obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
Bazb
499437510
Ziggo Alles-in-1 Extra (nu nog 20mbit)
 
opaaart
501274954
Gewijzigd door opaaart op 22-06-2009 16:09
 
dusty2000
507702494
Hier helaas ook nog geen nieuwe snelheidFrown
 
hjhugo
Ook hier nog geen verhoging.(Groni507821160ngen,Leek)
 
hero24
507866699

Kerkrade.....geen verhoging

Zoals verwacht is het weer een groot zooitje bij Ziggo......velen hebben wel de verhoging. Die hebben geluk...wij betalen veel per maand en krijgen er niks voor terug....discriminatie
 
dusty2000

Quote

henkiepenkie schreef:

Quote

dusty2000 schreef:
507702494
Hier helaas ook nog geen nieuwe snelheidFrown

het zou toch 1juli gebeuren?

Ik ging er ook vanuit dat het vandaag zou gebeuren?Was toch echt 1 juli wat ik heb gelezen.
Word nu dus afwachten ........FrownJammer hoor.
 
hjhugo
Nog steeds niets....., moet je je modem ook resetten?Bij de vorige snelheids verhoging hoefde dat niet!Het is nog steeds 1 Juli hoor ,Winkdus het kan nog!
 
dusty2000

Quote

hjhugo schreef:
Nog steeds niets....., moet je je modem ook resetten?Bij de vorige snelheids verhoging hoefde dat niet!Het is nog steeds 1 Juli hoor ,Winkdus het kan nog!

Ja,dat vraag ik me ook af,moet je nou wel of niet je modum resettenShock?
De vorige keer hoefde we inderdaad niks te doenSmile,ik neeem eigenlijk aan dat het deze keer ook vanzelf gaat.Ik ga ook maar van 10mb naar 20 mb (daar ben ik ben ik al heel blij mee).
 
dusty2000
508337665
Bij mij is nog steeds hetzelfde ongeveer.Frown
 
Decibert
ARGH.

Okee, nog 1 keer.

De snelheden gaan vanaf 1 juli verhoogd worden is beloofd. Ziggo is een week vóór op schema al gestart valt te concluderen uit posts van mazzelaars die al aan de beurt zijn gekomen.

De verhogingen worden stapsgewijs doorgevoerd, Z3i- en Alles in 1 Extra-klanten (die het nieuwe modem nodig hebben om de snelheid te halen) komen het eerst aan de beurt, en zo gaat het verder naar beneden.

Dit is allemaal precies zoals Ziggo het gecommuniceerd heeft, en is dus lang en breed bekend. Gewoon afwachten dus daar nooit gezegd is dat je per 1 juli de nieuwe snelheid hebt.

Quote

moet je nou wel of niet je modum resetten


Neen, wordt van afstand gereset.

EDIT:

Quote


En speedtest.net is echt raar, ineens vliegt die meter naar hoog getal en krijg ik dus raar resultaat... Elke keer als k opnieuw doe iets heel anders,


Speedtests in de browser zijn dan ook volstrekt onbetrouwbaar, speedtest.net ook nogal. In jouw geval lijkt het op een conflict met je firewall.
De méést betrouwbare manier om je snelheid te testen is om in safemode op te starten, rechtstreeks bekabeld aangesloten op het modem met 1 PC, en dan een bestand downloaden van nieuwsgroepen. Heb je daar geen beschikking over, kun je het bijvoorbeeld hiermee proberen: http://speedtest.bbned.nl/. Vergeet niet dezelfde test enkele malen te herhalen.
Gewijzigd door Decibert op 02-07-2009 17:26
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie