obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
MisterSenseo
Als het goed is zit er in het aansluitpakket een kabeltje met F-connector aan de ene kant en een ouderwetse normale coaxplug aan de andere kant.
Daarmee kun je je modem direct in de WCD doen......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
eezacque

Quote

MisterSenseo schreef:

Als het goed is zit er in het aansluitpakket een kabeltje met F-connector aan de ene kant en een ouderwetse normale coaxplug aan de andere kant.


Dan is het niet goed. Ik zal nog 'ns even kijken wat ik heb bewaard, maar volgens mij was er verder alleen een veel te lange ethernetkabel...

Edit: ik heb even gezocht, veel kabeltjes bewaard, maar niet het genoemde kabeltje.
Gewijzigd door eezacque op 23-05-2014 18:58
 
eezacque
Zijn we er nu al uit of die signaalwaardes goed zijn? Iemand van Ziggo hier die uitsluitsel kan geven?
 
Bitfreak
De signaal waarden vallen binnen de specificaties. Hoe snel lopen de correctables/uncorrectables op als je het modem een herstart geeft?.
Heb je het modem al eens rechtstreeks op de groene kabel aangesloten zonder splitter?.
 
magere_hein
3520680196
 
eezacque

Quote

MisterSenseo schreef:

Okee, wil je als test de draaisplitter verwijderen uit de WCD en je modem direct in de WCD doen ?
Dan aub je ervaringen met ons delen......


Ik heb een verloopstukje geregeld:

docsys2
 
MisterSenseo
Uhm.............is hij ook daadwerkelijk geheel gestart en heb je ook internet ?
De waardes zijn goed alleen je mist een aantal threads,........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
eezacque

Quote

MisterSenseo schreef:

Uhm.............is hij ook daadwerkelijk geheel gestart en heb je ook internet ?
De waardes zijn goed alleen je mist een aantal threads,........Pfft


Kijk ik nog even naar...
 
eezacque

Quote

MisterSenseo schreef:

Uhm.............is hij ook daadwerkelijk geheel gestart en heb je ook internet ?
De waardes zijn goed alleen je mist een aantal threads,........Pfft


Mja, was mijn modem te snel af.
In de herkansing:

docsis3

Internet werkt als vanouds, met een download van zo'n .3 Mbps
 
Bitfreak
Zo te zien dempt de splitter nogal wat,de snr waarden worden ook beter.
En als je nu een snelheidstest doet?.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie