obey-robots.txt
06 December 2016, 13:06
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Geen digitale tv

RonDutchMale
Ik heb sinds gisteren geen digitale tv meer, de receiver komt steeds in het installatie scherm, het lukt mij niet de boel weer op gang te krijgen.
Kunt u mij helpen ?
 
anand1
Er is een storing gaande bij Ziggo waarbij de digitale ontvangers in een default mode zijn gekomen.
Om weer digitale TV te kunnen kijken moet je de ontvanger opnieuw installeren.

Ga naar installatie ==> pincode (0000) ==> frequentie: 372.00 Mhz
netwerk ID: 5555


alvast veel succes
 
ingisa
Ik heb last van dezelfde storing. heb de tv een sony W5740 met CI+ module net 2 dagen in huis. Ik wil de suggestie voor het installatiemenu proberen, maar kom niet op het installatiemenu. Niet via de afstandsbediening maar ook niet via de knop op de tv. Met veeel moeite doet analaoog het nu wel, maar als ik op digitaal druk direct weer zwart beeld en blijft hij hangen. Suggesties?
Ik kom niet op het home menu via afstandsbediening of tv dus kan geen installatie opnieuw doen.
Gewijzigd door ingisa op 01-01-2010 17:35
 
Nikkie22
Ik heb sinds gisteren geen digitale tv ontvangst meer.
Mijn decoder Samsung dcb 9401r mijn decoder kan geen zenders binnenhalen.
Heb al contact gehad met ziggo en konden mij geen antwoord geven.
Frequentie en netwerkid zijn goed ingesteld.
 
hoshim
Nikkie22 schreef:
Ik heb sinds gisteren geen digitale tv ontvangst meer.
Mijn decoder Samsung dcb 9401r mijn decoder kan geen zenders binnenhalen.
Heb al contact gehad met ziggo en konden mij geen antwoord geven.
Frequentie en netwerkid zijn goed ingesteld.


Ik heb het zelfde probleem, heb id 5555 en frequentie 372 Mhz geprobeerd, echter zonder resultaat.
 
hoshim
anand1 schreef:
Er is een storing gaande bij Ziggo waarbij de digitale ontvangers in een default mode zijn gekomen.
Om weer digitale TV te kunnen kijken moet je de ontvanger opnieuw installeren.

Ga naar installatie ==> pincode (0000) ==> frequentie: 372.00 Mhz
netwerk ID: 5555


alvast veel succes


Heb id 5555 en frequentie 372 Mhz geprobeerd, echter zonder resultaat. Zijn deze gegevens altijd gelijk voor elke locatie??
 
rop
ingisa schreef:
Ik heb last van dezelfde storing. heb de tv een sony W5740 met CI+ module net 2 dagen in huis. Ik wil de suggestie voor het installatiemenu proberen, maar kom niet op het installatiemenu. Niet via de afstandsbediening maar ook niet via de knop op de tv. Met veeel moeite doet analaoog het nu wel, maar als ik op digitaal druk direct weer zwart beeld en blijft hij hangen. Suggesties?
Ik kom niet op het home menu via afstandsbediening of tv dus kan geen installatie opnieuw doen.


had hetzelfde. kwam ook niet op menu via afstandsbediening. enige wat hielp was stekker eruit, module eruit. toen stekker erin, aangezet, toen kwam het menu weer terug. daarna digitale setup opnieuw gedaan, module erin, en hij doet et weer!
 
hoshim
Ga naar installatie ==> voer opnieuw je pincode (xxxx) ==> frequentie: xxx.00 Mhz en
netwerk ID: xxxx in.

N.B. Frequentie en netwerk ID verschillen per postcode en zijn te vinden in de handleiding digitale TV Zie hiervoor onderstaande link: ==>

https://static.ziggo.nl/images/handleiding-digitale-televisie_tcm14-1911.pdf

Succes.
 
passie
Ben ik nou de enige die dit beangstig vindt ?
Ik vind het nogal raar dat als Ziggo iets update mijn hele TV dus blijkbaar niks meer doet. Zoals eerder vermeld na een power cycle werkte het wel. Maar dit kan toch niet de bedoeling zijn.Ik begin toch vraag tekens te zetten bij de CI+
of ben ik nu paranoïde ?
Gewijzigd door passie op 06-01-2010 15:39
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen digitale tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing 5 17-08-2016 12:30
Geen internet Klacht over Ziggo 4 26-07-2016 00:35
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:11:46
| Zippo00:14:32
| kezeltje00:43:40
| Desmark01:18:52
| buijs03:20:25
| jlebbink04:47:27
| Gilex05:55:28
| Matty11:45:48
| Drenthe201611:55:53
| Monteur_kees13:31:17
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan