obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
graag meer belgische zenders
harmentiem
ik wil graag meer belgische tv zenders
Het liefst keek in ik belgie naar vtm en wil vtm hier ook graag hebben
wat vinen jullie.
 
harmentiem
reacties van jullie?
 
MisterSenseo
Persoonlijk kijk ik nooit naar de Belgische zenders maar we hebben sinds kort een Webcare team en als het goed is lezen zij mee............Wink

Het euvel van zenders weghalen en toevoegen is reeds aangekaart bij Ziggo,nu maar afwachten of we gehoord worden.

To be continued............
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
harmentiem
ik wil namenlijk vtm erbij hebben want die zend te pfaffs uit en daar ben ik verslaafd van xD omdat ze zo dom doen.
 
romeo1959
Inderdaad weinig BELGISCHE zenders ( 2 STUKS) terwijl het sterft van turks, duits, italiaans,sport,zenders op de digitale ontvanger
dus ZIGGO ik WIL VTM,2BE en VT4 gratis word doorgegeven aan ons haal maar een paar sport zenders weg zodat wij naar belgie kunnen kijken





Edit BMP: Tekst even aangepast Smile
Gewijzigd door BMP op 19-02-2011 16:18
 
BMP
Hoi Romeo 1959,

Even voor je info, dit gebruikers forum heeft zakelijk niks met ziggo van doen, dit forum is van gebruikers voor gebruikers Smile

Ten tweede het verzoek niet meer met grote hoofdletters te schrijven, dat word op dit soort fora als schreeuwen gezien.

Alvast bedankt voor je medewerking.

BMP
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Gilex
Plaatsnemen in de programmaraad Dan kan je meer invloed uitoefenen op de zenders Wink
http://www.kabelraden.nl/
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'graag meer belgische zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Meer data en korting bij nieuwe Vodafone-abonnementen Ziggo nieuws : 7 25-05-2019
Advertentie