider had ik dit probleem nooit.
aan de pc is niks verandert, niks erbij gezet of iets dergelijks.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want de helpdesk van @home zegt enkel dat het niet aan hun ligt maar aan mijn pc en dit terwijl ik al had aangegeven dat meerdere mensen bij ons in het dorp hetzelfde probleem hebben.

Er is al door iemand gekeken naar de instellingen op mijn pc en dat staat allemaal goed.
Gewijzigd door shadow op 30-01-2007 16:59
 
Zippo
Heeft @home nog een werkende proxy? Of weet je een ander proxy adres. Dan kun je eens proberen of het dan wel zonder problemen lukt. Met die proxy ga je niet rechtstreeks naar de website toe, maar met een omweg. Die website ziet dan ook een ander ip adres.
Lost dit wat op?


Kijk ook je instellingen van je Firewall eens na!
Welke gebruik je?
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
shadow
Hoi

Ik weet niet of @home met een proxiserver werkt en zo ja hoe ik die dan kan vermijden. Kan je me hier iets meer over uitleggen. Ben niet zo'n kanjer op de pc.

Ik heb als firewwall zonealarm, deze instellingen staan goed, ik heb zonealarm ook al helemaal uitgeschakelt gehad om te kijken of ik dan wel de sites kon bereiken waar ik niet opkon maar dit maakte geen verschil.
 
Zippo
Vergeet die proxy maar even! Heb het nagelezen, maar @home ondersteunt geen proxy meer, tenminste hun eigen proxy.

Je kunt bij ZoneAlarm bij de instellingen aangeven of het programma tegelijkertijd met windows start. Die moet je om te testen even uitzetten en je pc opnieuw opstarten, anders kan ZA toch nog roet in het eten gooien.

Verder kun je proberen een alternatieve DNS server op te geven. Het kan zijn dat de eigen (van @home) niet goed functioneerd.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
shadow
Ik heb zone alarm verandert zodat hij niet tegelijk meer met windows opstart en hierna opnieuw opgestart, dit werkt ook niet.

misschien kan je me uitleggen hoe ik een alternatieve DNS server op kan geven zodat ik dat kan proberen.
Mijn pc werkt op XP prof.

Alvast bedankt voor je hulp.
 
Wout
Dubbel klik op het LAN pictogrammetje in de taakbalk (vlak bij klokje). Klik op eigenschappen. Selecteer TCPIP en klik op eigenschappen. Vermoedelijk staat IP adres verkrijgen op automatisch! Zo laten staan, maar verander de radiobutton van DNS automatisch naar Gebruik de volgende DNS adressen.

Vul er twee in en sluit af met ok. Start pc opnieuw op en test de websites. Probeer e.v. andere DNS servers. Heb je geen verbetering zet dan weer DNS verkrijgen op automatisch.

Probeer de volgende twee eens
130.37.20.3
192.31.231.42
 
shadow
dit heb ik gedaan en toen kreeg ik geen verbinding meer.
Kan ik nog andere DSN nr proberen?
 
kaltun
hoi,

je kunt ook eventueel het volgende proberen:

start je pc op in veilige modus( bij het starten op F8 drukken totdat je een lijst krijgt) en kies voor veilige modus met netwerk verbinding, wanneer je windows is gestart kies je gebruiker ( of je naam ) maar geen administrator ( mag ook maar soms is ie beveiligd met wachtwoord dus)

wanneer je opgestart bent in veilige modus , kijk of je dan verbinding krijgt met de site, lukt het wel dan is er een software in je computer die het probleem veroorzaakt ( meestal doet dit de firewall, maar het kan ook zijn dat je virusscanner of popup killer of dergelijke het probleem veroorzaakt)

met de dns is het niet want anders had je helemaal geen verbinding.

probeer bovenste eerst. zorg wel dat je in veilige modus start!!!!
 
shadow
Ook geprobeert, werkt ook niet.
Ik word er een beetje moedeloos van, volgens mij ligt het gewoon aan @home, juist omdat ik van 1 iemand hier in de buurt weet dat hij het ook heeft, maar als ik bel met @home ligt het natuurlijk niet aan hun.
Toen ik hiervoor hij het net zat had ik dit probleem ook nooit maar volgens @home ligt het toch niet aan hun.

Als jullie nog andere ideeen hebben, ze zijn welkom.
 
pinnhead31
@sloom werkt niet (meer) met proxy
in de eerste dagen van kabel internet nog wel maar is later afgeschaft
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sites die niet openen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Ziggo komt niet opdagen. Zucht. Algemeen 2 22-10-2016 15:52
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:17:48
| Black Tiger05:44:24
| fblemans07:33:19
| Puma08:05:20
| Matty08:12:11
| Zippo10:18:20
| Bitfreak11:19:29
| emiliovisser11:36:12
| buijs11:41:28
| Justin2313:06:09
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan