obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
MisterSenseo

Quote

treshold21 schreef:

Hier in Maastricht meet ik momenteel

4634702641


Niks mis mee, mooie snelheid....... Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
@Treshold: Ah een stadsgenoot, leuk! Smile
Greetings, Black Tiger
 
treshold21
Smile

Dat kun je wel eens hebben haha
 
flitzzer
Sinds kort, vermoedelijk sinds de DDOS aanvallen, kom ik niet meer boven de 100mbit download uit.

4674649237

Heb de 200 / 20 Mbit/s alles in 1 extra.

Kan ik in dit topic ook vragen stellen over "enig idee hoe dit kan" "hebben meerdere hier last van in / omstreeks Maarssen" ? (en krijgen we hier ook terugkoppeling van Ziggo ? Heb niet alle 106 pagina's doorgelezen Wink
 
MisterSenseo

Quote

flitzzer schreef:

Sinds kort, vermoedelijk sinds de DDOS aanvallen, kom ik niet meer boven de 100mbit download uit.

4674649237

Heb de 200 / 20 Mbit/s alles in 1 extra.

Kan ik in dit topic ook vragen stellen over "enig idee hoe dit kan" "hebben meerdere hier last van in / omstreeks Maarssen" ? (en krijgen we hier ook terugkoppeling van Ziggo ? Heb niet alle 106 pagina's doorgelezen Wink


Heb je ook al eens een andere server geprobeerd of een groot bestand gedownload.
En wat is dan je snelheid ?
Die speedtest is een momentopname, je werkelijke snelheid is bijvoorbeeld via nieuwsgroepen een DVD downloaden of zoiets
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Matty
4674730526

naar Amsterdam Sad

4674734764

naar Arnhem Smile

4674738901

naar Leipzig Smile

een wereld van verschil soms Smile
 
flitzzer

Quote

MisterSenseo schreef:

Quote

flitzzer schreef:

Sinds kort, vermoedelijk sinds de DDOS aanvallen, kom ik niet meer boven de 100mbit download uit.

4674649237

Heb de 200 / 20 Mbit/s alles in 1 extra.


Heb je ook al eens een andere server geprobeerd of een groot bestand gedownload.
En wat is dan je snelheid ?
Die speedtest is een momentopname, je werkelijke snelheid is bijvoorbeeld via nieuwsgroepen een DVD downloaden of zoiets


Nog geen andere server geprobeerd.
Downloaden via nieuwsgroepen (Eweka) gaat niet harder dan 12 mb/s (terwijl dit beduidend hoger was)
 
Matty
Tja dit is lastig eweka's servers staan ook in amsterdam in het datacentrum aldaar.

Ook mijn verbinding naar adam is minder dan naar de rest.

Misschien dat er toch ergens een hikup is in het ziggo/upc richting amsterdam..

anhoewel na dit schrijven nog een keer geprobeerd en nu krijg ik

4682823695

maar dit is wel middernacht.

zal overdag nog een paar keer proberen.
 
flitzzer
Gisteravond kwam ik niet boven de 6mb/s uit, downloaden via eweka. Vanavond toch Ziggo eens bellen of ze iets geks op de lijn kunnen vinden.
 
treshold21
In Maastricht meet ik momenteel de volgende snelheden Wink

5129673785
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie