obey-robots.txt
03 December 2016, 14:43
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

sinds 16-05-08 verbindingsproblemen internet en telefonie via kabel

avgrinsven
Ik heb/ had kabel-internet bij Orange/ T-mobile via Casema nu Ziggo en telefonie bij Casema nu Ziggo. Vanaf 16 mei 2008 heb ik overdag van ongeveer 8:00 uur tot ongeveer 17:30 uur geen internet en geen telefonie. Televisie doet het wel gewoon via de kabel.

Op het Motorola SBV5120E Surfboard Cable Modem zijn Power en DS constant groen aan; US knippert groen; Online, Tel1 en Tel2 zijn uit en Link is oranje aan. Ik doe dan wat er aangeraden wordt: de stekker uit het modem en 20 seconden wachten (ik wacht soms wel een minuut), dan de stekker er weer in, zodat het modem zich reset. Vervolgens blijft het modem weer steken bij een knipperend US lampje. Tegen 17:30 uur heb ik ineens weer verbinding, en dat elke dag!

Bij de Ziggo helpdesk doen ze net of hun neus bloedt, ze zeggen dat ze niet weten hoe het komt, maar ik vind het een beetje verdacht, dat ik op gezette tijden geen verbinding heb! Ondertussen heb ik € 30,- uitgegeven aan mobiele kosten om de helpdesk te bellen en ik heb al 12 dagen overdag geen telefoon en geen internet. Nu sturen ze een monteur langs, omdat het kastje waar de coaxkabel uit komt verouderd zou zijn. De beste man komt morgen, dus ik ben benieuwd naar de uitkomst, ik post die hier als alles voorbij is.
Gewijzigd door avgrinsven op 27-05-2008 18:59
 
Jovel
ook hier graag, meld u klacht via:

http://www.coax.nl/feedback/
dan gaan wij er achter aan

vriemdelijke groet,

Jovel
 
tja
Een knipperend US (upstream) ledje duidt op een signaalprobleem. De monteur zal dit normaalgesproken kunnen oplossen.
 
avgrinsven
De monteur is net weg. Ik heb verbinding met internet en telefoon. Hij heeft een stokoud kastje aan de muur vervangen voor het nieuwste model en hij zei: "Ik heb even 220 door de kabel geblazen buiten."
Als ik morgen weer problemen blijk te hebben, dan moet waarschijnlijk de kabel in de muur vervangen worden.
De snelheid van de verbinding is er op vooruit gegaan! Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan...
Oh ja en wat moet ik nou doen met die 12 halve dagen geen internet- en telefoonverbinding? Declareren bij Ziggo??
 
avgrinsven
Het ziet ernaar uit dat de verbindingsproblemen die ik had, verholpen zijn. Ik wil nu alleen nog weten hoe ik restitutie kan krijgen voor de 12 halve dagen geen internet- en telefoonverbinding en voor de € 30,- mobiele telefoon kosten die ik gemaakt heb om de helpdesk van Ziggo te kunnen bellen. Of moet ik dat in een ander deel van dit forum voorleggen?
 
Zippo
Dit forum is geen onderdeel van het bedrijf Ziggo. Ziggo zelf heeft ook geen forum. Je zult dus de klantenservice moeten bellen of een brief schrijven om dit geld terug te krijgen.

Helaas heeft Ziggo geen webcareteam zoals UPC die dit soort problemen op de diverse websites oppakt.

Wel zou je nog via de kabelbelangenvereniging Coax het feedback formulier in kunnen vullen. Zij zullen het dan aankaarten bij Ziggo.

http://coax.nl/fe...

Blijf hier ook graag je voortgang posten.Cool
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
tja
Ziggo heeft wel een webcareteam, dat onder andere hier actief.

Restitutie aanvragen kan normaal ook via het klachtenformulier op de site.
 
avgrinsven
Shock Vanaf maandag 16 juni 2008 heb ik weer dezelfde problemen met mijn verbinding, alleen verschillen nu de tijdstippen waarop de verbinding wegvalt. Voor de rest precies hetzelfde probleem. Volgende week dinsdag komt er weer een monteur en die gaat waarschijnlijk de hele kabel vervangen. Verder heb ik restitutie kunnen krijgen, ik krijg een hele maand internetkosten terug en voor de mobiele kosten moet ik schriftelijk restitutie aanvragen.

Door al het gedonder heb ik mijn abonnement om laten zetten van Orange Basic naar Alles-in-1 Plus in de hoop dat het dan wat beter gaat. Dat gaat 25 juni 2008 in. Mijn snelheid gaat dan in ieder geval omhoog en de kosten zijn 80 cent lager. En ik ding nog mee met de aanbieding van 2 maanden gratis Digitaal Totaal pakket en een gratis digitale ontvanger. Toch nog wat positiefs!
Gewijzigd door avgrinsven op 19-06-2008 18:42
 
avgrinsven
De monteur van Ziggo is vanmiddag voor de tweede keer langs geweest en hij heeft geconstateerd dat de coaxkabel 5 meter vanaf het aansluitpunt in de muur van mijn huiskamer een 'lek' heeft. We zijn zelfs bij de onderburen gaan kijken of mijn coaxkabel bij hun de huiskamer weer in kwam, maar dat was niet het geval. Nu komt er een aannemer om de hele coaxkabel te vervangen. Ziggo neemt contact met mij op om een datum te prikken. De monteur heeft voor de tussen liggende tijd een noodvoorziening aangelegd, zodat ik gewoon internet en telefonie heb.

Word vervolgd...
Gewijzigd door avgrinsven op 24-06-2008 15:16
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sinds 16-05-08 verbindingsproblemen internet en telefonie via kabel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internet+telefoon Algemeen 22 02-12-2016 11:55
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Telefonie via TC7210 slecht vaak eenzijdige spraak Storing 4 14-10-2016 19:24
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:42:26
| buijs01:11:33
| Black Tiger01:32:14
| Desmark03:06:05
| Gilex03:21:46
| kezeltje04:24:50
| Zippo04:33:31
| Bitfreak05:13:02
| Puma05:44:10
| Justin2305:49:53
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan