obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Geen interactieve TV
Yes

Quote

FritztheCat schreef:
Er bleek, na het verschuiven van vele kasten in de huiskamer Sad toch een splitter tussen tv en versterker te zitten... alles werkt nu na het rechtstreeks aansluiten op de tv.

Dank voor de adviezen!

Fritz


Goed te horen Wink Heb hier n.l. hetzelfde probleem. Ga ff de splitter opzoeken als ik weer op de been ben.

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?
 
Paulus2010
...Hierr ook de knipperende groene LED. Gisterern was de enige dag dat de groene LED ineens wel continu brandde en ITV ook werkte....

De Ziggo monteur heeft het hier aangesloten en gewoon alle meegeleverde stekkers en contactdozen lagen los in de gang. Internet werkte niet want de router was niet geactiveerd. Niet echt geweldig allemaal. Frown

Ons huis is 6 jaar oud en heeft neem ik aan goede kabels in de leidingen. Als ik het aansluitschema (via de link in het eerdere bericht) goed bekijk, zou dus eigenlijk mijn want contactdoos in de woonkamer vervangen moeten worden door de 1 gats versie en dan met de splitter naar fm tuner en pvr. Nu heb ik dus mijn eigen WCD met TV en Radio aansluiting wat waarschijnlijk de boosdoener is. Waarom levert Ziggo geen inbouw doos mee :-( Nu moet ik weer naar een installatie bedrijf om een 1 gats PeHa WCD te kopen (anders past het niet in het raampje van 2) en hopen dat die wel werkt.

Groeten,
Paul
 
kobus1960
Bij de aanschaf van het ITV product behoord het hele set zoals de
tekening aangeeft, incl. 1 gats doos, versterker, bekabeling.
Als de monteur dit op de door jou omschreven wijze heeft achtergelaten,
Ziggo bellen. Dit kan niet, het moet op de door Ziggo voorgeschreven
wijze opgeleverd worden. Dit gaat niet goed werken.
 
FritztheCat

Quote

Ziggo-Webcare_Wim schreef:

Quote

Paulus2010 schreef:


De Ziggo monteur heeft het hier aangesloten en gewoon alle meegeleverde stekkers en contactdozen lagen los in de gang.


Hallo Paul,

Inderdaad moet de installatiemonteur alles aansluiten zoals het hoort. Heb je nog problemen/lukt het jezelf niet, dan hoor ik graag van je. Stuur me dan via een privébericht je klantnummer en een telefoonnummer waarop ik je kan bereiken, dan ga ik alsnog een monteur inplannen die wel alles aansluit volgens schema.


Bij mij precies zo: hij is alleen in de meterkast bezig geweest... ik heb enkele dagen later wel een telefonische enquete gekregen om mijn tevredenheid hierover te uiten, maar dat was via de computer. Je geeft met een nummer intoetsen wat je ervan vindt... er wordt ook helemaal niet teruggebeld/teruggekoppeld als je aangeeft NIET tevreden te zijn over het werk (wat ik heb aangegeven).

Ik wil met plezier mijn gegevens verstrekken, maar wil dan ook feedback over wat ermee gedaan is en wat er wordt gedaan om het euvel te voorkomen!
 
Yes

Quote

Yes schreef:

Quote

FritztheCat schreef:
Er bleek, na het verschuiven van vele kasten in de huiskamer Sad toch een splitter tussen tv en versterker te zitten... alles werkt nu na het rechtstreeks aansluiten op de tv.

Dank voor de adviezen!

Fritz


Goed te horen Wink Heb hier n.l. hetzelfde probleem. Ga ff de splitter opzoeken als ik weer op de been ben.


Yes! Yes! Yes!
Heb dankzij de info over de splitter in deze topic, inmiddels ook interactieve tv.
Daarvoor ook mijn dank! Wink

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?
 
MisterSenseo
En ik voel me aangesproken en speel hem door naar Kobus whahaha.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Grijnssssssssssssssssss, we komen er wel!! Maar de eer ligt bij Senseo hoor,
heeft er als eerste over geschreven, dus ik speel het padje terug. Grin
 
MisterSenseo
Oke oke oke,ik aanvaard hem wel weer.........Pfft
Maar ik had het in allereerste instantie van een ander forum hoor dus het is niet allemaal alleen voor mij die eer........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP

Quote

kobus1960 schreef:
Grijnssssssssssssssssss, we komen er wel!! Maar de eer ligt bij Senseo hoor,
heeft er als eerste over geschreven, dus ik speel het padje terug. Grin



Niet overdrijven hoor straks loopt ie weer naast zijn schoenen Pfft
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Weer ?????????
Tssssssssss.
Kan ik het helpen dak zo goed ben ?
PfftPfftPfftPfftPfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie