obey-robots.txt
06 December 2016, 20:54
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken

storing HD 1, 2 en 3

hopmanco
Sinds een tweetal avonden veelvuldig storing (geblokt beeld). Interactieve ontvanger gereset, kabels goed vastgezet, hdmi kabel gecheckt. Probleem blijft. Postcode 2182 zs Meer mensen met deze klacht? Ontvangst overige HD-zenders is ok.
 
mbijmans
Hallo,

Wij hebben de zelfde problemen op dit ogenblik met Nl 1.2.3 alles geprobeerd opeens alleen met de HD kanalen verder alles prima heel erg vaag.
Dit is in de regio Den Haag.

Ik vermoed als ik de Help desk bel dat ze ons niet verder kunnen helpen hebben mensen een idee.

Kabels zijn van hun eigen keurmerk.

Singaal staat op 100% kwaliteit 80 % zal toch goed moeten zijn.

Ik heb al de kabels afgeschermd maar kom ook niet verder.

Wie weet hebben mensen een idee.

alvast bedankt

Marco
 
dirk15
zit er een versterker tussen ??
probeer een zonderGrin
 
mbijmans
Hallo,

er zit geen versterker tussen en heeft er ook nooit tussen gezeten. Tot afgelopen week nooit geen last van gehad.

Ik heb gisteren met Ziggo aan de lijn gehad, alleen die weten ook niet wat het probeem is.
echt waardeloos bedrijf is het ook

Al de kabels die ik gebruik voldoen aan de keurmerk van Ziggo.

Als wij naar de andere HDTV kanalen kijken Eurosport bijvoorbeeld echt super strak totaal geen klachten over.


maar bedankt voor het mee denken.

Grt van Marco
 
hopmanco
Ik heb een interactieve ontvanger van Cisco. Daar moet per definitie een versterker worden ingezet. Signaal sterkte en kwaliteit waren 100% . Nu is signaalsterkte 100% en varieert signaalkwaliteit tussen 47%, 74% en 100%. How can?
Ik ga maar eens contact zoeken met Helpdesk. Wat kan ik anders? Misschien dat iemand met VERSTAND van ZIGGO dit leest...
 
MisterSenseo
100% zeker weten kink in je kabel,of kabel te lang.....................doe de kabel in de meest rechtse poort,die is voor de langste afstand,zorg dat je kabel helemaal correct en zonder dat draadjes elkaar raken gemonteerd zit en probeer het dan nog een keer.
Ik heb hetzelfde gehad met dezelfde tuner en correcte aansluitingen luisteren erg nauw bij dat ding.

Succes,MisterSenseo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
mbijmans
Goedemorgen,

Ik weet niet of Ziggo dit forum ook lees,

maar zij moeten echt eens wat doen aan hun help deks.
Echt de mensen die er werken heb er geen woorden voor ze snapen er totaal niks van.
En je betaald per maand nog een hoop geld er voor ook....
Mocht je zelf een keer je rekening niet betalen dan heb je gelijk een aanmaling van hun.

Zijn er geen andere manieren om met Ziggo in contact te komen met mensen die wel kennins van zaken hebben.

En als je vraagt naar mensen met meer kennis verbreken ze de verbinding naar verloop van tijd....

Echt waardeloos...

ZIGGO Zijn niet mijn vrienden.........

Als ik hoofd zal zijn van de Helpdesk zal ik mijn eigen diep schamen hoe slecht personeel zij in dienst hebben...
En dan uit geroepen worden door de consumentenbond tot beste provider laat mij niet lachen....

Grt Marco
 
hopmanco
hopmanco schreef:
Ik heb een interactieve ontvanger van Cisco. Daar moet per definitie een versterker worden ingezet. Signaal sterkte en kwaliteit waren 100% . Nu is signaalsterkte 100% en varieert signaalkwaliteit tussen 47%, 74% en 100%. How can?
Ik ga maar eens contact zoeken met Helpdesk. Wat kan ik anders? Misschien dat iemand met VERSTAND van ZIGGO dit leest...


Na afgelopen weekend (9-10 januari) met stroomstoring in de Bollenstreek is signaal op raadselachtige wijze weer 100% met 100% kwaliteit.. Ook de interactieve tuner doet het weer naar behoren. En nu maar bidden dat dit standhoudt...
Gewijzigd door hopmanco op 11-01-2010 12:56
 
MisterSenseo
Dan heb ik denk ik een tip voor je:
De volgende keer dat het weer gebeurt haal de stroom er voor een hele nacht af,misschien is dat de truuk wel !!!
Je vertelt dat je da de stroomstoring je weer prima signaal hebt,dan denk ik dat de reset-tijd te kort is en dat je de stroom veel langer eraf moet houden om hem goed te resetten.
Of is dat nou zo'n domme gedachte van mij?
Probeer het eens als het weer voorkomt,wie weet lukt het wel.

MisterSenseo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
hopmanco
Bedankt voor de tip: speelde ook bij mij door het hoofd. Inderdaad langer de stroom ervan af zodat er meer tijd is voor reset.
Zou zo maar kunnen.
Hoewel: Samsung HD tuner was ook slecht bij HD 1 en 2. Dat is nu ook voorbij. Raarrr?
Gewijzigd door hopmanco op 12-01-2010 14:59
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing HD 1, 2 en 3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing 15 21-11-2016 23:31
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
storing bij Ziggo Meel servers Storing 5 04-02-2016 14:34
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo< 5 mins
| Black Tiger00:06:55
| MisterSenseo00:57:26
| Bitfreak01:04:04
| Justin2301:48:09
| Hefaistos02:41:57
| Gilex03:30:44
| kezeltje08:31:23
| Desmark09:06:35
| buijs11:08:08
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan