obey-robots.txt
08 December 2016, 06:59
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken

Storing en reparatie

rob_ingrid
Hoe lang mag het duren, als je een storing gemeld hebt, dat de monteur komt? We hebben dinsdag de storing gemeld vervolgens komt de maandag in de week erop de monteur. Bijna een week dus geen internet en telefoon.
 
Zippo
Weet niet of er een minimale response tijd voor staat. Echter je kunt de dagen dat je niet van je abonnement gebruik hebt kunnen maken reclameren. Moet je wel contact opnemen met de hel(p)desk.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
mesa57
Bij een consumentenabonnement staat daar 4-5 werkdagen voor.
 
rob_ingrid
Ik vind dat nogal wat 4 a 5 werkdagen, zeker omdat we steeds meer belangrijke dingen doen via internet zoals b.v. internet bankieren of bestuurlijke zaken regelen.
Ook het onderhouden van contacten gaat vaak via internet of de telefoon, zoals met onze dochter die nu een stage heeft in Ghana.
We zijn nu dus 6 dagen verstoken van internet en telefoon en dat vind ik eigenlijk te lang!
 
mesa57
Als de verbinding zo belangrijk is, sluit dan een zakelijk abonnement af. Alternatief is verder een extra adsl aansluiting bij b.v. tele2 afsluiten (30,- per maand). Dan ben je praktisch altijd verzekerd van internet en telefonie.
 
rob_ingrid
Dat is volgens mij toch de omgekeerde wereld.
Ik koop een dienst van ziggo en die dienst word op dit moment niet geleverd en dan mag je toch verwachten dat dat binnen afzienbare tijd opgelost word (dat vind ik binnen 1 a 2 werkdagen). Een alternatief is wel overstappen en daar beraden we ons nu op.
 
mesa57
Ik weet niet waar je naar wilt overstappen, maar adsl providers hanteren dezelfde voorwaarden. In de Ziggo consumentenvoorwaarden staat dat ze een storing zo snel als mogelijk, zonder enige tijdsopgave, oplossen. Bij Ziggo hangt dat van de monteursplanning af. Als je mazzel hebt staan ze de volgende dag voor de deur, maar soms kan het 5 werkdagen duren. Bij een ander is het niet anders tenzij je een zakelijk abonnement neemt.
 
MisterSenseo
Ga naar Alice,als je daar een storing hebt doen ze na jouw telefoontje na 14 dagen nog niks en maken ze dan pas een ticket aan............om daarna nog niks te doen.......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
rob_ingrid
Gerepareerd!!
Versterker op de muur kapot en een losse er tussen gezet.
Het hele karwei duurde nog geen 5 minuten en ik had al aangegeven dat het de versterker moest zijn.
Nu die 6 dagen maar even reclameren.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing en reparatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing 15 21-11-2016 23:31
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
storing bij Ziggo Meel servers Storing 5 04-02-2016 14:34
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:16:58
| Black Tiger05:43:34
| fblemans07:32:29
| Puma08:04:30
| Matty08:11:21
| Zippo10:17:30
| Bitfreak11:18:39
| emiliovisser11:35:22
| buijs11:40:38
| Justin2313:05:19
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan