obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
nieuwe modem cisco EPC3212
Gilex
Alle nieuwe abonnees ? of is het pakket afhankelijk?
Hiet iig een dikke week ITV met 3in1plus en HD etc etc
En gewoon een ubeetje gekregen.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
kobus1960
Heb ik ook, bevalt buitengewoon, al 2 maand nu, zal ook niet zo
snel vervangen worden neem ik aan.
 
mesa57
Er is niks mis met een Ubee hoor. Ondersteunt dezelfde snelheden als de cisco.
Volgens webcare worden modems door fouten in de administratie onterecht omgeruild.
 
Undertaker
Vind ik prima, Mogen ze die fout bij mij ook toepassen :O Ik ben groot fan van Cisco / Linksys.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
steviejlord

Quote

olivierbos schreef:

Quote

steviejlord schreef:
Ik heb sinds kort een nieuw modem ontvangen van ziggo omdat begin volgend jaar de snelheden worden verhoogd.
Nu krijg ik het modem van cisco, de EPC3212. Hiervoor had ik een motorola (ik denk een 5120/5121).

Van de oude modem brandde het lampje "link" constant oranje en wanneer er data overdracht was knipperde het. (zoals het hoort, volgens mij)

Nu, bij de nieuwe cisco, knippert dat zelfde lampje contstant. Volgens een medewerker van ziggo hoort dit zo te zijn. Echter volgens de handleiding (engels op de site van cisco), hoort dat dus NIET zo te zijn. Het moet functioneren zoals beschreven bij de motorola.

Wat kan ik doen om het weer te krijgen zoals het zou moeten?

PS: hij hangt aan een linksys (cisco) router (WRT 160N) en ik kan gewoon internetten en bellen.

Dank voor eventuele reacties.


Groeten,

steviejlordShock



Hallo,

Ik heb ook dit modem mogen ontvangen van Ziggo voor de aanstaande snelheidsverhoging.

Bij mij werkt het modem uitstekend en knippert het oranje lichtje bij netwerkactiviteit.
Het kan natuurlijk zijn dat je router veel contact maakt met het modem (ken de technische term niet), waardoor
het oranje lampje blijft knipperen. Bij mij is dit namelijk ook het geval met een Netgear WNR834Bv2.

Heb je verder problemen met je verbinding, of is het lampje het enige?

Ik heb via nieuwsgroepen nog nooit zo'n stabiele verbinding gehad. Met de Motorola wilde de snelheid nog al eens
schommelen.

Groeten,
Olivier




Sorry voor de late reactie.

Nee, verder geen problemen. Goeie, stabiele verbinding, alleen dat knipperende lampje.
Laat het verder maar zo.

Iemand een idee wanneer de snelheidsverhoging wordt doorgevoerd?

Edit : Plaatje zichtbaar gemaakt........Wink

speed.io
Gewijzigd door MisterSenseo op 20-01-2011 17:48
 
mesa57
Hmmz, is de Ubee gehacked of zo ?
 
Puma
Wellicht een leuke deal gesloten met Cisco voor de levering van CMTS apparatuur en daardoor krijgen ze de modems gratis bij. Wat boeit het?

Ik heb zelf een Arris en ik hoef geen andere modem. Als ik er één krijg, stuur ik mijn Arris niet terug en laat ik de nieuwe lekker in het doosje. Kun je mooi als reserve gebruiken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe modem cisco EPC3212', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Advertentie