obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Laat hier je suggesties achter voor dit forum. Tevens kun je hier suggesties, ideeën, wensen en voorstellen kwijt met betrekking tot verbeteringen van de apparatuur en diensten van Ziggo. B.v. nieuwe functies in firmware voor modems en ontvangers.
 Onderwerp afdrukken
factuur problemen
nieuwenhuizen
ik ben al een half uur op het internet aan het zoeken hoe ik bij de administratie van Zicco kan komen,het lukt mij niet
adres is niet bekend op internet
gevolg is onnodig incasso via LAVG ,deze geeft echter ook geen reactie op brieven
gevolg is gerechtskosten
het gaat hier om een factuurbedrag van 38 Euro van 2008 waarop in 20 aug 2010 een brief komt van LAVG
graag reactie wie mij kan helpen
 
Zippo
Ik zal webcare op dit onderwerp wijzen.
 
nieuwenhuizen
heb ik inmiddels gedaan met 0900-1884 Ziggo bevestigd einde kontrakt april 2008 willen geen bevesting sturen van onze brief van 2008

vandaag weer gebeld je komt niet bij de administratie het heet klantenservice maar je bent geen klant
en word weer terugverwezen naar LAVG

deze geeft weer aan dat de gegevens van Ziggo nodig zijn
dus de cirkel is rond
vandaag weer kontakt gehad met LAVG een meneer stond me prima te woord gaf aan dat een creditnota overhethoofd was gezien
het ging nog maar om 5 eur
hij heeft beloofd dat zijn afdeling kontakt zal zoeken met Ziggo
dus weer even afwachten
 
Zippo
Waarschijnlijk zal Ziggo webcare je vragen om je gegevens per PB te versturen zodat ze erin kunnen duiken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
nieuwenhuizen


Een klantnummer en/of naam openbaar in een antwoord schrijven is niet zo slim,ik stuur het wel door voor je..............Wink
Gewijzigd door MisterSenseo op 03-11-2010 04:55
 
nieuwenhuizen
sorry,het was me niet duidelijk waar ik het naar toe moest sturen
 
MisterSenseo

Quote

nieuwenhuizen schreef:
sorry,het was me niet duidelijk waar ik het naar toe moest sturen


Niet erg daar zijn we voor............Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'factuur problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen POP accounts Storing : 6 28-08-2017
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. : 11 26-06-2017
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 Algemeen : 12 10-01-2016
Ziggo geeft IPv6 adressen uit, daardoor problemen met VPN. Instellingen software : 1 09-12-2015
Advertentie