obey-robots.txt
03 December 2016, 14:36
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

geblokt beeld op de rtlzenders

ellisvanbiezen
wij kijken via ziggo digitale TV. Nu hebben we op een aantal zender kraakhelder beeld( ned 1, 2 en 3 bijv), maar andee zenders komen erg slecht door: geblokt beeld en haperend geluid( bijv rtl4 en sbs6) Hoe kan dit???

Bitfreak
Worden deze zenders uitgezonden in hetzelfde blok,en is deze frequentie wat betreft signaal
ook zwakker dan de andere blokken?.

euroborg
Ook wij hebben last van geblokte beelden vooral de regiokanalen. de signal sterkte is rond de 30 advies van de klantenservice luide de kabel rechtstreeks van buiten naar de tv toe maar ook dit hielp niets maar wel 35 minuten aan de telefoon gehangen (tel uit je winst onderling bellen is toch gratis!!)
wie weet hier een oplossing voor dit probleem of toch maar een schotel aanschaffen.

Bitfreak
Het kan zijn dat het signaal scheef binnenkomt [niet alle frequenties even sterk].
Dit is in principe alleen te meten met een beeldkoffer.
Zijn alle andere kanalen ook 30%.

MisterSenseo
Ik zou persoonlijk de wandcontactdoos checken of die wel helemaal correct aangesloten zit,en de HD bellen om een lijnmeting te doen,want volgens mij zit er ergens een sluiting of kortsluiting,want zo laag signaal meten met een kabel direct in de wandcontactdoos lijkt me sterk.
Er is iets mis met signaal,maar zorg eerst dat het binnenshuis correct zit en dan Ziggo vragen de buitenlijn te checken.
Is internet ook zo slecht of is die wel goed?

MisterSenseo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

ellisvanbiezen
inmiddels de klantenservice van ziggo aan de telefoon gehad. hoe het analoge signaal is? Nou, dat is op alle zenders slechter dan voorheen, ruis/beetje sneeuw. Dan moest ik de kabel maar vervangen, want die zou dan wel kapot zijn. Dat hebben we gedaan: maakt helemaal niets uit aan het beeld.
Oh ja, waar zie ik die signaalsterkte??

Bitfreak
Welk merk en type digitale ontvanger gebruik je ?.

MisterSenseo
Is het analoge beeld ook slecht ?
Zo niet is de tuner niet in orde.
Signaalsterkte kun je niet zelf meten dat moet een monteur doen maar zoals je wel zult begrijpen is de eerste mogelijkheid na 1 januari,ook voor hen is het Kerst........
Andere vraag,heb je alleen tv of ook internet van Ziggo ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

ellisvanbiezen
samsung DCB-270R

Bitfreak
De signaalsterkte ia af te lezen als je 3 keerr achter elkaar op de knop info drukt op de afstandsbediening.
Welke signaalsterkte lees je dan af?.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geblokt beeld op de rtlzenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
fout Ziggo betekent 72 uur wachten op beeld Klacht over Ziggo 10 08-02-2016 14:09
groen beeld Philips tv Algemeen 4 24-12-2015 10:15
Horizon mediabox beeld loopt vast. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 2 20-09-2015 05:12
Zwart beeld rtl4 Storing 2 01-06-2015 00:46
Beeld loop vast Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 3 17-04-2015 12:02
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:36:10
| buijs01:05:17
| Black Tiger01:25:58
| Desmark02:59:49
| Gilex03:15:30
| kezeltje04:18:34
| Zippo04:27:15
| Bitfreak05:06:46
| Puma05:37:54
| Justin2305:43:37
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan