obey-robots.txt
09 December 2016, 20:23
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Telefoon en Internet valt uit

joop7890
Met grote regelmaat valt de telefoon en internet uit.
Uiteraard onder het bellen of internetten.
Na enige seconden tot pakweg 1 minuut is de verbinding dan weer hersteld.
Afgelopen maandag 22/6 is de monteur geweest. Hj constateerde een fout in het AOP en heeft dat helemaal vernieuwd. Helaas doet zich het probleem nog steeds voor. Zelfs 1 uurtje geleden tijdens contact met de helpdesk viel de telefoon uit. Even later weer contact gekregen en kreeg als advies de modem te resetten. 4 van de 5 telefoontjes vallen uit en tegelijkertijd valt internet uit.
Maar ik kan toch niet 4 van de 5 keer de meterkast in duiken.
Ik heb een Arris 702b/CE. Tel. 045-56xxxxx (ook pas een nieuw telefoontoestel gekocht, speciaal voor Ziggo).
Allemaal aardige mensen bij de helpdesk, daar niet van, maar ik kom geen stap verder.
Is er een soort van storingsanalyse die te hulp kan komen?
Alvast bedankt voor alle hulp.
Joop uit Heerlen

Edit MisterSenseo : Uit veiligheidsoverwegingen maar even de persoonsgegevens verwijderd,ook foute mensen kunnen dit lezen...........;)
AUB alleen Uw persoonsgegevens in privébericht aan één van de Ziggo Webcare Officials doorgeven,zij springen er discreet mee om..........;)
Gewijzigd door MisterSenseo op 27-06-2010 00:09
 
mesa57
Ziggo kan op afstand storingsanalyse doen, maar blijkbaar zien ze niks bij jou.
Zou je eens een tracert naar www.google.nl kunnen doen en het resultaat hier posten ?
 
joop7890
MisterSenseo
Bedankt voor de alertheid.
Zondag 08.00 uur geen telefoon en internet.
Op verzoek tracert gedaan, resultaat 'kan tracert net omzetten'.
Na twee minuten weer verbinding.
Voor tracert zie bijlage.
 
Nel
Hallo.
Mijn telefoon ligt er ook uit en als ik mijn pc opstart moet ik eerst netwerkverbinding aanklikken om die te herstellen. Dan met moiete vaak internet terug.

Mag ik weten wat ...tracert is? Zou dat mijn probleem ook kunnen oplossen?
 
mesa57
De tracert lost het probleem helaas niet op. Wat het wel doet is aangeven welk pad er doorlopen wordt naar een bepaalde server en vervolgens kun je met ping nagaan welke server nou het probleem geeft.
 
Nel
Dank je voor het antwoord. Heb geen idee wat je dan moet doen maar heb al een monteur gehad hier en een nieuw modem en ga ze maar weer eens achter de broek aan zitten.
Er zijn diverse mensen in IJmuiden die ditzelfde probleem hebben. Alleen zijn dat mensen die geen zin hebben te bellen ( vertellen ze mij) want ze internetten niet vaak. Jammer want dan komen ze er misschien wel achter.
Ik heb dat ook gemeld aan Ziggo maar die kunnen daar niets mee.

Dank je voor je antwoord en fijne zondag.

Nel
 
mesa57
Heel vervelend zeg. Ik hoop dat Ziggo er wel wat aan gaat doen.
 
joop7890
Beste mensen
Mijn probleem is opgelost.
Dit onderwerp kan dus worden afgesloten (wie doet dat of hoe gaat dat?)

Probleem was: Steeds uitvallen van telefoon en internet.
Helpdesk was vriendelijk maar had geen oplossing.
Tweemaal een monteur ter plaatse geweest.
1e maal het AOP (aansluitpunt in meterkast) vervangen.
Probleem bleef.
2e maal een monteur met slim meetkastje ter plaatse.
Deze (vakman) constateerde dat op 83 meter van mijn woning een "verbinding klapperde".
M.a.w. ik woon in een appartement en in de toevoerkabel naar dat appartement zat op 83 meter afstand een slechte verbinding. Die kabel is eigendom van de appartementbewoners.
Na enig zoekwerk en onder de grond duiken werd de verbinding gerepareerd.
Het probleem is over. De kwaliteit en betrouwbaarheid heeft zich de afgelopen weken tevens bewezen

Conclusie:
Het hoeft niet altijd aan Ziggo te liggen.
De Ziggo helpdesk kan niet alle problemen oplossen.
Woon je in een appartement wijs de monteur dan op een mogelijke toevoer leiding (kabel) die eigenlijk van jouw is.

Bedankt iedereen voor de reacties en het meedenken.
Joop
 
MisterSenseo
joop7890 schreef:
Beste mensen
Mijn probleem is opgelost.
Dit onderwerp kan dus worden afgesloten (wie doet dat of hoe gaat dat?)


Bij deze............Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon en Internet valt uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internet+telefoon Algemeen 22 02-12-2016 11:55
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| kezeltje00:59:35
| Black Tiger01:00:52
| Zippo01:47:01
| MisterSenseo01:56:57
| ArieBuu02:23:32
| Desmark06:30:08
| Tomar07:55:24
| knilleske08:19:43
| gerrelle09:43:11
| Gilex09:48:24
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan