obey-robots.txt
06 December 2016, 13:06
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Kabelbedrijf Ziggo biedt mobile internet. Klanten kunnen nu abonnementen kopen om ook buitenshuis te internetten per laptop of tabletcomputer.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ziggo mail op je mobiel

Daniel1975
Ik krijg op geen enkele manier Ziggo mail op mijn mobiel.
Ik wil graag de berichten binnenhalen en een kopie op de server laten staan.
Welke instellingen moet ik gebruiken? Als ik de servers pak die ook in Outlook staan zeg het dat de server niet reageert.
Gaat om een HTC Legend.

MisterSenseo
Gebruik je wel voor uitgaande mail de SMTP server van je mobiele aanbieder ?
smtp.ziggo.nl werkt niet op je GSM
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Daniel1975
Nee, ik gebruik de smtp van ziggo.
Die smtp kan ik dus waarschijnlijk op de vodafone site vinden?

Stefan73
Ik heb ook een HTC HD2 toestel en ook ik krijg geen ziggo mail binnen ondanks dat ik voor uitgaande mail de vodafone smtp gebruik mijn hotmail en zakelijke outlook werken feilloos alleen ziggo krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat iemand tips??

Daniel1975
Ik krijg inmiddels alles wel binnen, maar verzenden lukt niet.
Webmail van Ziggo werkt ook niet op een foon, zit dus iets niet helemaal lekker daar.

Stefan73
Daniel dan bij jij al verder dan ik krijg nog steeds geen ziggo mail binnen en kan ook niks versturen.
Wil jij mij de instellingen die jij hebt doorgevoerd doorgeven aan mij.
Misschien dat ik daarmee geholpen ben

Stefan73
Beste Nico ik heb inderdaad zoals u aangeeft de instellingen ingevoerd mijn ingaande mail zoals bij Ziggo staat en voor de uitgaande mail mijn vodafone gegevens de foutmelding die ik krijg als ik iets wil versturen is: kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen. Tik op instellingen om de verbindingsinstellingen te wijzigen.
Als ik daar op tik krijg ik vodafone live instellingen te zien naar mijn mening staan deze goed omdat ik gewoon internet heb en mijn hotmail en outlook wel feilloos werken.
Dus ik weet niet wat er mis gaat in deze.

Stefan73
Update geen ziggo mail op htc hd2
Het ligt aan de proxyinstellingen als ik deze uitzet kan ik mail versturen.
De keerzijde is dan werkt mijn hotmail en outlook mail niet meer ook internet werkt dan beperkt dus ook geen optie.
Na telefonisch contact gehad te hebben met Vodafone deze zeggen dat het aan Ziggo ligt omdat deze waarschijnlijk geen proxy ondersteund.
Met Ziggo gebeld daar krijg ik als reactie wij ondersteunen geen smartphone's ook lekker makkelijk mijn inziens.
Als laatste met HTC gebeld waar ik overigens erg klantvriendelijk en professioneel te woord gestaan ben.
Na ening overleg werkt de combinatie Vodafone met Ziggo niet.
be beste medewerker zei ook met KPN klanten dezelfde problemen te hebben daar wil wel eens helpen de instelling te veranderen waarnu staat live.vodafone.com deze te veranderen in internet of helemaal niks in te vullen.
Ikzelf laat het maarzo gebruik wel mijn hotmail account.
Maar voor degene die wel Ziggo mail willen ontvangen kunnen dit proberen je komt daar door op menu start de te klikken dan 2x verbindingen selecteren en dan op volgende klikken en je bent bij de instellingen zoals boven beschreven.
Ik vind het tot slot wel kwalijke zaak dat anno 2010 Ziggo niet capabel is om smart phone's te ondersteunen.

Daniel1975
Stefan73 schreef:

Met Ziggo gebeld daar krijg ik als reactie wij ondersteunen geen smartphone's ook lekker makkelijk mijn inziens.
Als laatste met HTC gebeld waar ik overigens erg klantvriendelijk en professioneel te woord gestaan ben.
Na ening overleg werkt de combinatie Vodafone met Ziggo niet.
be beste medewerker zei ook met KPN klanten dezelfde problemen te hebben daar wil wel eens helpen de instelling te veranderen waarnu staat live.vodafone.com deze te veranderen in internet of helemaal niks in te vullen.

Geen smartphones ondersteunen anno 2010? Dat is wel heel belachelijk.
Was er al bang voor.
Kan iemand ook uitleggen waarom ziggo webmail niet werkt op een telefoon, terwijl alle andere webmail-varianten het wel gewoon doen?

Noci
Het is mij gelukt. Ik ben bij vodafone en gebruik een htc legend en heb een ziggo account. Kijk voorals op de Vodafone site voor de instellingen. Ik kon niets verzenden. Lag aan de server voor uitgaande mail.
Nu mijn inlognaam voor vodafone gebruikt (is mijn tel.nmr.) dan het wachtwoord dat ik gebruik voor vodafone en authsmtp.vodafone.nl.
Stuur maar een pb als je de instellingen wilt hebben.

gr. Nico

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo mail op je mobiel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 2 06-12-2016 12:54
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Ziggo afstandbediening koppelen met Philips tv Algemeen 2 10-11-2016 16:02
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:11:36
| Zippo00:14:22
| kezeltje00:43:30
| Desmark01:18:42
| buijs03:20:15
| jlebbink04:47:17
| Gilex05:55:18
| Matty11:45:38
| Drenthe201611:55:43
| Monteur_kees13:31:07
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan