obey-robots.txt
02 December 2016, 19:04
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Vragen over Ziggo

Rampestampertje
Ik ben nu nog bij XS4ALL en ben totaal niet tevreden over hun. Sinds de snelheidsverhoging gaat er van alles mis. Ik kan bv nog maar met 4 mb downloaden en ook dan stoort de telefoon heel erg... Dit is inmiddels bewezen en ze hebben het zelf gehoord én gezien, maar zeggen dat ze niets kunnen doen.
Ik betaal nu 65 circa per maand en dat vind ik wel heel erg veel voor iets wat heel slecht is.

Nu ben ik van plan om maar Ziggo te gaan, maar zit nog met een paar brandende vragen en wil daar een eerlijk antwoord op. Dus niet van een Ziggo medewerker die betaald wordt om te zeggen dat alles zo goed is, nee een eerlijk antwoord.

1. is 's avonds de snelheid net zo snel als overdag (vanwege dat er meer mensen op zitten.
2. is het internet stabiel zonder je er steeds uit gegooit wordt
3. kan ik naar hartelust downloaden zonder ik daar gezeur over krijg
4. is de telefoonverbinding goed en zonder storingen
5. is de snelheid wel zo wat ze beloven (niet zoals xs4all 16 beloven en 4 geven)

bedankt voor je medewerking

McBeukie
1. ja de snelheid is eigenlijk altijd goed.
2. ja internet is meestal stabiel
3. ja dat kan, doe ik al jaren
4.ja telefoon werkt altijd goed bij mij.
5. ja 20mb is meestal ook 20mb maar nooit veel lager.

Realistisch gezien heb ik bij Ziggo eigenlijk nooit noemenswaardige problemen gehad. Ik ben 4mnd geleden overgestapt naar Tele2 en ga nu weer terug naar Ziggo per 10 juli.Ik vind het internet stabieler de tv beter en je krijgt de downloadsnelheid waar je voor betaald. Kijk maar bij alle adsl providers is het TOT 20mb. Bij Ziggo is het 20mb.Maar goed het is overal wel eens wat. Maar ik zou zeggen doen. bevalt het niet kun je elke maand opzeggen, maar ik denk niet dat je dat snel doet bij Ziggo.

Succes met je keuze.
Gewijzigd door McBeukie op 20-06-2010 19:53
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

Rampestampertje
Tv wil ik niet, helaas moet ik die er bij nemen van Ziggo, dat vind ik dus wel een mindere kant, ik heb namelijk schotel waar ik zeer tevreden over bent 19 euro pm en je hebt tig zenders en heel veel hd tv en daar ben ik zeer tevreden mee... ze hadden me één keer een rot geintje geflikt, maar dat hebben ze gelijk weer goed gemaakt, dus geen probleem met canal digitaal.
De snelheid van Ziggo gaat binnenkort ook weer omhoog...

een maandje proberen vind ik zelf een heel duur geintje bij Ziggo, want bij hun moet je aansluitkosten betalen 30 euro..., persoonlijk vind ik dat een beetje erg overdreven veel. Ze zouden blij moeten zijn dat er een klant komt... een maandje proberen komt zo op 90 euro! Vind ik wel duur om te proberen, vandaar ik deze vragen zeker wil weten.

Maar waarom ben jij naar Tele2 gegaan als je tevreden bent over Ziggo?
Gewijzigd door Rampestampertje op 20-06-2010 20:10

McBeukie
ik ben bij Tele 2 toen ingegaan op de hdtv aktie met harddisk recorder in bruikleen, Ziggo wilde die mij toen niet voor de aktieprijs geven die een nieuwe klant wel zou krijgen, dus toen ben ik overgestapt maar de tv kwaliteit van Ziggo is gewoon veel beter en internet is 20mb bij tele2 is 20mb bij mij hooguit 12mb en als ik de tv dan aanzet wordt het 8mb want de tv gaat van je internet snelheid af. Dus vandaar dat ik heb opgezegd en terug ga naar Ziggo..
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

mesa57
M.b.t. internet worden er veel problemen uit Noord Holland gerapporteerd momenteel. Ik weet niet of dit individuele of provincie wijde problemen zijn.
Ik zelf zit in de prov. utrecht en heb 1x een probleem gehad wat na een week opgelost was.

Rampestampertje
Ik zit in overijssel en hier is het echt een drama met die adsl en dat voor 64 pm... ik heb de telefoon hard nodig vanwege ik veel ziek ben, heb wel een mobieltje, maar heb een hekel aan dat ding.
een echte telefoonstoring heeft xs4all niet, tis alleen dat als je gaat downloaden de hele boel op tilt slaat en de router opnieuw moet starten en als je gaat bellen moet je het downloaden stil zetten...én je moet niet gaan internetten. Nog erger is is dat de medewerkers van xs4all dit gehoort hebben én gezien! trieste is is dat ik momenteel met 4 mb zit... en als ik dan hoor dat ziggo met 18 zit en binnnkort hoger... voor het zelfde geld... dan vergaat mij het lachen.
die storing in noordholland ik hoop dat het dan niet hier komt...

Waar ik nu zo bang voor ben? ik zat vroeger bij @home.... en dat was heel erg slecht met twinner

Zippo
Bij @home ben ik na 6 weken geen internet ook weggegaan. Ik heb heel wat jaartjes zonder al te veel problemen bij Wanadoo, Orange, Online gezeten.

Toen ik las dat alles in 1 plus naar 30 megabit opgetrokken zou worden ben ik overgestapt.

Het eerste min puntje bij Ziggo is dat de beloofde 30 megabit teruggedraaid is naar 20 megabit. Er komt nog wel een schamele verhoging naar 22 megabit als doekje voor het bloeden.

Ik vind in feite dat ik door Ziggo met deze informatie op het verkeerde been ben gezet. Om nu terug te keren naar Online geeft weer zoveel romp slomp dat ik het er maar bij laat zitten. Ik ben er echter nog wel verbolgen over.

Alleen als je in een plaats woont waar Ziggo moet concurreren met glasvezel krijg je wel hogere snelheden. Angry

De klanten service van Ziggo had/heeft een slechte naam. Mijn ervaringen zijn echter positief, keurig en adequaat geholpen. Bovendien kun je als abonnee gratis de helpdesk bellen.
Gewijzigd door Zippo op 20-06-2010 22:07
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Rampestampertje
Dus op de snelheid na, ben je tevreden. De helpdesk van xs4all is ook gratis. en 22 vind ik lekker snel, ook al is je meer belooft. mij werd 16 belooft en ik zit op een schamele 4

MisterSenseo
Telefoon loepzuiver,helpdesk tot nu toe correct netjes en behulpzaam,downloaden is zonder limiet,snelheid hieronder......dag en nacht gelijk en deze meting was geen uitzondering maar altijd rond dezelfde waarde.........en dat voor 66,50..........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

McBeukie
Tja en die 22mb gaat vast wel weer een x naar 30mb hoop ik en anders gewoon je abbo even verhogen naar alles in 1 extra is zo gebeurd toch . En idd helpdesk gratis ik vind ze ook vriendelijk dus dat komt wel goed bij Ziggo volgens mij..Ik zou zeggen Rampestampertje stap over en neem de kabel televisie voor lief want alles in 1 is maar 1.50 euro duurder dan allleen internet en bellen bij Ziggo.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vragen over Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Ziggo afstandbediening koppelen met Philips tv Algemeen 2 10-11-2016 16:02
ziggo bellen - altijd extreem druk Storing 4 07-11-2016 15:41
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 5 22-10-2016 22:23
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:24:58
| Desmark02:22:33
| MisterSenseo03:39:28
| bertusdh04:37:34
| Black Tiger07:09:02
| Gilex08:38:41
| jlebbink10:38:10
| frankgr17:48:19
| Bitfreak20:58:38
| Hefaistos21:28:03
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan