obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
geen radio ontvangst
filsurs
Na lange tijd besloot ik weer een tuner reciever aan te schaffen. Het geheel aangesloten op de Ziggo ansluiting/versterker (3 in 1 systeem, data, TV/radio op een 1 gats aansluiting). Knopje op aan gezet (tip) maar geen radio ontvangst ook niet als ik de knop om zet. Boven (op een normale aansluiting) het geheel nog een geprobeerd en daar heb ik een top ontvangst. Hoe kan dit?

Bedankt alvast
 
Ziggo-WebCare_Simone
Beste Filsurs,

Als je de versterker (UMU 01) er af haald en het rechtstreeks op de 1 gats aansluiting zet krijg je dan wel gewoon radio signaal?

De versterker verdeeld het signaal namelijk en het kan zijn dat de versterker defect is.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Sony
Ziggo WebCare
 
kobus1960
Op deze wijze aansluiten zonder de versterker op de afbeelding?
Zie onderschrift, klik op klikkerdeklik
Gewijzigd door kobus1960 op 12-01-2011 18:14
 
Ziggo-WebCare_Simone
Op de afbeelding heb je een Breedbandversterker staan (voor ITV) hoe filsurs het verteld lijkt het net als of het om een ander type versterker/verdeler gaat.(de umu verdeeld juiste het binnenkomende signaal daarom moet die ook altijd op AAN staan)

UMU aansluitingen:

Modem
TV
Radio

Wat ik wil weten is al hij de versterker los draait en een kabel rechtstreeks aansluit of de radio dan wel werkt zo ja sturen we een nieuwe UMU op.

Edit BMP:
kabelaansluiting
Gewijzigd door BMP op 12-01-2011 18:36
Ziggo WebCare
 
filsurs
Ben met jullie advies aan de gang geweest en had verbinding/ontvangst. Daarna nog eens het aan/uit knopje op en neer gehaald. Vervolgens de versterker (denk ik) weer aangesloten et voila ik heb ontvangst. Een beetje abracadabra is het wel voor mij maar allee, het werkt (for the time being?).

Nogmaals hartelijk dank.Grin
Gewijzigd door filsurs op 15-01-2011 19:22
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen radio ontvangst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Advertentie