obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Overstappen naar Ziggo (vanaf XS4all)
MisterSenseo
Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Whahahahahahaha
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Puma
Kijk. Overal bestaat de kans dat er problemen ontstaan op een lijn. Maar in het algemeen zijn de diensten van Ziggo (XS4ALL ook) van prima kwaliteit.

Wel moet je de volgende dingen in acht nemen:
- Aansluiten zoals het hoort. Ga geen provisorische dingen verzinnen en zeggen dat het ook moet werken.
- Koop goede kabels voor je TV en PC's, mits je die nog niet hebt (Hirschmann bijv voor je TV (s) en CAT5e of 6 voor PC (s))
- Koop een goede, vooral snelle, router. Dit is helemaal belangrijk bij Alles in een Extra!
- Draadloos is een "no go" voor snelle lijnen als 120 Mbit. Kun je in theorie halen, maar bekabeld is altijd beter!
- Bestel telefonisch en niet via de site! Via de site hoor je heel vaak dat bestellingen gewoon onvoldoende of überhaupt niet doorkomen.

Goede betaalbare routers:
- Netgear WNDR3700
- D-Link DIR 6 en 8 serie
- Linksys (ik heb zelf slechte ervaringen met de 610 en 320N)
Gewijzigd door Puma op 16-12-2010 22:47
 
MisterSenseo
@Puma : die ervaring heb je waarschijnlijk gehad veroorzaakt door IP conflict tussen Linksys en Ubee,en daar heb ik een oplossing voor.Zelfde conflict kun je ook met Arris hebben overigens.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Puma
Gebruikte die dingen icm zakelijk KPN SDSL abonnement. Geen Ziggo dus. Maar mijn allergie met Linksys gaat nog veel verder terug. WRT54G, WAP54G en WRT54GL. Elk product had wel wat. En dat terwijl ik alles standaard laat, op wat poorten open zetten na. Dan werkte draadloos weer niet, dan liep die vast etc.
De WRT54G heb ik nog wel en er staat nu DDWRT op. Dat werkte wel weer goed.

Met mijn huidige D-Link heb ik ook continue vastlopers gehad in het begin. Maar vanaf firmware 1.31 niet meer. Uptime is nu 151 dagen (reset bij upgrade naar 50 Mbit).
Gewijzigd door Puma op 16-12-2010 23:03
 
MisterSenseo
Zo hebben we allemaal wel iets,ik heb nog nooit enig probleem ondervonden met Linksys vanaf de WRT54G tot en met de WRT610N Dual Range..............ik denk dat je er geluk mee moet hebben.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
http://tweakers.net/pricewatch/251996...l#tab:info
Dit is ook een heel goed betaalbaar alternatief, uit eigen ervaring.
Gewoon IP op 192.168.1.1, Internet wizard gebruiken.
Geen extra of afwijkende instellingen nodig op dit ding.
Ook op een Ubee modem.
Gewijzigd door kobus1960 op 16-12-2010 23:19
 
Undertaker
Ik ben en blijf bij Linksys! Bij klanten van Kpn Zdsl ook en wat dan ook, ( met uitzodnering van de Cisco 800 Pfft ) die zijn wat lastiger te installeren.
Gewijzigd door Undertaker op 17-12-2010 10:22
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen naar Ziggo (vanaf XS4all)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Advertentie