obey-robots.txt
06 December 2016, 20:53
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken

Storing op NED1,2 en 3 en Belgie 1 en 2

Moxica
Woon sinds 2 weken in Den Bosch en heb nu 3 in 1 pakket met nog analoge tv omdat de cisco schijf er niet is.
Had hiervoor analoge tv van Ziggo in Woerden zonder problemen.

Na de verhuizing waren Ned 1, 2 en 3 tezamen met de Belgische zenders korrelig.
Ook opnames op de harde schijf van deze zenders zijn korrelig.

Ook na het vervangen van de kabels en andere pluggen geen verbetering.

Toch heeft zich dit probleem in Woerden nooit voorgedaan.

Heeft iemand een idee?

Hartelij dank,

Moxica
 
mesa57
Op de ziggo site kun je kijken of er een storing is voor je postkode. Als je denkt dat het niet aan je huisinstallatie ligt, maar aan ziggo kun je de helpdesk bellen en een monteur laten komen. Ligt het dan toch aan je installatie moet je wel de kosten daarvan betalen.
En verder kan ik je vertellen dat als je analoge signaal al slecht is, digitale tv ook niks wordt. Dan heb je welliswaar geen ruis in de zenders maar gewoon helemaal geen beeld.
 
Moxica
Heb ondertussen alles kabel vervangen door nieuwe met Hirschmann connectoren.
Nog steeds het zelfde resultaat.

Hierna heb ik een draagbaar tv gelijk op de doos in de meterkast aangesloten.
Resultaat iets beter (vooral NED 1) maar het is nog steeds geen goed kwaliteit.
Ik maak hieruit op dat er toch iets fout is met het ziggo signaal.
Waarom de vorige bewoners hier geen last van hadden is mij een raadsel.
Ga eens met de helpdesk bellen.

Groeten,

Moxica
 
spijtoptant
Ook ik krijg de cisco pas in april en heb nu vanaf februari 2010 het analoge signaal van ze. Nou de netten ned 1,2,3 waren van betere kwaliteit in de jaren 50 van de vorige eeuw. Storingen/sneeuw en haast niet te bekijken. Dit was destjds ook de reden om digitenne te nemen. Hopelijk is het na ontvangst van de cisco wel beter, anders zeg ik gelijk op.

Groeten vanuit Broek op Langedijk
 
MisterSenseo
Kijk eerst alles maar na van bekabeling en wandcontactdoos en als alles in orde is ga dan je brief maar schrijven........Pfft
Als je al slecht analoog signaal hebt dab heb je met je digituner helemaal geen beeld.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
spijtoptant
Ik heb alleen slecht beeld met ned 1,2,3 en Canvas en Ketnet. Dat had de buurman ook, alleen toen deze een half jaar terug omging naar ziggo digitaal was dat over. IK heb dus dezelfde hoop als ik in april die cisco krijg. Anders mogen ze de boel ophalen. 4 jaar terug toen het nog multikabel was is alles al een keer nagelopen en bleek de bedrading enzo allemaal in orde. Toen kregen ze deze netten ook niet scherp en ben ik geswiched naar Digitenne.
 
MyZiggo
Hallo Forum-leden, ik heb al 15 jaar storing op ned 1,2,3 en alle andere kanalen! Dezelfde storing in heel ons dorp op verschillende plaatsen ver uiteen. Talloze keren gebeld met @Home/Ziggo in al die jaren, maar ze weten niet wat ze eraan moeten doen. Ikzelf wel, maar ik ben "slechts" een betalende klant. Wie weet hoe ik definitief kan afdwingen dat de storing verholpen wordt?
 
Bitfreak
Het enige wat zou kunnen helpen is klagen met een grote groep mensen.
Om welke woonplaats gaat het ?.
 
MyZiggo
Nistelrode
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing op NED1,2 en 3 en Belgie 1 en 2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing 15 21-11-2016 23:31
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
storing bij Ziggo Meel servers Storing 5 04-02-2016 14:34
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo< 5 mins
| Black Tiger00:06:20
| MisterSenseo00:56:51
| Bitfreak01:03:29
| Justin2301:47:34
| Hefaistos02:41:22
| Gilex03:30:09
| kezeltje08:30:48
| Desmark09:06:00
| buijs11:07:33
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan