obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging Alles in een extra
dennisveninga
tot nu toe nog steeds dezelfde snelheid als wat ik laatst heb gepost bij 'zeer traag internet' ..
Snelheid is momenteel 81Mbit down, 8,5Mbit up..

en NOG niet uitgevallen sinds gister
 
harryd
Klopt
ik zit in een ziggo gebied
10km van sneek
helpdesk zegt alleen maar dat ik moet afwachten want er wordt aan gewerkt.....
nogmaals de down is 78 maar de upload blijft steken op 4.6
bedankt voor reactie,s
harry
 
jackson
@Mister Senseo

Quote

Ik weet niet of je het weet hoor maar je betaalt voor 50/5 en je krijgt gratis een verhoging van je snelheid


Als jij het altijd zo blijft bekijken, ik niet, ik betaal per 1 juli voor 80/10 en als dan je up niet eens de 5 haalt dan ga je toch niet zeggen, maakt niet uit want het is toch gratis verhoging, trouwens het abbo geld is per 1-1-2010 verhoogt dus "gratis" ???
256 kbitps is @home mee begonnnen en elke verhoging was ook gratis maar het abbo geld is niet hetzelfde gebleven Wink
 
MisterSenseo

Quote

jackson schreef:
@Mister Senseo

Quote

Ik weet niet of je het weet hoor maar je betaalt voor 50/5 en je krijgt gratis een verhoging van je snelheid


Als jij het altijd zo blijft bekijken, ik niet, ik betaal per 1 juli voor 80/10 en als dan je up niet eens de 5 haalt dan ga je toch niet zeggen, maakt niet uit want het is toch gratis verhoging, trouwens het abbo geld is per 1-1-2010 verhoogt dus "gratis" ???
256 kbitps is @home mee begonnnen en elke verhoging was ook gratis maar het abbo geld is niet hetzelfde gebleven Wink


Je betaalt niet voor 80/10,je betaalt voor 80 Mbit internet,want er is totaal geen enkele garantie op upload,maar goed,ga lekker de strijd aan,je gaat hem verliezen........ik heb die regels ook niet gemaakt.
Waar het eigenlijk om gaat is dat het nog niet werkt zoals het hoort,men werkt eraan...................zo waren er ook 16 miljoen bondscoaches en er was er maar 1 die het allemaal gedaan heeft,wij aan de zijlijn weten het allemaal zo goed,terwijl de monteurs van Ziggo er alles aan doen om het werkend te krijgen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging Alles in een extra', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Advertentie