obey-robots.txt
06 December 2016, 20:55
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

nadien bestellen interactieve hd ontvanger

mboersma
Hallo,

Wij hebben sinds enkele maanden zowel op onze zaak alswel prive ziggo all in one afgesloten. Op dat moment alleen gekeken naar de internet snelheden en de rest voor lief genomen. Heb gekozen voor de meest uitgebreide aanbieding 120mb/sec) Wil nu toch graag een ontvanger bestellen maar Ziggo wenst hier niet aan mee te werken. Ben nu bijna verplicht om mijn contract te wijzigen en het vervolgens drie maanden later weer te activeren om in aanmerking te komen voor een prijstechnische leuke hd ontvanger. Zijn er meer mensen die hier ervaringen mee hebben. Graag jullie reactie.

Groeten,

Marten

Ziggo-WebCare_Simone
Beste M.Boersma,

Als u mij uw gegevens in een PB [privé bericht] wilt sturen kan ik kijken of ik nog iets voor u kan doen.
Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Sony
Ziggo WebCare

MisterSenseo
@Sony :

Uhm,ik ben het hier niet mee eens.
Is het niet zo dat eerlijk het langst duurt ?
Iedereen die op een bepaald tijdstip een abonnement neemt met de op dat moment behorende aanbiedingen kan daar naderhand toch ook niet op terugkomen ?
Ik vind dit niet eerlijk tegenover de mensen die op een verkeerd tijdstip abonnee geworden zijn,die bijvoorbeeld geen aanbiedingen hadden en 2 maanden later kwam bijvoorbeeld een HD tuner voor weinig in de aanbieding.
Daar hebben die mensen dan geen recht op......................waarom dan nu wel ?
Ik vind,iedereen heeft recht op waar hij/zij recht op heeft maar dat vind ik in dit geval ook gelden !
Ik denk dat er na dit bericht een heleboel mensen zijn die erg boos zijn op dit moment,geef dan ook de mensen de tuner voor de aanbiedingsprijs die elders op dit forum erover geklaagd hebben dat ze de volle mep hebben moeten betalen omdat zogenaamd de aanbieding anders is dan toen ze hun abonnement hebben afgesloten.

Helemaal niets ten nadele van het Webcareteam maar dit moest ik even kwijt,sorry
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

BMP
Mja die hd ontvangers staan ook genoeg op MP. cisco humax noem maar op, ook voor een 150/200 Euro.

Die prijzen zakken al aardig, er word al te veel aangeboden.

BMP Smile

MisterSenseo
BMP schreef:
Mja die hd ontvangers staan ook genoeg op MP. cisco humax noem maar op, ook voor een 150/200 Euro.

Die prijzen zakken al aardig, er word al te veel aangeboden.

BMP Smile

Ben ik het mee eens,maar het gaat mij om de eerlijkheid naar iedereen toe........of allemaal wel of allemaal niet,en niet de één wel en de ander niet......Pfft

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

BMP
Ja klopt helemaal, Senseo als je het bij de een doet dan ook bij de anderen.

MisterSenseo
BMP schreef:

Exactly my point............trouwens waar is je mooie zinnetje gebleven ?

"Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"...........één van de mooisten aller tijden!
Zet hem gauw in je handtekening !

Yes
BMP schreef:

Ach, voor sommigen geldt nu eenmaal "het een en het andere".....Pfft

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

MisterSenseo
Yes schreef:
BMP schreef:

Ach, voor sommigen geldt nu eenmaal "het een en het andere".....Pfft

Hij is weer loepzuiver met zijn antwoord,ik begrijp er geen bal van whahahahahahahahaha........Pfft

mesa57
@senseo : je weet niet onder welke voorwaarden dat gebeurd. Op het andere forum wordt door gebruikers gemeld dat je gebruik kunt maken van de aanbieding mits je de kontraktduur van het alles in een pakket voor een jaar laat vastleggen. Dat kan zelfs middels een telefoontje naar de normale helpdesk en hoeft niet perse via webcare.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nadien bestellen interactieve hd ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Loewe Connect ID TV met Interactieve CI+1.3 Digitale radio of televisie storing 6 24-07-2015 03:08
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 8 28-03-2015 19:20
HD ontvanger/recorder ZIGGO niet geleverd Opleveringsproblemen 2 25-03-2015 14:11
vervanging ontvanger Algemeen 7 21-02-2015 10:45
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ZippoOnline
| Black Tiger00:08:13
| MisterSenseo00:58:44
| Bitfreak01:05:22
| Justin2301:49:27
| Hefaistos02:43:15
| Gilex03:32:02
| kezeltje08:32:41
| Desmark09:07:53
| buijs11:09:26
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan