obey-robots.txt
06 December 2016, 20:54
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

GEEN TELEFOON!!!

Benzel
Ik ben overgestapt naar ziggo alles in 1 maar wat een drama!!!!
wel internet en tv maar al drie weken geen telefoon goed gedaan ziggo!!!

McBeukie
heeft je oude provider de telefoonlijn wel opgeheven, en heb je geen tijdelijk nr. wat je kunt gebruiken.Meestal kan je dan wel bellen maar nog niet gebeld worden.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

mailpim
zijn oude provider zou dan adsl moeten zijn. Dat heeft niks mee te maken of zijn telefoon het wel of niet doet. Tijdelijk en te porteren nummer kan wel een oorzaak zijn. Al contact gehad met ziggo?

Benzel
Meerdere keren contact met ziggo gehad. Er is een storing in het aanmelden van nieuwe nummers. Waar de storing zit weten ze niet. Inmiddels al 4 week geen telefoonShock hier het antwoord van ziggo via mail:

Wij zien in onze administratie dat uw melding nog in behandeling is bij onze Technische Dienst. Zij zijn het probleem verder aan het onderzoeken en doen hun uiterste best om uw verbinding te herstellen. Wij kunnen u helaas geen tijdsindicatie geven over wanneer het probleem verholpen is.

Wij begrijpen dat deze situatie veel ongemak veroorzaakt, onze excuses hiervoor. Wij gaan er van uit dat u weer snel naar tevredenheid gebruik kunt maken van uw abonnement van Ziggo.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Hmm misschien moet ik Joep van het Hek eens bellen??!!??
Gewijzigd door Benzel op 13-11-2010 23:17

MisterSenseo
Als je Youp kunt bellen is het probleem er niet meer............Pfft
Je krijgt netjes antwoord,een jaar geleden zou je dat niet eens gekregen hebben.
Als er zoiets is dan moet het ernstig zijn,waar ook Ziggo niets aan kan doen.
Ook ik begrijp jouw frustratie,maar heb alsjeblieft geduld,dit antwoord gelezen te hebben kan Ziggo er ook niet meteen iets aan doen.
Hou het erop dat je op een verkeerd tijdstip abonnee bent geworden,neem het verlies en hoop erop dat het zsm geregeld is........................andere mogelijkheid is weggaan bij Ziggo en bij een andere ISP waarschijnlijk dezelfde opstartproblemen ervaren.
Behandel een ander zoals je zelf behandeld wenst te worden,misschien is dat een tip om de communicatie met Ziggo soepel te houden of als dat niet zo was om deze soepel te krijgen........Wink
.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Benzel
Krijg dit nu als antwoord...

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Per 17-11-2010 zal de order afgerond zijn, dan pas zal telefonie ook gaan werken.

Excuses voor het ongemak.

En dan vertellen ze steeds dat ze met een storing zitten die ze niet kunnen vinden...

MisterSenseo
Ja dat is een vreemde situatie dat ze je zo beantwoorden in eerste instantie,dit laatste antwoord bevestigt overigens wel de regel,telefoon werkt inderdaad pas geheel bij afronding van de order.
Blijfr het wel een raar iets dat ze je eerst met een storing afschepen wat helemaal niet aan de orde is.........
Vreemd verhaal,maar laten we hopen voor je dat het inderdaad zo is dat de 17e je telefoon werkt zodat je blij en tevreden van je abonnement kunt genieten........Wink

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

marc205
zelfde probleem hier. wij stappen over naar alles in 1 en de volgende dag weg telefoon. kan wel uitbellen maar niet inbellen. als je inbelt gaat die 1x over en dan stopt het gesprek. kpn komt langs en zegt dat het aan de bekabeling licht:S. terwijl dat niet kan, want je kan wel inbellen alleen word het verbrooken. en je kan ook uitbellen:S

MisterSenseo
marc205 schreef:
zelfde probleem hier. wij stappen over naar alles in 1 en de volgende dag weg telefoon. kan wel uitbellen maar niet inbellen. als je inbelt gaat die 1x over en dan stopt het gesprek. kpn komt langs en zegt dat het aan de bekabeling licht:S. terwijl dat niet kan, want je kan wel inbellen alleen word het verbrooken. en je kan ook uitbellen:S

Ik zou wel eens willen weten wat KPN in dit verhaal doet.............telefoneren doe je via de kabel,als het aan KPN bekabeling zou liggen zou ik als KPN maar eens in een telefooncentrale gaan snuffelen,die met de Ziggo kabel verbonden is.
Als dit verhaal van jou waar is kan Ziggo hier niets aan doen en mag KPN achterstallig onderhoud gaan plegen.
Zeer vreemd verhaal door KPN verteld vind ik....

MisterSenseo
Goeie tip,wie weet is om welke reden ook ineens de telefoon stuk gegaan,dan kun je de gekste dingen meemaken............Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GEEN TELEFOON!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internet+telefoon Algemeen 22 02-12-2016 11:55
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ZippoOnline
| Black Tiger00:07:41
| MisterSenseo00:58:12
| Bitfreak01:04:50
| Justin2301:48:55
| Hefaistos02:42:43
| Gilex03:31:30
| kezeltje08:32:09
| Desmark09:07:21
| buijs11:08:54
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan