obey-robots.txt
02 December 2016, 19:05
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Windows 7 Netwerk & Internet Drop-Outs

kklijer
Mijn Probleem is dat ik vaak mijn DRAADLOZE netwerk & internet drop-outs ondervind.
in het begin was het als ik grote bestanden ging downloaden.
Maar nu zelfs tijdens het normaal surfen.

Ik gebruik een netwerk programma van Cisco ' Cisco Network Magic '
En telkens keer krijg ik melding dat de Lokale Netwerk Verbinding Verbroken is.
Ik woon sinds kort ook op mezelf en heb de Ziggo Alles-in-1-Plus met de Ubee Modem V3200
Bij mijn ouderlijke huis had we gewoon de basis maar daar ondervond ik geen dropouts.

Ik heb met mijn Symantec Backup Exec System Recovery héél vaak mijn notebook recoverd
Ook heb ik 5 keer mijn notebook her-installeert.ook heb ik altijd nieuweste drivers gebruikt via de website en Driver Genius.

Mijn draadloze router is van Sitecom De Sitecom WL-303 (ik weet niet wat de Wan snelheid is.)

Ik heb van alles geprobeerd ook de wifi adapter settings aan te passen en wifi chanel te veranderen ( 1 tm 13)
ik heb problemen met mijn Draadloze verbinding en met vaste lijn.

ik ben een beetje door mijn ideeën doorheen.
Zou ik een nieuwe W-Router moeten aanschaffen?

Meer info over mijn notebook

PC Wizard 2010 Versie 1.95
------------------------------------------------------------------------------------------

Eigenaar: Microsoft
Organisatie: Microsoft
Gebruiker: Mali
Besturingssysteem: Windows 7 Enterprise Professional Media Center 6.01.7600
Rapportdatum: dinsdag 24 augustus 2010op10:41

------------------------------------------------------------------------------------------


<<< Systeemoverzicht >>>
> Moederbord : TOSHIBA Portable PC
> Chipset : Intel GM45/GM47
> Processor : Intel Core 2 Duo Mobile T5800 @ 2000MHz
> Fysiek Geheugen : 3072MB
> Videokaart : Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family
> Harde Schijf : Western Digital WD2500BEVS-26UST0 ATA Device (250GCool
> CD-Rom Station : MATSHITA DVD-RAM UJ880AS ATA Device
> CD-Rom Station : JOL HE7CL2BSX SCSI CdRom Device
> CD-Rom Station : MagicISO Virtual DVD-ROM0000
> Monitor Type : N154I3-L03 - 15 inches
> Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RTL8101 PCIe Fast Ethernet Adapter
> Netwerkkaart : Intel Wireless WiFi Link 5100 (AGN)
> Besturingssysteem : Windows 7 Enterprise Professional Media Center 6.01.7600 (64-bit)
> DirectX : Versie 11.00
> Windows Performance Index : 3.2 AAN 7.9

------------------------------------------------------------------------------------------
***** Einde van rapport *****
Gewijzigd door kklijer op 04-02-2011 16:43
 
kklijer
Iemand enige idee?
 
Zippo
Ik heb hier zelf ook last van op een laptop met Windows 7.
Ik ben er nog niet achter wat het kan zijn, maar vermoed dat de wireless connection service van tijd tot tijd moeilijk doet.

Gebruik je de windows firewall of een andere firewall?
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
MisterSenseo
Zippo schreef:
Ik heb hier zelf ook last van op een laptop met Windows 7.
Ik ben er nog niet achter wat het kan zijn, maar vermoed dat de wireless connection service van tijd tot tijd moeilijk doet.

Gebruik je de windows firewall of een andere firewall?


Wat je zou kunnen proberen,wat ik als eerste van standaard afhaal,is de vernieuwingstijd van passwoord,staat standaard op 3600 sec en zet ik altijd op 7200 sec,misschien doet dat de trick wel.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
kklijer
Zippo schreef:
Ik heb hier zelf ook last van op een laptop met Windows 7.
Ik ben er nog niet achter wat het kan zijn, maar vermoed dat de wireless connection service van tijd tot tijd moeilijk doet.

Gebruik je de windows firewall of een andere firewall?


Idd,ik gebruik gewoon Microsoft Security Essentials lekker simpel.
maar op mijn vriendins notebook wat ik net op getest hebt (verse installatie,alleen drivers geïnstalleerd) zodra mijn internet uitvalt valt die van haar ook uit.

ik denk dat het aan de router ligt,of zou de sitecom WL-303 niet de doorvoer goed kunnen doorvoeren?
 
Zippo
Als je veel download slibt je router dicht! Zie het als een snelweg waar file ontstaat, de auto's zijn de ip pakketjes in deze vergelijking.

Stel je download prg eens wat rustiger in, minder connecties etc.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
kklijer
Zippo schreef:
Als je veel download slibt je router dicht! Zie het als een snelweg waar file ontstaat, de auto's zijn de ip pakketjes in deze vergelijking.

Stel je download prg eens wat rustiger in, minder connecties etc.


Ja oké dat begrijp ik heb de threads op 2 staat.
maar ook als ik niets binnen haal,puur surfen,gaat die ook op klippen.

Mail sturen naar Sitecom Support? heb 10 jaar garantie hehe
 
Zippo
Ik heb als test alle draadloze verbindingen op niet automatisch verbinden gezet, behalve natuurlijk het gewenste draadloze netwerk. Dit leek iets beter te gaan, maar gaf nog steeds verlies van verbinding.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
moeskoetie
kklijer schreef:
Iemand enige idee?


ik heb de laatste week ook veel problemen gehad met mijn sisco wrt220 met verbinding met labtops.
ik heb nu de instelling alleen wireless G aangezet met een kanaal 11.
nu werkt het allemaal direct.
dus misschien een idee?
2902091737
 
MaXMhZ
Draadloze apparaten uit de buurt van de router houden (DECT telefoons en basis stations, mobieltjes etc.

Met inSSIDer even kijken op welke kanalen het rustig is, en dat kanaal instellen in de router. Denk er aan Wireless N mag sneller zijn, het heeft ook een veel groter bereik en is dus veel gevoeliger voor storing van buiten.Kijk ook even in de router of er niet iemand van buiten aan het meeliften is op jouw verbinding. Stel ALTIJD zelf de SSID netwerk naam in. NOOIT de standaard naam gebruiken. Anderen gebruiken deze misschien ook, en dat geeft verwarring en storingen.

Suc6!

Oh, en het lijkt er op dat Ziggo ook in heel veel gebieden bezig is met het overzetten naar hogere snelheden. Dit geeft heel veel (en grote) fluctuatie in snelheden.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Windows 7 Netwerk & Internet Drop-Outs', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internet+telefoon Algemeen 22 02-12-2016 11:55
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:26:22
| Desmark02:23:57
| MisterSenseo03:40:52
| bertusdh04:38:58
| Black Tiger07:10:26
| Gilex08:40:05
| jlebbink10:39:34
| frankgr17:49:43
| Bitfreak21:00:02
| Hefaistos21:29:27
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan