obey-robots.txt
20 Augustus 2014, 12:41
Navigatie
Ziggo acties
Ledenenquête
Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden?

Upload tenminste 100%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 100% 26% [16 stemmen]
26% [16 stemmen]

Upload tenminste 75%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 75% 15% [9 stemmen]
15% [9 stemmen]

Upload tenminste 50%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 50% 42% [26 stemmen]
42% [26 stemmen]

Upload tenminste 25%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 25% 16% [10 stemmen]
16% [10 stemmen]

Upload zoals nu +/- 10%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload zoals nu +/- 10% 2% [1 stem]
2% [1 stem]

Stemmen: 62
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 02-01-2014

Enquête-archief
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken

i pad en ziggo instellingen

marcodg
geweldig die I pad maar ik krijg de mail niet aan de praat ..kan iemand me helpen
alvast dank marco

Ziggo Gebruikers
ooziggo
Ik kan je morgen helpen, dan is mijn moeder hier en neemt de iPad mee met de juiste ziggo-mail-instellingen. Was inderdaad geen makkie, maar troost je met de gedachte dat het kàn werken Wink

marcodg schreef:
geweldig die I pad maar ik krijg de mail niet aan de praat ..kan iemand me helpen
alvast dank marco

marcodg
hee dank voor je antwoord , ik wacht op je instellingen valt inderdaad niet mee Ziggo weet het zelf ook niet helaas.

alvast dank

ooziggo
Voor nu geef ik je de instellingen gebaseerd op die van mijn eivoon, zou toch ook ongeveer moeten werken:

Pop account gegevens:
Naam: <maakt niet uit>
Adres: <je ziggo-email-adres>
Beschrijving: <maakt niet uit>

Server inkomende post:
Hostnaam: pop.ziggo.nl
gebruikersnaam: <je ziggo-email-adres>
wachtwoord: <je ziggo-email-wachtwoord>

Server uitgaande post:
Hostnaam: smtp.ziggo.nl
gebruikersnaam: <leeg laten>(dit kan ook gevuld maar dan moet je SSL gebruiken in combinatie met Serverport 587 ipv 25)
wachtworod: <leeg laten> (dit kan ook gevuld maar dan moet je SSL gebruiken in combinatie met Serverport 587 ipv 25)
Gebruik SSL: uit (dit kan dus ook aan i.c.m. Serverpoort 587 en je mailadres als gebruikersnaam + bijbehorend wachtwoord)
Identiteitscontrole: Wachtwoord
Serverport: 25 (of 587 dus i.c.m. SSL aan en je mailadres als gebruikersnaam + bijbehorend wachtwoord )

Opm: voordeel van poort 587 met SSL aan en credentials aanmelden op de SMTP is dat in dat geval het zogenaamde relaying wordt ondersteund. M.a.w. je kunt mail versturen via Ziggo vanaf elk willekeurig netwerk zoals het Vodafone-mobiel datanetwerk.

Dan terug naar geavanceerd (laatste optie onder SMTP)

Inkomende instellingen
Gebruik SSL: uit
Verwijder van server: <wat je wilt>
Serverpoort: 110

marcodg schreef:
hee dank voor je antwoord , ik wacht op je instellingen valt inderdaad niet mee Ziggo weet het zelf ook niet helaas.

alvast dank

Gewijzigd door ooziggo op 13-10-2010 16:43

marcodg
Hi

Hee dank voor je instellingen de i pad draait ...en er is iemand zeer content

nogmaasl dank voor je hulp.

groetjes Marco

deromijntjes
ooziggo bedankt, na maanden zoeken en proberen heb ik instellingen van KPN op mijn iphone niet voor elkaar gekregen m.b.t. uitgaande mail.

Vandaag ben ik overgestapt naar Ziggo en wilde ik mijn iphone instellen en vond ik je antwoord op een vraag op dit forum, ziggo werkte in 1 keer en meteen instellingen voor KPN ook, die heb ik nog een paar dagen!!

Geweldig kan ik andere mensen/vrienden ook blij mee maken!! TOP gedaan en bedankt voor het vermeldenSmile.

Onderstaande is zeer belangrijk, dat is nl. wat ik altijd heb gezocht:

Server uitgaande post:
Hostnaam: smtp.ziggo.nl
gebruikersnaam: <leeg laten>(dit kan ook gevuld maar dan moet je SSL gebruiken in combinatie met Serverport 587 ipv 25)
wachtworod: <leeg laten> (dit kan ook gevuld maar dan moet je SSL gebruiken in combinatie met Serverport 587 ipv 25)
Gebruik SSL: uit (dit kan dus ook aan i.c.m. Serverpoort 587 en je mailadres als gebruikersnaam + bijbehorend wachtwoord)
Serverport: 25 (of 587 dus i.c.m. SSL aan en je mailadres als gebruikersnaam + bijbehorend wachtwoord )

Opm: voordeel van poort 587 met SSL aan en credentials aanmelden op de SMTP is dat in dat geval het zogenaamde relaying wordt ondersteund. M.a.w. je kunt mail versturen via Ziggo vanaf elk willekeurig netwerk zoals het Vodafone-mobiel datanetwerk.

Dan terug naar geavanceerd (laatste optie onder SMTP)

Inkomende instellingen
Gebruik SSL: uit
Verwijder van server: <wat je wilt>
Serverpoort: 110

Ziggo Gebruikers
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'i pad en ziggo instellingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Voip icm Ziggo Z1 Eigen telefoon netwerk 37 20-08-2014 08:58
ZIGGO BAPP en SAMSUNG GALAXY S4 Algemeen 13 19-08-2014 22:40
ZIGGO BAB en android smartphones Ziggo Gebruikers Groep 3 17-08-2014 18:27
Storing Ziggo app IOS Storing 1 16-08-2014 22:50
Ziggo tv app werkt niet Algemeen 4 11-08-2014 21:44
Goedemiddag bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
kobus1960< 5 mins
Zippo01:01:05
briolet02:49:44
Desmark03:14:46
bbos7203:41:49
MisterSenseo05:14:20
Gilex05:30:42
Black Tiger11:09:39
BMP13:18:20
oggiz13:37:01
Laatste Artikelen
PHP-Fusion
Nieuwe regels voor v...
Ziggo Mail / Email i...
Ubee Stappenplan rou...
Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogt zijn om een bericht te plaatsen.

18-08-2014 16:56
Nee idd LOL

18-08-2014 12:36
Dat zal in ieder geval geen komkommer salade zijn ...

16-08-2014 10:18
ROFL Ik heb wat in gedachten maar dat zal ik hier niet neerschrijven.

15-08-2014 23:09
Ik weet ook wel wat lekkers, maar da's anders.......... Pfft

12-08-2014 15:57
jawel Grin Grin

Vergelijkers