obey-robots.txt
02 December 2016, 19:00
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Storing TV

columbo
Sinds een paar weken STORING op Ziggo in regio 1411.
We kunnen amper TV kijken,Ziggo meldt geen storing in u regio.
Nu ik kan u vertellen,dat heel 1411 TV kijken een ramp is het lijkt wel REM TV,dan storingen van enkele minuten tot wegvallen van Digitale TV E19,dit enkele seconden, en start spul weer op,en weer alles in vertraging, verticale storing geluid blijft achter,EN GEEN STORING meldt ZIGGO.
Heb verschillende mensen gebeld in 1411 allemaal hetzelfde en ZIGGO geen storing.
Het gaat nu zo ver dat ik overstappen wil naar andere provider.
Radio perfect Internet oke.
En resetten nu de stekker is meer uit de decoder,en kaart slijt van resetten.

Wie in 1411 heeft ook nog klachten kan ik bundelen,en klagen bij ZIGGO
 
kobus1960
Het kan zomaar zijn dat "Ziggo Webcare" op jouw post gaat reageren.
Dan ben je weer een stap verder!
 
Undertaker
Ik zal het webcare team aansturen voor je probleem.

Update: Hierbij is een bericht verstuurd, ze zullen zo spoedig mogelijk met u contact opnemen op dit topic.
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.


Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3


Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.
 
columbo
Undertaker schreef:
Ik zal het webcare team aansturen voor je probleem.

Update: Hierbij is een bericht verstuurd, ze zullen zo spoedig mogelijk met u contact opnemen op dit topic.



Bedankt voor het aansturen webcare.
Gisteren ineens geen beeld geluid nog internet.....10 seconden,en heel 1411 kan weer Tv kijken zonder storing.
Bedankt Undertaker.
Gewijzigd door columbo op 29-01-2011 11:38
 
Undertaker
Aub. Smile
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.


Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3


Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
columbo schreef:
Sinds een paar weken STORING op Ziggo in regio 1411.
We kunnen amper TV kijken,Ziggo meldt geen storing in u regio.
Nu ik kan u vertellen,dat heel 1411 TV kijken een ramp is het lijkt wel REM TV,dan storingen van enkele minuten tot wegvallen van Digitale TV E19,dit enkele seconden, en start spul weer op,en weer alles in vertraging, verticale storing geluid blijft achter,EN GEEN STORING meldt ZIGGO.
Heb verschillende mensen gebeld in 1411 allemaal hetzelfde en ZIGGO geen storing.
Het gaat nu zo ver dat ik overstappen wil naar andere provider.
Radio perfect Internet oke.
En resetten nu de stekker is meer uit de decoder,en kaart slijt van resetten.

Wie in 1411 heeft ook nog klachten kan ik bundelen,en klagen bij ZIGGO


Als ik dit zo lees zou ik eerder denken aan een defecte decoder. Kan je misschien iets specifieker melden welke foutmelding je krijgt en welke decoder je hebt? Heb je een tweede tv in huis? Dan zit er een splitter tussen de hoofdaansluiting en de decoder. Dit kan ook dit soort problemen geven omdat ons signaal zo afgesteld is dat je maximaal 10 meter kabel kan overbruggen (in totaal, elke meter per kabel bijelkaar opgeteld vanaf de hoofdaansluiting), zie ook http://www.kabelk...elnetwerk/ voor meer info over kabels. Tevens mag je mij ook een PB sturen wanneer je dit alles bekeken hebt. Vermeld hierin dan ook je postcode + huisnummer, dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.
Ziggo WebCare Jelle
 
wongo
Volgens mij is het opgelost. Maar hoe kan een decoder problemen veroorzaken voor anderen in hetzelfde postcode gebied ?
 
kobus1960
columbo schreef:
Undertaker schreef:
Ik zal het webcare team aansturen voor je probleem.

Update: Hierbij is een bericht verstuurd, ze zullen zo spoedig mogelijk met u contact opnemen op dit topic.



Bedankt voor het aansturen webcare.
Gisteren ineens geen beeld geluid nog internet.....10 seconden,en heel 1411 kan weer Tv kijken zonder storing.
Bedankt Undertaker.


Ziet er naar uit dat alles alweer werkt Wink
 
kobus1960
wongo schreef:
Volgens mij is het opgelost. Maar hoe kan een decoder problemen veroorzaken voor anderen in hetzelfde postcode gebied ?


Je was me net voor met posten, idd, daar begrijpt kobus ook even helemaal niets van.
Maar misschien krijgen we opheldering. Grin
 
columbo
Ik weet niet wie en wat er gebeurd in Regio 1411.
Maar na de melding van Jeffery, misschien een uur later, had ik geen tv radio en internet meer,en verder heel 1411 hoor ik later geen signaal.
Dit duurde max 60seconden en nadien tv in heeeeeeeeeeeeeel 1411 storing vrij...
Dit is wat ik u als forumleden kan vertellen..
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing 15 21-11-2016 23:31
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
storing bij Ziggo Meel servers Storing 5 04-02-2016 14:34
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:21:22
| Desmark02:18:57
| MisterSenseo03:35:52
| bertusdh04:33:58
| Black Tiger07:05:26
| Gilex08:35:05
| jlebbink10:34:34
| frankgr17:44:43
| Bitfreak20:55:02
| Hefaistos21:24:27
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan