obey-robots.txt
08 December 2016, 07:02
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken

Arris modem TM702B

marconist
Hallo iedereen hier,
Ik ben een nieuwe gebruiker van dit forum (mijn naam is Peter)

Ik heb een probleem wat ik op dit forum nog niet ben tegen gekomen.
Na een half jaar trouwe dienst is mijn arris modem er mee op gehouden,
alleen het powerledje brand en voor de rest gebeurd er niks mijn du was 50/5 zonder router.
Dus wie weet wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Groeten Peter.

Zippo
Heb je al eens een reset geprobeerd?

Je kunt de klantenservice vragen of ze je modem kunnen 'zien'.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

marconist
Ja reset heb ik al geprobeerd,
Zal wel een print breukje in zitten,want het gaat niet op zoek naar een signaal,waar het op kan locken.
Alleen het power ledje brand.
En mijn pc ziet het modem ook niet,en telefoon is hartstikke dood.
Maar inmiddels heb ik het motorola modem weer kunnen activeren.

Voortvander
Beste Peter,

Je bericht gelezen van 18 april 2010 over het Arris modem.
Het kan toeval zijn maar mijn Arris modem heeft sinds 18 april 11.00 uur hetzelfde probleem.
Alleen het groene power led gaat branden en het resetten heeft geen invloed op de opgetreden storing.
Dus geen Telefoon, internet of mailen.
Het koste mij 3 keer een telefoongesprek met de helpdesk van Ziggo voordat zij tot de ontdekking kwamen dat het modem niet benaderd kon worden, dus gewoon defect.
Het wisselen van het modem is tegenwoordig een hele operatie bij Ziggo.
Er komt notabene een monteur voor deze (complexe operatie)
Deze operatie gaat plaatsvinden op 23 april.
Dit noem ik nog eens service, bijna 6 dagen geen telefoon, internet of mailen en dat voor een duur alles in 1 pakket.

Klantenservice bij Ziggo is nog ver te zoeken maar dat is inmiddels al genoegzaam bekend.
Helaas hebben ze in Noord Holland de macht !!!

marconist
Inmiddels heb ik kpn benadert om mijn telefoon weer via een draadje te laten lopen,want via de kabel is waardeloos,een stroom storing of van de kabel of modem..... je zit gelijk zonder.
Gelukkig had ik mijn motorola modem nog niet opgestuurd,en gelukkig kon ik het activeren zonder helpdesk.
Morgen middag 22 april zou hier een monteur komen,maar dit heb ik geannuleerd omdat ik een stapje terug doe en het voorlopig maar bij du 20/3 houd,dit is snel zat heb ik gemerkt.
Oooooh ja ik woon in noord-holland en zat voorheen bij multikabel,en er waren nooit geen problemen............

Voortvander
Beste Peter,

Een zeer wijs besluit dat zouden veel meer klanten va Ziggo moeten doen.
Na het opgaan van Multikabel in Ziggo zijn ook de storingen en uitval sterk toegenomen.
Zelfs het TV signaal is regelmatig gestoord en niet om aan te zien.
Het alles in 1 pakket van Ziggo is niet aan te bevelen.

Dit is de praktijk:

Hoge kostprijs.
Regelmatig storing op het TV kanaal.
Wegvallen van telefoon verbinding.
Storingen op de mailserver.
Inzakken van downloadsnelheid op internet.

Bij al deze ellende gaat het altijd om een storing en daar is wel begrip voor dezerzijds maar, de freqentie van de storingen zijn abnormaal hoog voor een kabelaar met een hoge eigen dunk !

neoxtreme
Beste Peter,

Ook ik ben de dupe van de ongelovelijke domme acties van Ziggo.

Een helpdeskmedewerker heeft mij medegedeeld dat de Arris modems om een of andere reden zomaar allemaal stuk zijn gegaan ( lees mislukte update push ). Ik heb al geen verbinding meer vanaf zo. 18-04-2010 10:00 uur. Vanaf maandag wordt er mij verteld dat het een blokstoring betreft en dat men nog niet precies weet wanneer ze het op kunnen lossen. 2 uur later bel ik om te vragen wat de status is en hoor ik dat het een probleem bij mij in de wijk is. Als ik een dag later bel, nadat ik te horen heb gekregen dat er 2 huizen verder een monteur is ingeboekt bij mijn moeder, verteld de helpdesk mij dat dit vreemd is aangezien het om een blokstoring gaat. De helpdesk medewerker geeft mij zelfs aan dt hij de monteur voor mijn moeder gaat afbestellen aangezien het om een blokstoring gaat. Je zal het niet geloven maar de monteur komt, zag en overwon. Na het vervangen van het modem is de verbinding gewoon online ! En raad eens wie er geen verbinding heeft.... juist ik. Dus maar weer bellen met de helpdesk ( let op na 1700 uur want ik werk ook gewoon !). Krijg je weer iemand aan de telefoon die over blokstoringen begint.... Dus weer geen stap verder. Bij een nieuwe poging dezelfde avond krijg ik iemand te spreken die mij een nieuw modem zal opsturen en dat deze zeker de dag daarop zou arriveren. Nu vandaag weer eens gebeld ( het is vandaag de dag erop namelijk ) en geen modem. Mijn belletje resulteerd in frustratie aangezien men mij gewoon verteld dat het pas 26-04 !! zal worden geleverd. Er zijn zelfs mensen die mij een ZEUR noemen aan de telefoon en niemand mag mij doorverbinden met een leidinggevende.

Even mijn achtergrond.
- 7 jaar UPC, technische helpdesk COAX modems ( Docsis 1/2/3 ).
Weet ik waar ol over praat -> JA
Weet de Ziggo helpdesk waar ze over praten -> Heb mijn twijfels.

Het is ongelovelijk dat Ziggo je zo behandeld, verhalen verzinnen en afspraken niet nakomen. Dit geeft een hoog CHELLO gehalte van 7 jaar geleden (dat weet ik want die mensen heb IK ook aan de lijn gehad !). Een ding is zeker, Ziggo kan momenteel niet tippen aan de dienstverlening van UPC... en dat doet pijn uit mijn mond !

Ik zal van deze gebeurtenis een melding maken bij het Ziggo Pannel ( ben ik LID van ), wellicht dat zij hier iets mee kunnen doen.

Wellicht heeft iedereen gemerkt dat ik veel in de IK-vorm spreek, maar ik spreek hier ook namens de mensen die in Anna Paulowna wonen en met hetzelfde CRAP verhaal steeds worden afgescheept.

ZIGGO - SHAME ON YOU !!!!! ( and send me my new modem !! )

Regards,

Neox

Zippo
Neox houd ons op de hoogte!
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

marconist
@Neox,
Hier "mislukte update push" was ik al bang voor,ook bij mij was het plotsklaps over,rond een uur of 11.
Groet Peter.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arris modem TM702B', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
verhuizing van modem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 2 31-07-2016 02:25
cisco EPC3925 modem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 03-07-2016 10:42
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 17 03-06-2016 20:32
Activeren Technicolor modem Klacht over Ziggo 3 26-05-2016 07:20
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:20:38
| Black Tiger05:47:14
| fblemans07:36:09
| Puma08:08:10
| Matty08:15:01
| Zippo10:21:10
| Bitfreak11:22:19
| emiliovisser11:39:02
| buijs11:44:18
| Justin2313:08:59
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan