obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Latency probleem
Motu828
Beste forumbezoekers,

Hallo allemaal, hopelijk kan men mij helpen want ik snap er niets van.

Voorheen had ik telfort internet 20mb en ik speelde vrij regelmatig het multiplayer spel Call of duty modern warfare 2 en dat verliep prima.
Omdat wij al digitale tv hebben van ziggo dacht ik dat het makkelijker zou zijn als ik mijn internet en telefonie ook bij ziggo zou pakken en dat hebben we gedaan. Op zich werkt dit allemaal prima, we kunnen altijd bellen, tv kijken en internetten, dus dat is gewoon goed.
Alleen er is 1 probleem, sinds we ziggo internet hebben loopt mijn multiplayer spel niet zo geweldig meer. Heb erg veel last van latency met ziggo, hoge ping, etc.

Telfort internet 20 mb ging mijn spel veel vlotter nu heb ik 120 mb (6x sneller) en mijn spel loopt online erg slecht.
Heb verder geen achtergrond programma's lopen zoals scanners, torrents of andere downloads. Mijn pc is spyware vrij, kabels zijn goed aangesloten en mijn modem is voorzien van de nieuwste firmware.
[img]857067715[/img]

Hoe kan dit??

Alvast bedankt
 
Undertaker
Speel je wel op de Zelfde servers?! Want wat je laat zien op je Speedtest ziet er keurig uit!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Motu828
Het spel pikt zelf een server uit.
Je kunt onder het gamen ook je ping bekijken alleen dit is niet in cijfers weergegeven. In dit spel staat het in streepjes, 5 groene streepjes wil dan zeggen dat je ping erg goed is. ik zit meestal op 4 of 3 streepjes en toch heb ik erg veel last van de zogenoemde "lag"

Hoe kan het nou want ik heb toch een dikke 120 mbit snelheid..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Latency probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl Storing : 11 21-11-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Chromecast audio probleem WiFi, draadloos netwerk : 1 13-10-2016
Probleem met coax aarden? Algemeen : 4 09-08-2015
Download snelheid probleem Snelheid : 3 13-05-2015
Advertentie