obey-robots.txt
06 December 2016, 20:56
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Firmware update Ubee modems

Stefan73
Beste mensen ik ben door een Ziggo medewerker geinformeerd dat de firmware update voor de Ubee modems geannuleerd is.
De reden hiervoor is dat de firmware update meer problemen veroorzaakt dan oplost.
Ziggo is momenteel met Ubee druk doende voor een oplossing.

MisterSenseo
Kijk dat is info waar niemand op zit te wachten..........
Dat is jammer zeg als dat waar is,want dat betekent dat alle ellende voortduurt en we toch moeten gaan zoeken hoe we het dan wel kunnen oplossen.

Jammer.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Puma
Ik snap er echt niets van. Arris modems doen het uitstekend, maar worden niet uitgedeeld. Ubee modems doen het slecht, niet altijd en bij iedereen, maar veel vaak. Ze blijven de Ubee modems maar uitdelen.
Ik denk dat het eerder iets financieel is, dan wat anders. Sowieso kosten de ED3.0 modems van Motorola veel meer dan de, thans in vergelijking met Motorola, crappy Arris modems. Amahoela, de Arris werkt tenminste.

Ik heb zelf een Arris en mij bevalt dat ding tot nu toe uitstekend. Maar wat als het kapot gaat? Dan krijg ik zeker een Ubee.

Als je wereldwijd de statistieken bekijkt (via vele sites heb ik cijfers verzameld), dan zie je dat Motorola met kop en schouder bovenaan staat, qua kwantiteit en kwaliteit. Daaropvolgend is Scientific Atlanta (Cisco) te vinden. Vervolgens komen we bij Arris LTD en onderaan de lijst volgt Ubee

Voor zover ik het weet levert alleen Ziggo in Nederland de Ubee modems. Overige landen waar Eurodocsis 3.0 is uitgerold, geven de Motorola SBV6120E SURFboard uit. Zo heb je UPC in Nederland, Oostenrijk, Tsjechië, Hongarije, Slowakije en Zwitserland en Virgin Media in Ierland en Engeland. Virgin Media heeft een nieuwe behuizing speciaal voor hen laten ontwerpen. De Cisco EPC3212 is ook een zeer populair modem, welk ook 8 channel bonding ondersteunt en in theorie 440 Mbit downstream haalt en tevens VOIP ondersteunt.
Gewijzigd door Puma op 12-01-2010 18:44

MisterSenseo
Wat ik ervan weet is dat de Arris niet meer dan 50 Mbit aan kan,maar zeker weten doe ik het niet.
Daarom zijn ze met Ubee in zee gegaan.

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

sjaakv6
Ik heb pas twee weken alles in 1 plus van Ziggo en heb het Ubee modem gekregen en dus ook de bijbehorende problemen. Geen internet of telefoon, pas als ik het moden heb gereset en dan kan het modem er verolgens ook zo maar weer mee ophouden. Ik heb er over gebeld, en dan zeggen ze inderdaat dat het bekend is en dat er een update aankomt. Ik hoop alleen dat dit niet te lang gaat duren. Ik krijg nu toch niet waar ik voor betaal en daar hou ik niet van.

MarcelloDH
MisterSenseo schreef:
Wat ik ervan weet is dat de Arris niet meer dan 50 Mbit aan kan,maar zeker weten doe ik het niet.

Dit is mijn speedtest van gisteravond met mijn ARRIS modem:

680432387

Als je de specs bekijkt van mijn Arris TM702B dan zie dat hij tot 220 mbps aankan, dus ze kunnen zeker meer dan 50 aan. Ik laat mijn UBEE modem dan ook lekker in de doos.

7thilly
Stefan73 schreef:
Beste mensen ik ben door een Ziggo medewerker geinformeerd dat de firmware update voor de Ubee modems geannuleerd is.
De reden hiervoor is dat de firmware update meer problemen veroorzaakt dan oplost.
Ziggo is momenteel met Ubee druk doende voor een oplossing.

Oh hell ik ben al vanaf begin november met Ziggo hierover in de clinch ik wil gewoon een tijdelijk ander modem klaar !

Puma
MisterSenseo schreef:

De Arris TM702b is een ED3.0 modem en kan 220 Mbit halen. De Ubee is een 8 channel bonding modem en kan dus 440 Mbit, in theorie, halen. De Arris kan maar 4 kanalen benutten, vandaar de helft.

http://www.arrisi...asp?id=438

Ik neem aan dat je de oude TM502 serie Arris modem bedoelt? Dat type modem is gebaseerd op euroDocsis 2.0.
Gewijzigd door Puma op 14-01-2010 19:58

MisterSenseo
Het blijkt dat ik de Arris TM702b heb dus ik zit gebakken,ik hoef niet het Ubee modem neer te zetten,en aangezien ik volledg tevreden ben over de Arris TM702b met AiE Extra op dit moment,laat die verhoging maar komen hahahaha.
Die Marcello woont hier maar een steenworp vandaan dus ik kan bijna niet wachten tot het zover is hihihi.

flamke
Heb zojuist met het webcare team van Ziggo gesproken over dep problemen van de ubee modems.

Er was begin januari al een nieuwe firmware uitgekomen. Maar die bleek niet goed te werken met de modems. Aangezien deze getest was bij een x aantal klanten en vervolgens de klanten zonder telefonie kwamen te zitten. Vandaar dat deze firmware ook niet vrij gegeven is wat ook logies is dan.
Wanneer de nieuwe firmware wordt vrij gegeven is nog niet bekent. Er word wel met spoed aan gewerkt.

Er komt wel een algemene regeling voor de klanten die dit probleem hebben met de modems qua compensatie Dit geld alleen voor klanten die hun probleem gemeld hebben bij de klantenservice wat ook logies is.

tevens heb ik gelijk gehad over dat er niets over het probleem op de website staat. En daar word per direct ook naar gekeken.
En heb gelijk verteld dat er tot nu toe nog geen directe webcare team op onze forum zit zoals de andere providers dit wel hebben. En ook daar word gelijk naar gekeken

Ik hoop dat de problemen snel verholpen worden aangezien ik zelf ook met het probleem modem zit. eind janurarie heb ik weer contact met de desbetreffende afdeling.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware update Ubee modems', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 5 22-10-2016 22:23
Automatische reset van Ubee EVW321B Klacht over Ziggo 8 01-10-2016 10:06
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 17 03-06-2016 20:32
Fritzbox 7390 op Ubee, trage doorvoer Eigen netwerk 10 17-04-2016 02:19
Ubee EVW3200 Mixed 2,4-5GHZ Wifi ? Firmware 10 24-02-2016 00:32
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo< 5 mins
| Black Tiger00:08:54
| MisterSenseo00:59:25
| Bitfreak01:06:03
| Justin2301:50:08
| Hefaistos02:43:56
| Gilex03:32:43
| kezeltje08:33:22
| Desmark09:08:34
| buijs11:10:07
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan