obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Welke browser gebruikt u?
Zippo
FireFox Portable, geweldig al die add ons.

Waarom Portable? Geen gezeur met installatie en settings als je de HD formateerd of een nieuwe pc koopt. Om die reden gebruik ik ook Thunderbird Portable.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MaXMhZ

Quote

Zippo schreef:
FireFox Portable, geweldig al die add ons.

Waarom Portable? Geen gezeur met installatie en settings als je de HD formateerd of een nieuwe pc koopt. Om die reden gebruik ik ook Thunderbird Portable.


Zoek even naar de XMarks add-on. Die synchroniseerd bookmarks, user names passwords. Grin Ideaal als je op verscheidene computers werkt of zoals ik een multi-boot systeem gebruikt.

http://portableapps.com kan ook heel handig zijn.

Die draait applicaties vanaf een USB stick.

Inpluggen en verder gaan vanaf waar je gebleven was. Maakt (bijna) niet uit welke computer.
Gewijzigd door MaXMhZ op 16-01-2011 00:43
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke browser gebruikt u?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Horizon mediabox/modem ontoegankelijk in browser na IP gerommel Algemeen : 2 03-09-2015
welke dect-telefoons hebben voicemail-indicatie? Eigen telefoon netwerk : 4 02-09-2015
Welke router achter UBEE EVW3210 Eigen netwerk : 2 29-01-2014
Welke nieuwe decoder? Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 28-11-2013
Welke Interactieve HD ontvanger Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 7 12-10-2013
Advertentie